@Kroelen en Mirjav81, bij jullie komt er ook snel een mooie test! @Cheerio, hij loopt mooi op, gefeliciteerd!
Heb trouwens ook het idee dat ik ziek ga worden.. zere bovenbenen en bekken, onderrug, verkouden en keelpijn..bah... ene moment denk ik: het kan nog.. Andere kant denk ik het gevoel ongesteld te gaan worden.. killing hoor dat wachten en die onzekerheid.. bleeeah.. Nog 2 of 3 nachtjes...
Ik heb ook vandaag gestest deze was negatief morgen zou mijn nod zijn maar had op 1 nov een posi.ovu test dus denk dat mijn nod verschoven is naar of de 15 of de 16de
Ik ook witte test action nu helaas morgen 14 dpo.. Dus ga er vanuit dat ik morgen op rood kan..heb ook buikpijn..dus tjahhhhh..
@MeFlower: Kan me voorstellen dat je niet de medische molen in wil. Maar kan me voorstellen dat je ook niet achteraf wil zeggen; had ik maar... Je kan nog altijd een gesprek aangaan met de H.A. en hieraan dan voor jezelf een beslissing maken. Baat het niet, schaadt het niet. Ik wens je heel veel succes en sterkte in de toekomst met welke beslissing je ook neemt. Het lijken me hele moeilijke en verdrietige dingen om over na te moeten denken.
Hallo dames Ik had de hele dag niks gevoeld. Heell lichtjes wat krampjes lichtjes. Rond een uur of half 4 begon ik echt ongi krampjes te krijgen. Dacht onee Voelde wat vocht. Had ja daar was het al. Maar moet maandag pas ongi worden. Ben nooit eerder. Maar goed vrouwen lichaam. Pff Was en beetje afscheiding heeelll lichhttjjeess. Beetje vlekje. Verder niks. En opeens mijn borsten heftige pijns heut. Voelde me 1 sec warm wow. Daarna weer klaar. Nu af en toe krampjes.. Dus we wachten af. Kan morgen....vannacht...maandag komen. Mocht het maandag nog niet zijn dan weer test. Dan zien we verder
Hi meiden, hoe gaat het vandaag met iedereen? Hoe voelen jullie je? Meer mooie testen om te laten zien hier?
Haiii primavera geen test meer gedaan. 5 dagen voor NOD gedaan was negatief. Action test. Ik wacht nu mijn NOD af en mocht ik overtijd zijn dan test ik. Mijn gevoel zegt nee. Maar mischien is mijn lichaam bezig met innesteling ik weet het niet. Dus wacht rustig af. Hoop wel mocht ik niet in verwachting zijn. Dat mijn cyclus niet veel anders is. Hopelijk wijkt het niet veel af. Normaal 28/29 dagen. Groetjes
Balen voor de dames op rood , hoop dat het snel raak mag zijn. Kroelen wel fijn dat ze het nu gaan onderzoeken dan, wellicht ben je wel erg vruchtbaar maar is er minimale hulp nodig om het te laten lukken.
We zijn al getest me man en ik.. We hebben natuurlijk al 2 kinderen.. Zowel mijn man als ik zijn zo vruchtbaar als maar zijn kan maar ik weet nie wat er gebeurd js met mijn lichaam sinds de curretage in mei sinddiens is er geen enkel vruchtje meer blijven zitten en dat is een heel erg onzeker gevoel bah
oh zo...bah ..idd daar wordt je tuurlijk onzeker van! Wist niet dat je gecuretteerd was en sindsdien telkens lichte testen hebt die niet oplopen . Duim voor je dat ze het makkelijk kunnen "verhelpen".
Goedemorgen dames. Hier nog steeds niks ik ga van de week een test doen als ik nog niet ongi ben denk woensdag. Ik heb sinds gister dat ik de hele dag vlagen misselijk ben en soms ook echt dat ik denk nu moet ik spugen maar er komt niks ( sorry voor details haha). En sinds vanochtend ook pijnlijke tepels en rondom mijn tepels en kleine steekjes in mijn buik. De ene x rechts de andere x onder net onder me navel. Normaal heb ik voor mijn NOD bruine afscheiding en hele erge krampen maar die zijn nog niet te bekennen dus hoop dat het een goed teken is en niet weer een cyclus van 47 dagen of langer.
Ik heb ook zware buikpijn.. Maar dat is dus geen buikpijn van de ongesteldheid haha Ik hoop wel dat ik zo ongesteld ga worden want me testen zijn nu echt negatief hoor..geen streepje meer te zien..en wil nu wel echt ongesteld worden want heb geen zin in een cyclus van 50 dagen..nee dat is overdreven maar heb nog nooit gebraagd laat me ongesteldheid ma komen jeetje mina zeg..
Ja ik ben gecuretteerd met 11 weken..helaas..ik had nu moeten gaan bevallen namelijk..ik check de meiden nog wel is die nu over 2 weekjes moeten gaan bevallen gelukkig faat daar alles goed.. Ik wacht gewoon tot het ziekenhuis ik laat dus nu even 2 maanden de zwangerschap even varen ik moet namelijk nog geopereerd worden en denk dat dat een algehele narcose zal worden