Hi loesmari hier utzellufde grotere borsten.... had mijn eigenlijke nod de achtste... maar nog niks.. wel een lichte bloeding gehad eind okt. Maja nu groeien mijn borsten... en heb enorme stemmingswisselingen. . Verder nergens last van... en dat was de laatste rondes wel ff anders... wacht het nog ff af tot volgende week dinsdag... maar blijf ook wel ff hier kletsen...😊
Hier ook nog niks van ongi te bekennen. Ik heb ook het idee dat mijn borsten zijn gegroeid mijn bh zit strakker dan normaal. Ook last van mijn darmen. Vanmiddag kan ik een test halen dus dan weet ik eindelijk hoe en wat de vorige was negatief maar dat was ook 4 dagen voor NOD ben benieuwd. Ook ik blijf lekker hier kletsen als de test negatief is.
Nou dames ik had eigenlijk zondag mijn nod maar omdat ik soms een cyclus van 27 dagen heb had ik maandag aangehouden... zaterdag met mijn man een test gedaan en toen zagen we een licht streepje.. Omdat ik nog niet ongesteld ben vanochtend weer getest. HaD een duidelijkere 2de streep verwacht met 1 dag overtijd.. Nu is de 2de streep heeel licht.. amper te zien... Ik wacht maar af, denk dat ik ongesteld ga worden vandaag of morgen.. snap er niks van want ik voel vanalles.. hè baal enorm.. Iemand hier ervaring mee? Hcg schommelt toch niet?
Vervelende dingen je Danielle83 Je weet het niet gewoon met je lichaam Ik voel me als falen ofzo Dat ik mijn eigen lichaam niet zo goed ken. Zoieso machteloos. Je kunt niks dan afwachten. Nou zit ik in de eerste ronde. En weet niet hoe ik me zou voelen bij de zoveelste teleurstellende ronde. Gewoon rustig blijven en geen stress... Na een jaar pas naar de arts toch?ik hoop niet dat het tot zover komt. We moeten positief blijven.....
Oh gezzelig Maar jij had dus ook negatief test paar dagen voor NOD? Ik was 5 dagen voor NOD En maandag ochtend geloof ik weer 1 Op mijn NOD ook negatief. Dus nu op ongi wachten En of misschien na zoveel dagen overtijd weer een test. En mijn bh idd zit niet lekker heb er ook beugel in. Dat moet gewoon iets lossser zeg maar. Gister avond er pijnscheut achter mijn schaambot weer zeg maar.. ff daarna mijn borsten een brandend gevoel alsof het melkklier geproduceerd wordt klinkt raar. Maar goed dat is je lichaam die je voor de gek houd. Hadden we maar een Loep dat dwars door je lichaam kon turen... Niet altijd natuurlijk Maar gewoon ff gluren .. hahaha
@mirjav81 Jeetje das gek Ik weet dus niet of het schommelt. Ik geloof dat het alleen meer zou worden als je zwanger bent. En het kan minder worden als het vruchtje misschien niet goed zit? Of test niet goed is. Ik kan denk ik net als jou gaan gissen ik heb geen flauw idee. Wanneer ga je weer een test doen dan?
Ja ik had idd ook negatief getest maar daarna niet meer omdat de testen op waren ik mijn man zij dat ik beter kon wachten tot ik een paar dagen overtijd was. Ik ga of vanmiddag als ik ze gehaald heb of morgen ochtend testen. Suc6 aan de meiden die nog steeds aan het wachten zijn.
Ik heb net nog een test gedaan van een ander merk.. mijn urine was nu wel wat donkerder en geconcentreerder dan vanochtend maar zie een heeel licht streepje... lichter dan 2 dagen geleden. Dus denk dat ik gewoon heel kort zwanger ben geweest en dat het met innesteling weer niet goed is gegaan. Vorige maand had ik ook 2 positieve testen en werd ik ineens toch ongesteld.. erg vervelend want ik schommel enorm van blij naar teleurgesteld.. En nu weer.. Nog steeds geen rekemen van menstruatie dus er zit niets anders op dan afwachten...
Dames ik denk dat ik mijn menstruatie maar af ga wachten net een test gedaan maar ik zie maar een heeeel licht streepje. Hoop dat mijn ei later is en alsnog de testen op gaan lopen maar dat zullen we af moeten wachten. Eert niet of jullie wat kunnen.
Klote hè! Die lichte streepjes.. Maar ik zie hem wel hoor.. Die van mij is net zo... Ik wacht ook af.. we kunnen niet anders..Ik heb niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden.. Wel last van mn bovenbenen en liezen.. grieperig gevoel... meer niet.. zooo vaag... sterkte met wachten in ieder geval.. Ik hou jullie op de hoogte!!
Idd echt klote die licht streepjes geef mij maar gewoon een duidelijke test of mijn ongi. Dit is alleen maar slopend.
Becca1989 Idd dit is slopend want je hebt test gedaan en door het lichte streepje moet je alsnog wachten. En dan je lichaam die alle signalen geeft Terwijl de ongi ook uit blijft ....
Tnx loesmari Pfff meiden wat een onzekerheid op deze manier, doortesten maar en duimen! Meer kun je niet doen nu
Idd heel de dag misselijk gevoel soms ook echt moeten overgeven. Mijn borsten doen zeer voor gevoel ook groter. En kreeg vandaag mijn broek moeilijk dicht die normaal van mijn kont afzakt hahaha. Kan ook allemaal tussen mijn oren zitten maar als je dan zo'n lichte test in handen hebt word je gek zelfs mijn man ziet het streepje en die is normaa echt alleen gelovig als er een duidelijke streep staat. Hoop dat ik van het weekend weer kan test en dan een duidelijke streep op de test mag zien. Hoop dat jij ook snel duidelijk hebt
Mijn man ziet bij mij wel iets maar gelooft niet in lichte streepjes....Ik voel ook vanalles.. Ik ben idd liever optijd ongesteld dan dit gedoe... pffff.. Nu weet je gewoon niet waar je aan toe bent... Hoop snel op meer duidelijkheid
Ben helaas ongesteld geworden vanavond op naar de volgende ronde. Suc6 voor de dames die nog wachten en hopen op en posi test.
Vanochtend weer een test gedaan.. Het 2de streepje is mijn idee lichter geworden.. Dus ga er vanuit dat ik vandaag of morgen ook ongesteld ga worden.. Het voelt nog niet zo. Pfff afwachten maar..Vandaag 3 dagen na mn nod..