Seurebeure, NICE!! Ik heb vandaag ook een CB gedaan, ook "zwanger 2-3" Zeedauw, balen! Ik weet dat het moeilijk is, maar je moet niet geloven in "symptomen", ik heb 33 rondes achter de rug en bij iedere ronde weer andere of nieuwe symptomen, zelfs na 20 rondes had ik af en toe nog een cyclus dat ik dacht "hey dit heb ik nog niet eerder gevoeld, gehad" en ik weet het, je doet het toch Deze ronde had ik juist haast geen symptomen, alleen pijnlijke borsten, die pijn bleven doen, normaal stopte dat 2/3 dagen voor ik ongi ging worden. Voor de rest niks bijzonders gemerkt en nog steeds niet (enkel onrustig slapen, maar dat kan ook door de shock komen ) Ook voor jou heel zuur Minaatje! Alle dames op rood, heel veel succes de volgende ronde, gaan voor een kerstkindje, ik heb een vroeg sinterklaas kadootje, maar geen sinterklaas-kindje want dat klinkt heel gek Vandaag ook bloed geprikt en de uitslag was heel positief, over 2,5week krijg ik de eerste echo
Ik heb 15 dec eerste echo en 24 e intake wat leuk dat we gelijk lopen, miss leuk elkaar op de hoogte te houden???
Ja leuk, ik klets mee bij de bevallingslijst (verder naar onder op het forum) bij de lijst "15 tot 31 JULY", kom je ook gezellig daar mee kletsen?
Bizar is dat he met die symptonen.. ik ga het wel zien. Ik ben ook gewoon moe door mijn tijdelijke nieuwe baan en daardoor ben ik denk ik ook emotioneler en heb ik er wat meer last van. Maar lekker flink kunnen uit huilen bij mijn vent en nu gaat het gelukkig weer. Een vroeg sinderklaas-kindje klinkt inderdaad heel erg slecht, ik heb er wel erg om moeten lachen. Het is gewoon jullie mooie wondertje, ik wens jullie gewoon een hele mooie zwangerschap toe! Spannend die echo! =D alvast heel veel plezier!
Ik ben voor iedereen blij... seurebeure ook prachtig meid. Maar hanna voor jou ben ik toch zo blij !!!! Echt .... ga heerlijk genieten meid !!!!
Omdat ik weer ziek was geworden niet meer in de gelegenheid geweest om nog even hier bij mijn 'oude lijstje' te komen kijken. Maar zie tot mijn blijdschap dat er echt nog wel een aantal roze namen tussen staan. Gefeliciteerd allemaal! Voor alle 'rode lotgenoten' - veel geluk in de volgende ronde
Zijn er hier nog mensen die even hier naar http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/547469-koop-jij-voor-man-sint-kerst-cadeau.html Kunnen kijken! ik wil echt iets speciaals geven iets leuks geven maar niet al te duur. dit word onze 2e kerst dat we bij elkaar zijn en de laatste dat we niet getrouwd zijn
die van mij krijgt een portefeuille van hugo boss en armgewichten, dat is wat hij wilt.. geen geld weg gegooid