♥ NOD lijst 8 t/m 14 november 2014 ♥ 8. (3) : MotherMary, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje Nonma, 31 jaar, ronde 1, 2e kindje BellaDS, 30 jaar, ronde 16, 1e kindje 9. (0) : 10. (4) : Mamaneel, 21 jaar, ronde 2, 2e kindje adriana2008, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje Jingle, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje jezzebel88, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje 11. (3) : Moielle, 35 jaar, ronde 3, 2e kindje dogs84, 30 jaar, ronde 3, 2e kindje Monijari, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje 12. (4) : Hommel82, 32 jaar, ronde 2 na MA, 2e kindje Bo87, 27 jaar, ronde ?, 3e kindje Ik87, 27 jaar, ronde 21, 1e kindje Brondy, 29 jaar, ronde 12, 2e kindje 13. (0) : 14. (2) : Hummingbird 25 jaar, ronde 2, 2e kindje Louloute, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Datumloos (2) : Zograagnog1, 41 jaar, ronde 2, 5e kindje (waarvan 1*) Babybanjo, 40+, ronde 11 na mk, 3e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 18 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
sterker nog..weten jullie wat ik vannacht heb gedroomd? ik was 8 weken zwanger! en ik begreep er niks van want ik ben toch net ongesteld geweest!? Maar het was echt zo'n fijn gevoel...ik kan het niet uitleggen. Ik wilde niet wakker worden @zograagnog1 ik denk dat je cyclus nu helemaal in de war is doordat je een paar dagen de pil hebt geslikt.. ik denk dat je het beste kunt afwachten en kijken hoe het loopt. (wel blijven klussen natuurlijk hihi ) klinkt zo makkelijk I know - ik weet hoe lastig het is! Maar voorlopig even zennnn denk ik! Want je weet totaal niet welke dag het is van je cyclus enz ..je zou kunnen beginnen met ovtesten ..maar toch ik denk dat je nog even moet afwachten
Hoi Louloute, ja ik weet totaal niet mijn dag van mijn cyclus het is gissen en gokken eigenlijk.. Maar ik weet wel dat mijn ovu-test een stuk donkerder is vandaag.
Oh Brondy, wat een teleurstelling weer �😔 Welkom in deze club. Hopelijk gaan we je geluk brengen 😊
Succes allemaal! Tempen: dat circus ga ik niet meer aan beginnen... Wat een gedoe zeg! Ik werd er doodnerveus van vorige keer! Ovu test: bij joep heb ik clearblue gebruikt, die werkten goed, maar paar maanden terug heb ik van de action gebruikt en die waren ook prima, dus ga die maar even serieuzer proberen, als ik een paar maanden verder ben kunnen we altijd weer cb proberen...
@zograagnog1 Haha dat is waar, maar na ruim een jaar wordt het er niet leuker van @moielle Laten we het hopen
Hey allemaal... Helaas heb ik een paar dagen geleden een vroege mk gehad... Omdat dit lijstje lekker kort is vind ik het toch wel fijn me toe te voegen. Ik zal misschien niet heel actief zijn, want moet het wel een beetje loslaten allemaal... Was blij dat het raak was en dan is opnieuw beginnen best frustrerend Ben best bang dat het nu heel lang gaat duren... We zullen zien...Mijn nod weet ik dus nog niet zeker, maar zet m nu even op 12 nov... Dubbeltje, 27 jaar, 3e kindje, 4e ronde (1e na mk) nod 12 nov Maandag heb ik een echo om te kijken of alles weer schoon is... Doodeng
Wat vreselijk rot Dubbeltje, heel veel sterkte! En ik hoop voor je dat het niet zo lang gaat duren =]
@Zeedauw welkom. @Dubbeltje wat naar nou zeg! ml geloof dat ik zwanger ben en we zouden moeten testen heb getest en zitten allemaal vage lijntjes op maar ik trap er niet meer in, ik ga vanmiddag die ovulatietest doen die is ook gisteren stukken donkerder geworden, mijn temp is gezakt van 37 naar 36,7 graden Celsius ... ik weet het anders ook niet meer meiden? Zwangerschapstesten in de kast laten liggen ja dat moet er gebeuren en zo een test kan beiden op lh en zwanger reageren geloof ik en andersom ook? Maar heb ook weer gehoord dat die test meadstream of hoe je het moet schrijven van zwanger en kids niet betrouwbaar zijn? Daar zit namelijk het dikste of zichtbaarste lijntje op... Ga maar even een uurtje vrijwilligers werk doen ff afleiding hoor.
Ja grappig dat we een beetje gelijk lopen. Ik kan na de gemaakte beslissing niet wachten hihi.. deze mnd 2e x ovu testen. Ik heb een klacht ingediend over de zw testen van hun (vals posi aangeven). En heb ter compensatie 20 ovu testen gekregen, daar ben ik erg tevreden over !! Wat heftig, kindjes met handicap is niet makkelijk. Mijn zoontje heeft ook best een beperking met zijn pddnos maar gelukkig gaat het super goed met hem... ik gun het je dat je dat nogmaals mag meemaken met ml !! Dit word gewoom onze ronde toch !! Kijk maar nd pendels... 3 vd 4 voorspelt nov. posi test haha. December duurt nml nog veel te lang !!!!!
♥ NOD lijst 8 t/m 14 november 2014 ♥ 8. (3) : MotherMary, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje Nonma, 31 jaar, ronde 1, 2e kindje BellaDS, 30 jaar, ronde 16, 1e kindje 9. (0) : 10. (4) : Mamaneel, 21 jaar, ronde 2, 2e kindje adriana2008, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje Jingle, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje jezzebel88, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje 11. (3) : Moielle, 35 jaar, ronde 3, 2e kindje dogs84, 30 jaar, ronde 3, 2e kindje Monijari, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje 12. (5) : Hommel82, 32 jaar, ronde 2 na MA, 2e kindje Bo87, 27 jaar, ronde ?, 3e kindje Ik87, 27 jaar, ronde 21, 1e kindje Brondy, 29 jaar, ronde 12, 2e kindje Dubbeltje, 27 jaar, ronde 4 (1e na mk), 3e kindje 13. (0) : 14. (3) : Hummingbird 25 jaar, ronde 2, 2e kindje Louloute, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Zeedauw, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Datumloos (2) : Zograagnog1, 41 jaar, ronde 2, 5e kindje (waarvan 1*) Babybanjo, 40+, ronde 11 na mk, 3e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 20 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
oh nee wat rot meid!!! heel veel sterkte en ik hoop dat t snel raak is! hej wat gezellig ik heb mn nod ook op 14 nov! ben ook 26 en ga ook voor mn eerste kindje hihi
Welk merk warendie zwangerschapstesten? Wel fijn ovu's ervoor teruggekregen! Dank je en dit wordt gewoon onze ronde. Ben benieuwd naar de test van vanmiddag die ovu.