NOD-lijst 8 t/m 14 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door Marni1, 10 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjav81

mirjav81 Actief lid

7 dec 2015
    133
    0
    16
    Ik ga deze maand sensitest weer gebruiken.. kost 15 euro inclusief 3 zwangerschapstesten

2. natassie1988

30 sep 2016
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja had ik ook ga nu gewoon die van clear blue kopen dan maar even een dure uitgave.

3. Becca1989

Becca1989 Actief lid

4 jul 2016
    251
    33
    28
    Vrouw
    Kinderopvang
    Rotterdam
    Ok dan kijk ik wel ff miss fat ik het even zonder testen doe deze maand. Mijn ongi is nog steeds niet doorgezet. Ik heb alleen wat oud bloed en helemaal geen pijn. Nog steeds last van mijn borsten en beetje misselijk. Hooo dat het snel doorzet zodat we door kunnen

4. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Becca, ik heb die van de action gehaald. De laatste keer dat ik ovu testen gebruikt heb is ruim 6jr geleden dus heb geen idee wat nou goede zijn.

5. Becca1989

Becca1989 Actief lid

4 jul 2016
    251
    33
    28
    Vrouw
    Kinderopvang
    Rotterdam
    Ik word beetje gek van mijn lichaam ik heb nu helemaal nergens geen last meer van. Ik heb nu anderhalve dag oud bloedverlies gehad en meer tijdens het afvegen dan in inlegkruisje. En nu helemaal niks meer. Nog ff en je kan me opvegen hahaha. Ik doe als het echt niet doorzet van de week nog een test om te kijken of het geen innesteling geweest kan zijn.

6. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Becca 1989
    Onzeker word je ervan idd.
    ik was ook echt bang dat mijn cyclus langer ging duren.
    Maar ik hoorde van iemand dat je na het anticonceptie gebruik.
    Vervalt in je cyclus voor je pil gebruik.
    Was nu 3 dagen overtijd.
    Dus we gaan zien

7. Becca1989

Becca1989 Actief lid

4 jul 2016
    251
    33
    28
    Vrouw
    Kinderopvang
    Rotterdam
    Ok ben benieuwd dan want ik weet mijn cyclus niet voor mijn pilgebruik. Hahaha ik ben op mijn 13e begonnen met de pil dat was 4 maanden nadat ik de eerste keer ongi werd. Ik heb/had endometriose en dat is met de pilgebruik gelukkig minder geworden. Ik moest ook de pil doorslikken omdat ik anders met hoge koorts en veel pijn op mijn bed lag tot ik weet moest beginnen met de pil.

Gelukkig is de menstruatie wel doorgezet nu en gaan we er weer vol tegen aan het is alleen wel vele malen erger dan de afgelopen maanden. En dan ook bog dat lichte streepje op de test denk ik eerder aan een hele vroege miskraam maar dat zullen we mooie weten. Is maar goed ook denk ik.

8. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Och nou dan is het toch doorgezet.
    Wel goed aan de andere kant.
    Want zo zit je in onzekerheid.

Ja he had ik ook
    Donderdag had ik dat ook het was echt veell pijnlijker en heftiger bloeden.
    Echt eng.
    Bijna weeën weg puffen.

9. mirjav81

mirjav81 Actief lid

7 dec 2015
    133
    0
    16
    Hier was ik ook extreem ongesteld gisteren... Ik had vorige week zaterdag ook n lichte 2de streep en denk idd dat het bij de innesteling niet goed is gegaan.. Ik heb een arts horen zeggen dat de meeste bevruchtingen (zo'n 70%)niet goed gaat. En wordt de vrouw gewoon ongesteld..tegenwoordig testen we al heel vroeg en weten we dat.. vroeger gingen de vrouwen naar de dokter als ze 2 maal een menstruatie hadden gemist.. Ik hoop in ieder geval deze maand op een plakker voor ons allemaal!! Zet hem op!! Veel plezier en genieten de aankomende 2 weken.

10. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    @mirjav81

Ja hoop echt voor iedereeen een plakker.
    Ik las ergens. De vraag van waneer na dé NOD beginnen met klussen je (welke cyclus dag)?
    En dan om de dag?
    Of elke dag?
    Elke dag lijkt me pff zwaar haha.
    Beide werken...moe savonds...noem maar op.
    Denk zelf na NOD wanneer er zin is.
    Maar vlak voor vruchtbare dagen om de dag.
    We gaan zien deze ronde

11. mirjav81

mirjav81 Actief lid

7 dec 2015
    133
    0
    16
    Ik heb besloten toch geen ovulatietesten te gaan gebruiken... Wil niet op gezette tijden "het" doen.. Ik ga gewoon goed op mijn cervixslijm letten

De eerste maand heb ik het om de 2 dagen gedaan, maand erna de oneven getallen om de dag, ronde 3 om en om en dan de even dagen... wat zullen we nu eens doen? Ik ben er echt teveel mee bezig, het moet ook n beetje leuk blijven.. Dus we gaan het doen wanneer we zin hebben, we zullen het zien..

12. Becca1989

Becca1989 Actief lid

4 jul 2016
    251
    33
    28
    Vrouw
    Kinderopvang
    Rotterdam
    Ik ben er ook iets te veel mee bezig merk ik bij mezelf. Ik ga deze maand ook geen testen gebruiken lekker om de dag denk ik en wanneer we er zin in hebben we zien wel wat deze maand ons brengt.

13. mirjav81

mirjav81 Actief lid

7 dec 2015
    133
    0
    16
    Ja we zien wel... positief blijven en niet teveel er mee bezig proberen te zijn.. Wel lastig hoor als iets heel graag wil..

14. Becca1989

Becca1989 Actief lid

4 jul 2016
    251
    33
    28
    Vrouw
    Kinderopvang
    Rotterdam
    Idd heel lastig. Ik dacht echt ongesteld te zijn maar had vanochtend een schone tampon en ook heel de dag niks meer gehad. Word echt beetje gek denk ik. Ik heb in totaal miss een volle maand verbandje vol gehad denk ik met oud bloed en een beetje normaal bloed ( sorry voor de details ) zal dit dan toch een innestelling kunnen zijn. Ik weet het allemaal even niet meer. Ik denk dat ik van het weekend voor de zekerheid toch maar ga testen. Of is dit dan te vroeg als het zo is?
    Ben wel blij dat ik hier even me hart kan luchten niemand in onze omgeving weet dat we er mee bezig zijn.

15. mirjav81

mirjav81 Actief lid

7 dec 2015
    133
    0
    16
    Ja geen idee.. Er is mij verteld dat je 3 dagen na een innestelingsbloeding kan testen.. Dus woensdag zou ik hem doen.. Gewoon ff checken.. Je weet maar nooit..

16. Becca1989

Becca1989 Actief lid

4 jul 2016
    251
    33
    28
    Vrouw
    Kinderopvang
    Rotterdam
    Ok dan ga ik van de week wel ff testje halen. Ik vind dit echt apart allemaal waarom zit een vrouwen lichaam zo raar in elkaar hahaha

17. mirjav81

mirjav81 Actief lid

7 dec 2015
    133
    0
    16
    En? Becca.. Nog getest?

18. Becca1989

Becca1989 Actief lid

4 jul 2016
    251
    33
    28
    Vrouw
    Kinderopvang
    Rotterdam

Hoi nee ik moet me echt inhouden maar wacht liever even. Ik heb ondertussen iedere licht bloedverlies en dan weer niet. Ik denk dat ik dit gewoon als een menstruatie moet beschouwen. Zondag was alles weg en gister middag weer wat bloed en toen weer weg en vanmiddag ook weer wat bloed. Maar het is meestal als ik naar de wc ben geweest en ook helder bloed zonder troep erin. De ene kant denk ik gewoon een rare menstruatie en aan de andere kant ben ik bang dat er wat mis is.

19. mirjav81

mirjav81 Actief lid

7 dec 2015
    133
    0
    16
    Hmmm apart.. nou ja afwachten maar.. Mijn ongesteldheid is afgelopen.. Komt weer een leuke tijd aan!! Nog 22 dagen aftellen.. Tijd gaat super snel..

20. Becca1989

Becca1989 Actief lid

4 jul 2016
    251
    33
    28
    Vrouw
    Kinderopvang
    Rotterdam
    Ja dat afwachten is alleen zo vervelend. Maar wacht denk ik gewoon mijn volgende cyclus af en als ik volgende week nog steeds bloed verlies dan ga ik maar even de huisarts bellen. Ik verlies op dit moment wat meer bloed dus laat het testen maar achter wegen. Op naar de volgende ronde hoop ik.

Deel Deze Pagina