Lieve Potato, ik heb jouw berichtje gelezen, wat een ongelofelijke teleurstelling zeg... Ik wil je heel veel sterkte wensen met jouw 2e ivf behandeling. Ik duim met jou mee!
meflower ow zo doende ...dacht echt pas 4e ronde sorry. Meiden wat een trieste mededelingen ... heel veel succes weer met het een plaatsje gegeven potato, wat naar is dat zeg. En pril zwanger als je al wat hebt meegemaakt is ook helaas geen roze wolk meer vrees ik, maar positief proberen te blijven en idd je gedachten niet teveel dagen/weken vooruit laten gaan. Probeer te ontspannen en het over je heen te laten komen. Je hebt het toch niet in de hand allemaal, dat is me wel duidelijk. Sterkte en knufffel meiden en ik duim toch voor meer roze hier!
Mijn man vind het echt heel erg als ik me k*t voel..en ik ben iemand die niet snel emotie laat zien dus als ik eenmaal huil dan weet hij dat het me ecbt zwaar valt..ik huil echt wanneer me hartje breekt..en dat gebeurd nie heel snel maar als het om me kinderen gaat of die nog geboren moeten worden als jullie begrijpen wat ik bedoel dan is me man er echt voor me en steunt hij me door dik en dun..een paar lieve woorden wat hij dan tegen me zegt.. *moppie het komt goed maar geduld moet je hebben. *we gaan naar het ziekenhuis en daar zal snel alles duidelijk worden *schat ook voor jou os het snel raak..je heb al 2 gezonde meiden waarom zou een 3e ons niet gegund zijn wees gedudlig en dan ben je snel weer zwanger. *je heb te veel stress mop als je dat nou is laat dan zal je zien dat alles goed komt.. Hahaha nu moet ik er om lache maar hij gaf me een dikke knuffel en een kus en dan ken ik ook weer door.. Xxx meidem voor jullie..
Wat een mooie knaller had jij ook al zo een mooie met 10 dpo?want ik zit nu namelijk op 11 dpo en heb nie zo een test als jij hoor...pffff dit laat de hoop echt vallen..ik heb nie eens een heel duidelijke streep ik moet echt kijken en dan staat die streep er wel maar echt nie zo als jij.. Hele mooie test lekker geniete meid..heerlijk
Mijn vriend staat er helaas anders in als ik...hij heeft meer zoiets van als het komt komt het. En zo niet, dan is het ook niet het einde van de wereld. Hij is er ook heel stellig in dat hij zijn zaad niet zou laten testen, ik zou veel verder willen gaan dan hij...dus ja hier is het niet altijd even makkelijk. Zeker niet omdat het al eerder een keer raak is geweest heeft mijn vriend zoiets van "zie je, het kan zeker wel!". En de gynaecoloog zei ook dat we wel zwanger kunnen worden blablabla. Dus ik denk ook niet dat ze ons zo 1,2,3 willen helpen. Ik ben ook de negatieve van ons 2...en ik heb het er nu best wel moeilijk mee eerlijk gezegd. Vandaar dat ik hier ook even niet zo actief was, kan het gewoon niet meer goed opbrengen. En tranen prikken deze dagen zo achter me ogen, moet me echt flink houden zeg maar. Wil gewoon zo graag weer een positieve test en dat het dan goed blijft gaan .
Als jou gynaecoloog jou nie wil helpen zou ik een andere gynaecoloog vragen toedeloe.. En wat jou vriend betreft hij heeft wel gelink maar het komt zo hard zijn bekkie uit vind ik raar hij hoort je juist nu te steunen en trouwens altijd.. Ik hoop ook wel dat je weet wat ik hiermee bedoel ik bedoel ht nie aanvallend maar hij kan je nu nie zo in de put laten je voelt je eigen al waardeloos en als hij dan zo reageerd snap ik je verdriet nog meer..sjonge jonge..ik hoop dat die inziet wat het eigenlijk allemaal met jou doet..ik hoop ook echt dat je je rust hierin kan vinden..het is idd niet de einde van de wereld maar wel weer een scheurtje in je hartje.. Kuss voor jou en hoop dat je snel weer een beetje jij je oude ik zal worden..probeer afleiding te zoeken..warme douche..pak een reep chocolade hihi nee is een geintje ik hoop echt dat je snel een beetje de rust heb gevonden en dan lekker op na de volgende ronde geef het een plaatsje en dan weer door..hoe moeilijk dat ook is ook jij word zwanger echt waar..
Dikke knuffel. Was het soms maar eens eerlijker verdeeld he, ik gun het iedereen gewoon zonder zorgen en MMM-gedoe.
Goedemorgen dames, ik las veel nare berichten gister, wat onwijs k*t! eppo gefeliciteerd! Mooie test Hier nog niets gespot, wel al 2 dagen het gevoel dat het elk moment kan doorbreken, heb af en toe buikpijn maar trekt weer weg.. en die rug he Als het vandaag niet komt test ik morgen, ml is heel nuchter en zei het is niet zo want dan had je testje zaterdag ook posi moeten zijn.. t was zaterdagavond en stond een vaag lijntje, hij zag hem niet. We wachten vandaag af iig
Goedemorgen dames Wat een verdrietige berichten allemaal zeg poeh. Brok in mijn keel van. Wat je mee maakt als vrouw zijnde om een mooie lieve baby gezond en wel in je armen te sluiten. Ik gun het jullie allemaal zo graag. Bij mij nu heeel af en toe wat zeurderig gevoel onderbuik. Borsten steeds gevoelig.snel honger.maar doe ik kast open voor eten pak ik niks neehh geen zin in dan weer. Maar dat zegt niks. Want ik hou van eten😄 Ik wacht nu af had met action test 5 dagen voor NOD getest hartstikke wit. Geloof zelf niet dat het raak is deze ronde. Dus mijn NOD afwachten (hopelijk positief testje) En anders wil ik graag dat mijn NOD op tijd er is. Zodat mijn cyclus netjes blijft. We moeten het maar weer afwachten.