Hai lieve meiden, Ik lees al een tijdje mee maar nog niets gepost. Op vrij 28-10 heb ik een positieve ovu test gehad. Ik heb in maart een vroege miskraam gehad. Daarna even niet geprobeerd. Deze maand weer. Reken je nou vanaf de posi ovu test als dpo? Of rekenen jullie een dag later. Ik zou nu volgens mij op 12 dpo zitten als ik geen dag extra neem. En dit is mijn test. Vorige keer liep het ook op en alsnog een vroege miskraam met 5+3. Groetjesssss en gefeliciteerd preggo ladies!!!
@Purkeltje: Ahhh wat ontzettend balen zeg! Hopelijk volgende maand een positieve test! Ik pas het aan in de lijst.
♡NOD-lijst 8 t/m 14 november 2016♡ 8. (6) Purkeltje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 DB87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 muizelijntje - 33 jaar - 3e kindje - ronde 6 Palmboom - 36 jaar - 2de kindje - ICSI PGD Ronde 1 MMM LaVitaBella - .. jaar - 3e kindje - ronde 3 Nosilla - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 9. (4) danielle83 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 5 Satins - 19 jaar - 1e kindje - ronde 1 Maddie85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 Komtgoedschat - 20 jaar - 1e kindje - ronde 6 10. (6) Ellada - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Sammieshiba - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Maralena - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 potato - 35 jaar - 1e kindje - ronde 23 MMM 1e IVF Christel - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 Starry - 31 jaar - 3e kindje - ronde 5 11. (3) frulleke - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 Nath91 - 25 jaar - 1e kindje - ronde ??? - MMM Icsi 1.0 Marni1 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 12. (5) Eppo82 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 1 Elfi - 32 jaar - 1e kindje - ronde 24 MMM Becca - 27 jaar - 3e kindje - ronde 6 MeFlower - 37 jaar - 1e kindje - ronde 4 (2e na MA) Patje20 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 13. (8) natassie1988- 27 jaar- 2de kindje- ronde 2 Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - Ronde? MMM Jupjeh - 38 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA. Bella1989 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 4 Mien30 30 jaar - 1e kindje - ronde 14 Loesmari 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 Dvk1990 26jaar-1ste kindje - ronde 5 Kroelen - 28 jaar - 3e kindje - 2e ronde 14. (7) Wensbaby2017 - 27 jaar - 1e kindje - 3e ronde (clomid) Baby2017 - 24 jaar- 1e kindje- ronde 29MMM Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde?? 5* Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 (2e na MK) Lauriertje - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 (3e na MK) Mirjav81 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 Liesje90 - 26 jaar - 1e kindje- ronde 1 Datumloos. (1) Isolt- 30 jaar - eerste kindje - ronde 19 MMM Buiten de lijst. (0) Totaal: 40 Wachtbankje (32), Zwanger (4), Ongesteld (3), MMM (7), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Is soms inderdaad wel prettig, maar ook erg frustrerend. Helemaal als de nod nadert hou ik het bijna niet meer.... Ik hoop echt voor je, zal veel voor je duimen.
Yeahhh mooie positief testejeesss. Heerlijk zeg. @kroelen Hoe ik me voel Lichtjes krampjes overdag soms Maar zodra de kids op bed liggen begint het. En snachts soms. Mijn borsten wel de hele dag door gevoelig en alsof ze aan het groeien zijn. Misselijk met vlagen Moe ook af en toe. Weinig afscheiding Tot niet Behoorlijk warm opeens daarna koud Vanmorgen dacht ik lijkt alsof ik griep krijg zeg maar.. Maar voel me daarna prima We gaan zien.
Wat een mooie testjes er weer bij. Voor de dames op rood balen zeg hoop dat jullie ook snel een mooie test hebben. Hier nog steeds niet veel veranderd normaal heb ik paar dagen voor NOD al krampen en bruine afscheiding. Nu nog niks alleen rommelende darmen en heel de dag misselijk zelf al paar keer moeten spugen en dat heb ik zelfs niet als ik ziek ben. Ook heb ik veel last van maagzuur en dat heb ik alleen gehad de gehele vorige zwangerschap. Super spannend weer allemaal van het weekend kan ik testen. Suc6 voor de dames die ook nog moeten testen hoop dat er nog vee roze bij komt in de lijst.
Hai Nosilla, Lastig te zeggen.... Ik ben 12 dpo, zou dan 11-11 mijn NOD zijn omdat ik vrijdag 28-10 pos ovu test had, dus dan 2 weken later?? Groetjes
Wat heb je veel symptomen..jeetje Ik heb GEEN gevoelige borsten Ik ben NIET met vlagen misselijk.. Ik voel me namelijk prima.. Ik heb het altijd koud dus daar ligt het niet aan..heb wel last van koude voeten maar of dat een zwangerschapskwaal is durf ik nie te zeggen hahaha.. Ik ga MORGEN testennnn
Ikke zeker weten Ik kon mij vanmorgen al niet meer inhouden en heb er toch maar een testje tegen aan gegooid.....domdomdom. hartstikke negatief, ik zit nu 5 dagen voor mijn vermoedelijke nod. ik hoop dat mijn kans nog niet verkeken is.
Gefeliciteerd voor de dames met een positieve test! Mijn nod is morgen en heb het tot nu toe volgehouden om nog geen test te doen!! Zaterdag wil ik gaan testen als er dan nog niks is....vind het zoooo spannend! Nog geen symptomen maar dat had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook niet....ben benieuwd! Succes voor de meiden die ook nog moeten testen!!
Wat knap dat je nog nie getest heb..en dan tot zaterdag vol.houden wauuuw dat zou idd perfect zijn op een hele mooie dikke 2de streep succes
Mijn nod is vandaag.. nog geen rood te bekennen. Ik denk dat ik ook zaterdag ga testen, wil er namelijk 100% zeker van zijn dat ik niet ongi word..
Wauw dat zou ik echt nuuuuu willen weten vanwege de nod vandaag..hij zou juist nu al moeten knalle je test Succes met geduld hebben want ik hou het nie vol ben al aan het testen van af dag 6 dpo hahaha..als je wel gaat testen laat je dan ff een foto zien?
Voor alle positieve testers, gefeliciteerd! (En 2 van de MMM, helemaal super!) Voor alle dames op rood, balen! Volgende maand allemaal roze, deal? Voor alle dames op het wachtbankje, spannend! Ik ben zelf geen vroege positieve tester. Met de zwangerschap van mijn zoontje had ik 1 dag na NOD een licht positieve test. Absoluut geen knaller! Na zoveel vroege testers te zien kon ik het toch niet laten en heb ik maandag voor het laatst getest. Negatief natuurlijk. (Sja, als ik lang genoeg staar zie ik vanalles, maar 'de wens is de vader van de gedachte' dus hou het op negatief ) 'Kwaaltjes' heb ik dan wel iets meer. Niet eerder last van mijn tepels gehad, en nu zijn ze pijnlijk. Beetje pijn in mn rug, best wel moe, geborrel in mn buik... Ik probeer mijzelf niet te gek te maken. Het kan vanalles zijn. Ik denk maar zo: mocht het een zwangerschap zijn, dan komt het vanzelf wel aan het licht. Het enige wat ik moet hebben is geduld. >_<
Zo heb ik het namelijk ook. Ik ga proberen om het tot zolang vol te houden. Mocht het echt niet gaan dan testen. Ik denk dat ik het wel kan volhouden omdat ik kwaaltjes heb. Maar weet niet of ik het deze ronde moet geloven. Alle dagen geklust tot 4 dagen voor de ei. Want ik voelde hem 1 dag eerder. Voel het elke maand goed. Dus we zien wel.
Ooow wat is wachten moeilijk als je iets graag wilt... Gelukkig heb ik genoeg te lezen hier op het forum haha! Wat goed zeg, al die positieve testen!! Gefeliciteerd! Zag ook een paar keer rood voorbij komen helaas...dikke kus voor jullie! Hier was m'n ei wat later deze maand, dus ben nu zo'n 6/7 dpo... M'n plek op de lijst klopt dus niet meer helemaal maar ach, vind het wel gezellig hier! Heb wel wat kwaaltjes: beetje gevoelige borsten, ben al twee ochtenden licht misselijk, voel af en toe steekjes links onder in m'n buik... (de innestel plek???) en ben vandaag al twee keer opgestaan uit een stoel waarbij het ff zwart voor m'n ogen werd! Dus wieweet!