ja idd danielle, goeie vraag.. Hm klote zeg met 11 weken ... was het al eerder gestopt dat je er toen pas achter kwam of? ...Toch heftig he met al die emoties etc. En het idee dat je nu bijna had moeten bevallen lijkt me ook erg pijnlijk . Ik beken dat ik het nog steeds niet op kan brengen bij dat topic te gaan kijken...hoever ze nu zijn enzo.
hier geen ongesteldheid maar ook zo goed als geen klachten... hmmm wat moet ik daar nou weer van denken... ik moet als het goed is over 9 a 10 dagen ongesteld worden... als het niet uit blijft... en de klachten die ik de afgelopen maanden wel gehad heb ik nu dus helemaal niet... tjezus wat is ons lijf toch raar
het lijkt me echt vreselijk een miskraam te krijgen, heb er nog nooit een bewust mee gemaakt... en hoop dat dat ook zo blijft. ik kan me voorstellen hoe vreselijk verdrietig en wanhopig en boos je kan zijn als je dat gebeurt... en daarna de onzekerheid of het nu wel goed blijft gaan en of het dus überhaupt nog lukt... ik vind het ''gewone'' zwanger worden al zenuwslopend laat staan dat je dat ook nog in je achterhoofd hebt.. ik wens jullie daarom ook een gezonde goeie zwangerschap met over negen maanden een prachtbeebje... en voor diegene die nog niet zwanger zijn hoop ik snel goed nieuws te horen...
Sorry ik was niet helemaal duidelijk.. Ik was vrijdag na de dokter gegaan toen heb ik iets laten zien van mijn onderkant zeg maar dat is zwaar ontstoken dat is me lip zeg maar.. Van de eerste bevalling 6 jaar geleden hebben ze me verkeerd gehecht ik had over de 40 hechtingen en toen zijn ze gestopt met tellen na 8 weken van de bevalling kwam er een hechtnaald uit mijn bil zetten..ik ben tien trug gegaan na het ziekenhuis en mijn onderkant laten zien ik heb nu een ontsoken lip iedere keer waar zeg ma een soort gat in zit dus dat moet opnieuw gedaan worden met een operatie als ik nu wel zwanger had geweest had het uitgesteld geworden tot na de bevalling ik hoop dat je het nu snapt ik heb het eerder er nie in gezet ik schaam me namelijk dood dat ik dit heb het is geen mooi onderkantje meer en heb er echt 6 jaar lang om gesmeekt en na de 2de bevalling moest ik weer medisch aan vragen en dat heeft nu nog een jaar geduurd ma ik heb hem eindelijk en ben dus hartsikke blij dat het eindelijk weer wat mooier word me onderkantje
Ik ben me kindje kwijt geraakt tijdens een vechtpartij even verhaal kort uitleggen Ik was in de tuin en vielen 2 mannen me aan ze hebben me geslagen en geschopt toen ik eenmaal begon terug te vechten kwamen hun er achter dat ik nie de gene was die ze zochten toen kwamen mijn mensen die bij mij waren en de mensen waar ik mee had afgesproken de 2 mannen zijn total los geslagen natuurlijk en toen me man eenmaal zag dat ik heftig bloede van onder was het einde verhaal met me kindje.. Me andere 2 kindjes lagen op bed hebben er niks van mee gekregen de politie alles is geweest en de mannen werden mee genomen en ik moest na het ziekenhuis natuurlijk eenmaal daar was het kindje idd nie meer levend en bloede ik als een rund werd gelijk geopereerd ik kon niet lanver wachten aangezien ik al zoveel pijn had toen ik eenmaal uit de operatie kwam..is de politie weer geweest ik wilde aangifte doen en dat kon niet omdat ik dus nog nie safe zat en dus van alles nog mogelijk was ik werd gek natuurlijk want ik weet zeker dat me kindje nu geboren had geweest..me moeder me broer me man en echt iedereen van de familie waren op oorligspad en hebben ook gekozen omdan zelf ma gearresteerd te worden..toen is er weer een vechtpartij ontstaan een man is gevlucht en waar heen god mag het weten..de ander is nog een keer gepakt en daarna heeft die man mijn een bos bloemen gestuurd en tuurlijk dacht ik wat fijn dat u aan me denkt maar daarna dacht ik je doet dit om zelf verder te kunnen met je leven en met rust gelaten te worden..die man is eigen baas en dacht dus dat hij zijn bedrijf zou verliezen door wat er gebeurd is.. Zo ben nu weer aan het huilen het verhaal klinkt zo onwerkelijk terwijl dit een echt verhaal is..ik ben en voel me nog steeds verdrietig en boos en helemaal om dat dit me tijd was te bevallen..politie is laatst nog geweest en heeft MIJ gevraagd of ik rustig wilde blijven ik zei tegen gem dat hij echt nu mij met rust moet laten en op miest rotte uit me tuin..ben toen uit me naad gegaan logisch hij vraagd mij om me klamte te bewaren sorry???voor wat man ik ben al weer zoveel maanden verder...en toen heb ik weer gezegt dat als hij nu niet weg gaat ik door zou draaien..hij zei dat hij me dan ging mee nemen na het bureau ik schoot in de lach en zei ik heb je nie eens aan geraakt of bedreigt en nu al dreigen dat ik mee ga na bureau..heb daarna zelf de politie gebelt en gevraagd om mijn en het gezin met rust te laten aangezien we al genieg hebben mee gemaakt en we zijn nog steeda alles aan het verwerken.. De meiden waar ik toen mee zat heb ik alles verteld en die zijn dus ook een beetje bij me geweest toen ik me operatie kreeg en toen weer na huis ook met polite heb ik toen alles meegedeeld en hun zijn echt wel me steun geweest in die tijd dus vandaar dat ik af en toe nog even bij hun spiek Ik heb het toch nog een lang verhaal van gemaakt he meiden ik wikde het kort houden maar dat gaat natuurlijk niet.. Aub stel verder geen vragen..het is echt een moeilijke tijd geweest en nog is het een deel van me leven maar heb er iets meer rust in gevonde ..ik krijg me kind er nie mëe trug en dat is het grootste pijn die ik in me leven gevoeld heb
Ik mag op rood meiden..ik veeg net het eerste bloed weg..dus daar gaan we 7 dagen ongesteld haha godsiedokkie
Meiden!! Ik heb 2 dagen geleden een test gedaan.. Die was omo wit.. vandaag 1 dag voor nod en ik zie een streep!!! Waaaaahh.. Ik moest er helemaal van huilen..Geen idee waarom ik die test deed...Want ik ging er gewoon vanuit dat het niet raak was.... Ben grieperig.. Alles doet me zeer maar ik kreeg vanmiddag ineens zere liezen.. Dat kwam me bekend voor... willen jullie meekijken? Hij is licht maar hij staat er echt, gewoon binnen 1 minuut al ofzo.. Ik kan het nog niet geloven...
Kroelen ben der stil van meis geen worden voor. Ik wil je heel veel sterkte wensen met alles en hoop dat ze bij jou snel achter kunnen komen waarom je iedere maand een posi test heb maar toch ongi word. Dikke knuffel
Dat hoop ikook..nu eerst even me onderkant en daarna weer er voor gaan..en hopelijk is het dan gelijk raak
Wat heftig kroelen wat een verhaal!! Ben er stil van.. en dan kom ik eronder met mn test sorry had je verhaal niet eerst gelezen.. sterkte! Hoop voor je dat je snel zwanger bent en dat alles goed mag gaan..
Geen sorry voor je test ben je gek..ik ben hartsikke blij voor je echt waar..hier worden mooie testen gezet deze maand fijn voor de meiden juist die een mooie test hebben ik hoop over 2 dagen een mooie dikke 2de streep bij jou te zien..een hele dikke he haha
Sterkte Kroelen met alles, ontzettend rot... En Mirja, voorzichtig gefeliciteerd. Hier ontzettend moe en zere borsten. jullie?
Jeetje kroelen...sorry als ik alles eventueel heb opgerakeld..wat een nachtmerrie moet dat zijn. Veel sterkte nog met het verwerken daarvan! En hoop echt dat ze je meer duidelijkheid kunnen geven knufffff
Wat triest he kroelen. Kippenvel van. Hoop dat ze toch iets kunnen vinden waardoor het telkens positief is en toch ongi word. Zodat jij er verder kan meid... Voor de meiden die lichte positief testen succes en hopen dat ze oplopen tot een dikke streep. De dames die al een kleine nootje in hun buikje hebben een fijne zwangerschap gewenst. Hier ben ik nog niet ongi Steekjes in lies dan rechts dan links verschilt. Maandag is mijn NOD Als dat er niet is dan testen is het negatief dan afwachten op rode vlaggetjes week.... Hoop dat het dan wel gauw komt zodat ik een mooie cyclus hou plus gauw weer beginnen met klussen...
Ben nog niet ongi En ik voel ook geen ongi krampjes wat ik normaal heb voordat ik het word. Dan beetje bruin verlies en dan 3/4 dagen rood. Nu rommelende darmen Borsten nog steeds Beetje misselijk Ik hoop echt als ik negatief test dan morgen sws of woensdag het word. Ben zooooo bang dat het aan mijn leeftijd en lichaam gaat liggen.