Hahaha het ei festijn voor de dames jingle en zograagnog1 !!! Ik ga vanaf dag 10 beginnen na mn ongi. Met de ovu testen. Zograagnog1 je test loopt op.. idd dag of 2 a 3. En als hy erg paars is en knalt blijft ie denk ik 24u zo knallend. By my 10u en 20u knaller en de volgende dag al een licht streepje ! Wat is CD ?? Geen idee nml haha.
Bo87 cd betekent cyclusdag moest eerst ook wennen aan alle afkortingen ... ik nog steeds heerlijk geen ovulatie testen ... vind het niet zo erg eerlijk gezegd lekker op z'n beloop ... Helaas zonne allergie heb al wat ingenomen hopen dat het snel minder wordt ... heb trouwens wel steken gisteren links onderin vandaag rechts onderin ... spannend
Goedemorgen mag ik bij jullie op de lijst? Moemi 32 jaar, 5e ronde, 1e liefdesbaby, 5 ( stief) kinderen NOD 13 november
Ik kreeg grote comentaren toen ik in de ochtend testte maar 10.00 uur kan inderdaad heb ik gelezen Ga vanmiddag om half 2 testen en na 11.00 uur niet meer drinken en plassen. Kijken wat het doet. Men zegt kan nog alle kanten op... oplopende testen zegt niets zeggen ze.
Hihihi het ei festijn, zou fijn zijn om het een keer met ovu testen mee te mogen maken een paarse of knalpaars! Ben wat onzeker door die 123thuistesten dan knalde ie bijna maar toch weer niet en liep weer terug na 3x zo gedaan te hebben gaven we het op. Wel hadden we om de dag geklust maar toch niet gelukt afgelopen keer. Vind het wel spannend!
Hallo meiden hoe gaat ie hier? Is het klusseizoen alweer geopend? Voor mij is het nog ietwat vroeg maar we zijn alvast begonnen met het oefenen Ik ben vanochtend voor het eerst zonder wekker uit mezelf wakker geworden om te tempen! Hihi ben een echte diehard temperatuurster nu hopelijk gaat t ook z'n vruchten afwerpen
♥ NOD lijst 8 t/m 14 november 2014 ♥ 8. (3) : MotherMary, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje Nonma, 31 jaar, ronde 1, 2e kindje BellaDS, 30 jaar, ronde 16, 1e kindje 9. (1) : Joter, 38 jaar, ronde 2, 1e kindje 10. (4) : Mamaneel, 21 jaar, ronde 2, 2e kindje adriana2008, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje Jingle, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje jezzebel88, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje 11. (3) : Moielle, 35 jaar, ronde 3, 2e kindje dogs84, 30 jaar, ronde 3, 2e kindje Monijari, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje 12. (8) : Hommel82, 32 jaar, ronde 2 na MA, 2e kindje Bo87, 27 jaar, ronde ?, 3e kindje Ik87, 27 jaar, ronde 21, 1e kindje Brondy, 29 jaar, ronde 12, 2e kindje Dubbeltje, 27 jaar, ronde 4 (1e na mk), 3e kindje 4dogs82, 32 jaar, ronde 33 (IUI 5), 1e kindje Hummingbird, 25 jaar, ronde 2, 2e kindje Uil85, 29 jaar, 6e ronde, 2e kindje 13. (1) : Moemi 32 jaar, ronde 5, 1e liefdesbaby, 5 ( stief) kinderen 14. (4) : Louloute, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Zeedauw, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Lilliesleaf, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje Appelboompje, 31 jaar, ronde 11, 1e kindje Datumloos (2) : Zograagnog1, 41 jaar, ronde 2, 5e kindje (waarvan 1*) Babybanjo, 40+, ronde 11 na mk, 3e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 26 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Louloute vind jij het temperatures handig? Leek mij zo'n gedoe!! Ga t misschien volgende ronde proberen..deze ronde ginger we proberen er wat meer relaxation er mee om te gaan, lukt natuurlijk helemaal niet haha
Dag meiden, Ik ben een paar dagen niet hier geweest, in de hoop dat ik de 'testgekte' een beetje onder controle kan houden deze maand, Door er niet al te veel mee bezig te zijn. Maar ga nu toch bezig, klusweek is begonnen en morgen waag ik me aan de eerste ovutest. Best spannend. @Louloute: respect voor het regelmatig tempen! Ik heb nu 5 dagen halfslachtige pogingen gedaan, maar heb gewoon geen regelmatig ritme. En ik kan het echt niet opbrengen om er de wekker voor te zetten... @zograagnog1 en jingle, genieten jullie al van het paasgevoel? Ei komt nu wel dichtbij... @nieuwe dames: welkom! @dubbeltje: tjee, wat verdrietig... ik zal voor je duimen morgen! @allen Hoe betrokken zijn jullie partners eigenlijk bij het kinderen krijgen? De mijne is er niet zo erg mee bezig. Hij wil wel graag nog een kindje, maar hij ziet t wel als het zover is. Ik heb hem dus ook niet verteld dat ik nu ovutesten ga doen en ook niet van het tempen. Niet omdat hij dat niet mag weten, maar omdat het allemaal niet bepaald sexy is... Volgens mij is het niet echt lustopwekkend als hij mij elke ochtend rectaal ziet temperaturen en bedenkt dat ik 's middags mijn urine moet opvangen in een potje... 😅
Hoi Jingle, ik ga vanmiddag weer testen moet maar kijken wat het gaat worden. Spannend wel, maar nu pas ben ik er rustig onder.
Dubbeltje, het wordt spannend voor jouw, ik hoop dat alles mooi schoon is en je door mag gaan x knuffel x
Ik hoop dat mijn ei dichterbij komt ja, heb gehoord dat het ineens zomaar weg kan trekken die streep meestal komt ie dan wel terug maar in mijn geval (hij was hetzelfde gisteren ietsiepietsie donkerder wel) met mijn pil gebruik net achter de rug... moet het afwachten. Mijn partner is heel betrokken, die maakte me net wakker en zei moet jij niet temperaturen??? En bij welke test dan ook gaat ie mee turen of ernaar kijken en geeft een heel scenario uitslagen hihihi. Dus dat is wel fijn. Oja en gisteren moest ik ook nog eens extra in het potje plassen omdat hij dacht dat (wel 2x) het wel eens gelijk al donker kon worden die ovu test. Hahaha. En ik trapte er nog in ook, hoe word je gek van die testen?
Oh nee Dubbeltje wat enorm naar Dikke knuffel en veel succes vandaag. Ik denk aan je en dat het nu maar snel weer raak is voor je! (en een plakker uiteraard!) Voor de rest kwam ik even spieken hoe het met iedereen hier gaat, veel succes allemaal!
Ik heb een vraagje, er zijn best veel meiden hier waar bij gependeld is. Waar hebben jullie dat gedaan? Liefs
ja ik vind het super handig! het geeft mij het idee dat ik actief ben en iets doe. Want anders kan je zeg maar een paar dagen klussen maar de rest van de tijd moet je gewoon afwachten..en daar kan ik niet zo goed tegen - heb geen geduld haha bovendien het is wel handig om te weten waar je aan toe bent zeg maar MotherMary ja het tempen is lastig soms.. vorige ronde kon FF bijvoorbeeld geen eisprong vinden bij mij. Maar ik denk dus dat het komt omdat ik te onregelmatig tempte..dus probeer het deze ronde goed te doen! mn man is niet zo heel betrokken..of nou ja wel en niet. Uit zichzelf gaat ie niet zo snel iets doen (behalve het klussen dan haha). Maar ik vertel hem wel over het tempen en dat ik van plan ben met ovtesten te beginnen..en dat vind ie alml goed. Maar de verdere details (wanneer mn temp gedaald/gestegen is etc) dat hou ik voor mezelf dat vind ik idd niet zo sexy als ik zeg 'ok we moeten NU klussen want mn test is positief'