Dank je voor je bericht. Ik schommel tussen hoop en zelfbescherming... hahaha Hele dialogen gaan in mijn hoofd. "Zou het dan toch echt?!" "Niet te veel hoop hebben, straks is het toch niet zo." Heeft iemand van jullie ook een dergelijke situatie gehad dat HCG erg langzaam op gang komt? Dus toch zwanger, maar pas laat een positieve test?
Hoi, Ik mag op rood,helaas. Degenen die overtijd zijn: hopelijk hebben jullie meer geluk, er komt vast nog roze bij! Veel succes nog allemaal, ik mag naar ronde 6. Nieuwe ronde, nieuwe kansen
Ik heb wel eens laat positief getest. Ik bleek vlak voordat ik ongesteld moest worden toch alsnog te zijn bevrucht. Dus het is zeker mogelijk. Ik testte na anderhalve week pas positief.
Hier volledig in shock Ik heb vanmiddag gewoon een dikke positieve test gehad, eeeindelijk na 2,5jaar Ik heb maandag nog een negatieve test gehad, gister NOD, vanmiddag toch nog maar een testje gedaan, kwam de 2e streep direct! Ik kon het niet geloven, dus ook nog een minder gevoelige test gedaan, ook positief ik kan het nog steeds niet echt geloven Sorry hoor, ik ga later de lijst bijwerken, als ik dat in deze toestand doe maak ik vast allemaal fouten
Woh Hanna! Wat geweldig dit, en ook zo duidelijk!!. Met welke test had je maandag getest dan? Helemaal wit? of staat die op het forum? Bij mij vandaag weer een tuurstreepje, ik geloof er niet meer zo in. zal zien of ik een foto kan plaatsen, kunnen jullie ff meekijken! Morgen gaat er een Clearbleu tegen aan. Wil nu wel eens zekerheid
Super zeg, helemaal als je zo lang moest wachten! Je geduld is beloond Super gefeliciteerd, geniet ervan!
Hoop dat het gelukt is. Bovenste 11 dpo, dan 12 en onderste 13 dpo. De bovenste helemaal wit, de andere 2 wel een licht streepje. Moeilijk op foto te zetten.
Dank jullie wel * stuiter stuiter * Dionn, ik zie wel duidelijk het lichte streepje hoor, hopelijk heb je morgen een duidelijkere streep! Mijn test van maandag was 1 van Zwanger&Kids die 6dagen voor NOD kan, een dipstick, geen foto geplaatst. Die op deze foto een hele duidelijke streep geeft, is de "Midstream" van Zwanger&Kids. Die ook 6dagen voor NOD kon (die had ik gratis bij de dipsticks gekregen) dipsticks had ik niet meer. Die erboven is 1 van TestJezelf.nu, die kan 4dagen voor NOD en gaf dus een licht lijntje, in het begin was hij nauwelijks te zien, beetje grijzig, pas na 5min werd hij echt roze. Die van Kruidvat 2voor5 zijn volgens mij net zo gevoelig als die van TestJezelf (4dagen voor NOD), want toen mijn buurvrouw zwanger was had ze met Kruitvat getest en een heeel licht streepje, toen had ik haar een test van mij gegeven en werd het lijntje net zo licht. Ik hoop dat je morgen een duidelijkere streep hebt!! Ik ben vandaag 1 dag na NOD.
Jeeehj weer zwangeren erbij woehoe en voor jou is het helemaal gaaf 4dogs82 het is je zo gegund meis !!! Hier nog steeds een negatieve test ... vanochtend nog maar een gedaan ... ik wacht het weer af ben nu 2 dagen over tijd ...
♥ NOD lijst 8 t/m 14 november 2014 ♥ 8. (7) : Nonma, 31 jaar, ronde 1, 2e kindje BellaDS, 30 jaar, ronde 16, 1e kindje inges, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje Suzanneke, 22 jaar, 1e ronde, 2e kindje Minaatje, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje Jingle, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje SnoeppiSnoessi, ? 9. (3) : loveexx, 22 jaar, ronde 3, 1e kindje shiltje, 31 jaar, ronde 4 (3e na mk), 1e kindje NinaN, 30 jaar, ronde 5, 1e kindje 10. (12) : Mamaneel, 21 jaar, ronde 2, 2e kindje adriana2008, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje jezzebel88, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje dogs84, 30 jaar, ronde 3, 2e kindje Repeltje, ? jaar, 1e ronde, 1e kindje Ronnekes, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje Beeb87, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje DoubleU, 26 jaar, 7e ronde, 2e kindje Tilly, 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje AnoniemMeisje18, 19 jaar, ronde 12, 1e kindje Renske6, 23 jaar, ronde 4, 1e kindje Mcw, 28 jaar, 2e kindje 11. (5) : Moielle, 35 jaar, ronde 3, 2e kindje Monijari, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje Juffie2, 38 jaar, ronde 1, 3e kindje Joter, 36 jaar, ronde 2, 1e kindje SusannaC, 24 jaar, ronde 2, 3e kindje 12. (10) : Hommel82, 32 jaar, ronde 2 na MA, 2e kindje Bo87, 27 jaar, ronde ?, 3e kindje Ik87, 27 jaar, ronde 21, 1e kindje Brondy, 29 jaar, ronde 12, 2e kindje Dubbeltje, 27 jaar, ronde 4 (1e na mk), 3e kindje 4dogs82, 32 jaar, ronde 33 (IUI 5), 1e kindje Hummingbird, 25 jaar, ronde 2, 2e kindje Uil85, 29 jaar, 6e ronde, 2e kindje MJK, 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje Loenie, 27 jaar, 1e ronde na BBZ, 1e kindje 13. (9) : Moemi, 32 jaar, ronde 5, 1e liefdesbaby, 5 (stief)kinderen Mommytobee, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje Annemeis, 28 jaar, 4e ronde, 2e kindje Katrineke, 35 jaar, 1e ronde, 2e kindje TanteTrien, 22 jaar, ronde 13, 1e kindje MotherMary, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje Tunisiana, 27 jaar, iui 1, 1e kindje CestMoi, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje MaBaD, 25 jaar, ronde 6, 1e kindje 14. (7) : Zeedauw, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Lilliesleaf, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje Appelboompje, 31 jaar, ronde 11, 1e kindje Kiwi1405, 29 jaar, ronde 6, 2e kindje dionn, 35 jaar, ronde 3, 2e kindje Seurebeure, 33 jaar, ronde 8, 1e kindje Lijntje00, 25 jaar, ronde 11, 1e kindje Datumloos (1) : Babybanjo, 40+, ronde 11 na mk, 3e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 54 Zwanger (7), Ongesteld (21), MMM (1), Negatieve Test (6), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR (liefst met een kleurtje!) : je naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. Wil je zelf de lijst aanpassen, vergeet dan niet de wijzigingen (sinds de laatste lijst) van anderen ook in te vullen. Kopieer niet en vergeet de [ / QUOTE ] tekens niet te verwijderen!
Gefeliciteerd 4dogs82 super zeg! Ik ben zelf weer verschrikkelijk ongeduldig. Mijn ei was laat dus het heeft waarschijnlijk geen zin om morgen te testen(van te voren berenkende nod) het enige wat ik blijf houden zijn van die rare pijnlijke steken in mijn vaginamond (hoe noem je zo iets) Met opstaan voornamelijk. Ik ben altijd moe (fibromyalgie) dus dat is voor mij geen pijler. Ik ben de afgelopen paar dagen wel verschrikkelijk emotioneel (wat ook weer door vermoeidheid en dit weer kan komen) Vanochtend had ik even een paar minuutjes het gevoel dat mijn ontbijt er weer uit zou komen en 10 minuten later had ik een heel weeig gevoel alsof ik nog niet gegeten had. Pff ik heb geen geduld =P ik wil zo graag dat het raak is en durf gewoon niet te vertrouwen op wat ik voel omdat dat de afgelopen 2 maand achteraf nergens op sloeg..
Ohohohoh.... Dames op roze.. Gefeliciteerd.!!! Dames op rood... helaas... ik duim voor jullie volgende ronde!~ NinaN... Hoop houden! Ik doe mee hihi.. Vandaag NOD maar geen énkel teken voor menstruatie..... en ik ben me een potje ongeduldig! Manlief wil wachten tot na het weekend!
pfff.. same here (nod 10 november). vorige maand (10-13 oktober) heel vaag licht bloedverlies waardoor ik dacht dat ik een innestelingsbloeding had, maar eind van de maand geen positieve testen. sindsdien geen bloed meer gezien. Ik heb op de 10e dus voor het laatst getest, negatief, maar ik ben nog steeds niet ongesteld.. en sinds gisteren voelen mijn borsten wat voller.. ik hou nog ff hoop, hopelijk worden morgen mijn nieuwe testen bezorgd, dan wordt er hopelijk meer duidelijk..
yesss geloof me over paar dagen gaat ie knallen! Ik twijfel al niet meer dat ik zwanger ben ben nl enorm aan t huilen en zo!! En voel het aan alles en misselijk en zo! Spannend allemaal hoor!!
IK mag op rood! Bahhh.... Nou ja, gelukkig is er nog altijd chocola.. Op naar ronde 7.. Zwangere dames gefeliciteerd! Geniet van deze mooie tijd! Niet zwangere dames, tot de volgende lijst! xxx