Nog een zwangere erbij, gefeliciteerd MCW! Hier definitief rood. In ieder geval duidelijkheid. Nu echt naar ronde 6. Voor alle rode dames: tot op de volgende NOD lijst, dan hopelijk meer geluk
Ik had voorbije maandag en dinsdag getest en beide negatief daarom ben ik nu bang voor weer een negatieve test.. Had niet gedacht dat mijn ongesteldheid nog zo lang zou uitblijven.. Maar negatief is negatief toch? Of is er nog kans? Maandag en dinsdag was ik drie en vier dagen overtijd..
Als je zwanger bent verdubbelt je zwangerschapshormoon elke 2 dagen. Sommige vrouwen maken pas wat later dit hormoon aan. Als je al bijna een week niet hebt getest zou ik er nog een wagen! Misschien was je ovulatie toch wat later dan je dacht? Ik testte op mijn NOD negatief en gisteren (5 dagen later) positief
Goedemorgen dames... Hoe kan ik hier een foto plaatsen?? Ik mag namelijk kei op ROZE! Vanmorgen getest... om de onzekerheid weg te nemen... 4 dagen overtijd.. ik durfde het niet te hopen. en na 2 minuten al een mega knaller erop! whaaaa moet nog wel heeeel erg wennen aan het idee dat het is gelukt hihi Heb bij het forum van de zwangerschapstesten gepost!
jaa! Gefeliciteerd MaBaD! Het is een goede maand voor de paar-dagen-overtijd-dames! NinaM en Minaatje, zet m op!
Ik had gisteren getest maar nog steeds negatief ... dinsdag maar weer 1 doen ben nu 5 dagen over tijd
♥ NOD lijst 8 t/m 14 november 2014 ♥ 8. (7) : Nonma, 31 jaar, ronde 1, 2e kindje BellaDS, 30 jaar, ronde 16, 1e kindje inges, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje Suzanneke, 22 jaar, 1e ronde, 2e kindje Minaatje, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje Jingle, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje SnoeppiSnoessi, ? 9. (3) : loveexx, 22 jaar, ronde 3, 1e kindje shiltje, 31 jaar, ronde 4 (3e na mk), 1e kindje NinaN, 30 jaar, ronde 5, 1e kindje 10. (12) : Mamaneel, 21 jaar, ronde 2, 2e kindje adriana2008, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje jezzebel88, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje dogs84, 30 jaar, ronde 3, 2e kindje Repeltje, ? jaar, 1e ronde, 1e kindje Ronnekes, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje Beeb87, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje DoubleU, 26 jaar, 7e ronde, 2e kindje Tilly, 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje AnoniemMeisje18, 19 jaar, ronde 12, 1e kindje Renske6, 23 jaar, ronde 4, 1e kindje Mcw, 28 jaar, 3e ronde,2e kindje 11. (5) : Moielle, 35 jaar, ronde 3, 2e kindje Monijari, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje Juffie2, 38 jaar, ronde 1, 3e kindje Joter, 36 jaar, ronde 2, 1e kindje SusannaC, 24 jaar, ronde 2, 3e kindje 12. (10) : Hommel82, 32 jaar, ronde 2 na MA, 2e kindje Bo87, 27 jaar, ronde ?, 3e kindje Ik87, 27 jaar, ronde 21, 1e kindje Brondy, 29 jaar, ronde 12, 2e kindje Dubbeltje, 27 jaar, ronde 4 (1e na mk), 3e kindje 4dogs82, 32 jaar, ronde 33 (IUI 5), 1e kindje Hummingbird, 25 jaar, ronde 2, 2e kindje Uil85, 29 jaar, 6e ronde, 2e kindje MJK, 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje Loenie, 27 jaar, 1e ronde na BBZ, 1e kindje mamasmeisje, 31 jaar, ronde 19, 2e kindje 13. (9) : Moemi, 32 jaar, ronde 5, 1e liefdesbaby, 5 (stief)kinderen Mommytobee, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje Annemeis, 28 jaar, 4e ronde, 2e kindje Katrineke, 35 jaar, 1e ronde, 2e kindje TanteTrien, 22 jaar, ronde 13, 1e kindje MotherMary, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje Tunisiana, 27 jaar, iui 1, 1e kindje CestMoi, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje MaBaD, 25 jaar, ronde 6, 1e kindje 14. (7) : Zeedauw, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Lilliesleaf, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje Appelboompje, 31 jaar, ronde 11, 1e kindje Kiwi1405, 29 jaar, ronde 6, 2e kindje dionn, 35 jaar, ronde 3, 2e kindje Seurebeure, 33 jaar, ronde 8, 1e kindje Lijntje00, 25 jaar, ronde 11, 1e kindje Datumloos (1) : Babybanjo, 40+, ronde 11 na mk, 3e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 55 Zwanger (10), Ongesteld (26), MMM (1), Negatieve Test (5), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR (liefst met een kleurtje!) : je naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. Wil je zelf de lijst aanpassen, vergeet dan niet de wijzigingen (sinds de laatste lijst) van anderen ook in te vullen. Kopieer niet en vergeet de [ / QUOTE ] tekens niet te verwijderen!
ik zou gewoon morgen testen minaatje! precies wat MCW zegt, bij sommige vrouwen komt het later op gang en dan moet je hcg nog klimmen tot 25 voor je test het op kan pikken. Ik snap je angst voor een teleurstelling maar het is ook wel fijn om te weten waar je aan toe bent.. succes! MCW en MaBaD super gefeliciteerd! =D Geniet van jullie zwangerschap! Jezzebell succes met testen! knap dat je het tot dinsdag vol houdt, ik zou morgen alweer proberen, tenminste dat is wat ik ga doen =P ik ben nog niet overtijd, om de een of andere rede was mijn ei 2 dagen later, dus vandaag is mijn nod, maar nog geen ongi te bespeuren. Ik heb wel het gevoel dat mijn borsten anders zijn. Als ik op mijn buik lig dan voelen mijn borsten heel anders aan. Ook nog steeds zo nu en dan vage steken in de vagina, gisteren had ik de slappe lach en toen schoot het er echt in. Ik ben zo benieuwd..
Nou dames, ondanks mijn zwangerschapstestfobie haha zal ik morgen toch maar een testje doen.. Het zal wel niet met ochtendurine zijn omdat ik geen testjes in huis heb.. Duimen maar dat ik op roze mag!! Anders is het superhard balen.. Dan wil ik gwn mijn ongi maar als die nog lang uitblijven toch maar een arts contacteren want dan is er toch iets aan de hand denk ik
Hoi Minaatje! Lastig zeg! Hoelang ben je met anticonceptie gestopt? Heb je je eisprong gevonden/gevoeld? Hoeveel dagen geleden is het nu dat je ongesteld was? Heb je symptomen of niet?
Spannend zeedauw ja ik vind het lastig maar ik wacht echt wel tot dinsdag anders maak ik mezelf gek spannend voor jou ook
Ik denk dat als je zwanger bent en je bent zoveel dagen als jou overtijd dat je met je 2de lichting urine op zn minst een lichte streep zou moeten krijgen.. maar dan nog kan het zijn dat je hcg traag op gang komt. Ze moeten het wel in je bloed kunnen zien geloof ik dus dan is een afspraak met de dokter een goed idee Heel veel succes ik duim voor je!
Toch nog een aantal roze er bij zie ik! En dames op rood balen maar jullie zijn ook vast snel aan de beurt! Ik vandaag de digitale test gedaan! 1e 2 4 dagen voor nod 3 e 2 dagen voor nod en deze vandaag!!
Ik ben helaas ongesteld geworden =[ pff ik durf echt niet meer te voelen wat ik voel vlak voor mijn nod. Ik heb elke keer dat ik dingen voel waar ik nog nooit last van gehad heb en elke keer is het gewoon teken van ongesteldheid >_< Het stomme is dat je ook niet echt terug kunt toen je er niet mee bezig was want ik weet nu hoe het zit met je slijm en zo dat valt mij in die tijd hoe dan ook op. Ik ben de afgelopen week ontzettend emotioneel geweest (en ben dat nu nog steeds), daardoor lijkt de teleurstelling ook nog weer erger te zijn. Hopelijk gaat het over een paar dagen weer beter en hebben we aankomende maand meer geluk.. Gaaf Seurebeure! Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn om die testen voor je te hebben =D geniet van je zwangerschap! Laatste dames, ontzettend veel geluk te gewenst, ik hoop dat jullie 3'n( geloof ik?) de maand mooi roze afsluiten! Ik blijf dit topic nog in de gaten houden =] *duim voor jullie!*
Haaj dames, ben vandaag ook ongesteld geworden! Balen natuurlijk maar tegelijk ook opgelucht want de cyclus begon me toch wat te lang te duren. Ze kwamen heel onverwachts, voelde ze niet aankomen tot ik deze morgend ontdekte dat ze deze nacht al ontsnapt waren.. Nu een cyclus van 37 dagen gehad, hopelijk duurt de volgende minder lang. Heb me voorgenomen niet te vaak meer op de site te komen lezen (als dat lukt) want hoe fantastisch het hier ook is, het werkt stiekem wel op ons onderbewustzijn en we gaan alles als symptoom zien en gaan vergelijken met andere dames terwijl dat niet kan. Er kunnen wel gelijkenissen zijn maar niet honderd procent.. Ik weet nu ook niet met zekerheid wanneer mijn nod en mijn eisprong is dus ik laat het allemaal wat op me afkomen.. In ieder geval allemaal veel succes!
Dankjewel voor je lieve woorden en de knuffel! ik heb er inderdaad vanochtend ook aan zitten denken om de app en alles er gewoon af te gooien. Ik ga dat denk ik zo direct ook maar gelijk doen. =] ik wens jou een hele mooie zwangerschap toe @Minaatje, wat rot zeg =[ mijn cyclus was ook langer deze keer 33. Ik heb me nog wel aangemeld voor de volgende nod lijst maar ik ga het advies van Seurebeure op me nemen. Weg met de app en inderdaad even weg blijven van dit forum. Ik kom wel weer meer terug als ik een roze test heb =P En wie weet is het volgende maand toch raak en heb je het mooiste kerstcadeautje ooit ik wens jou ook veel succes en voorlopig een hoop (gezonde) afleiding om hier even niet meer mee bezig te zijn =] @LittleMeStphnie, wie weet inderdaad een mooi kerstcadeau volgende maand! Jij ook veel succes!