NOD-lijst 8 t/m 14 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door Marni1, 10 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Wat een onzekerheid....becca1989..

Mijn ongesteld heid is ook net afgelopen.
    Maandag al minder tot niet...
    Het gezellig zijn en afwachten begint weer.

Goede morgen dames

2. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63
    Goedemorgen dames,
    Hoe gaat het hier?

Het is weer zover volgens de app heb ik morgen mijn eisprong.
    Valt me op dat ik dit keer erg onrustig ben...
    Ik begin al te denken dat het deze maand weer niet zal lukken..
    Helpt ook niet echt dat mijn moeder en zuster elke keer vragen wanneer wij nou aan kinderen beginnen:( (heb alleen aan mijn zusje verteld dat we het al sinds mei proberen, dus die houd zich nu vaak stil). Mijn zus was in 1x zwanger...
    Maar goed we zijn nog maar in ronde 6 en als het deze maand weer niet lukt, komen er nog vele kansen. Er zijn tenslotte vrouwen (stellen) die er langer over doen...

Sorry als ik eventjes zeur, maar moet het even kwijt. Hoop het gevoel vandaag wat los te laten...

Iedereen die in de vruchtbare periode zitten, heel veel succes! Laten we duimen op veel positieve testen.

3. Becca1989

Becca1989 Actief lid

4 jul 2016
    251
    33
    28
    Vrouw
    Kinderopvang
    Rotterdam
    #1003 Becca1989, 23 nov 2016
    Laatst bewerkt: 23 nov 2016
    Goedemorgen
    Hier is het al weer weg ga deze maand alles maar op zijn beloop laten geen ovu testen enz. En het gezellig maken wanneer we zelf willen.
    Ik heb net ook overleg gehad met de huisarts. Als die testen niet oplopen of negatief zijn binnen een week moet ik langskomen maar haar vermoedens zijn toch een miskraam.

4. Becca1989

Becca1989 Actief lid

4 jul 2016
    251
    33
    28
    Vrouw
    Kinderopvang
    Rotterdam
    Dvk1990 dat is idd erg vervelend om steeds aan te horen. Ik hoop ook dat we lekker veel roze erbij mogen zetten deze maand.

5. mirjav81

mirjav81 Actief lid

7 dec 2015
    133
    0
    16

Heel herkenbaar hoor.. Mijn schoonzus vraagt nu ook telkens EN? Heb de laatste keer gezegd dat ik denk dat er niet een 3de komt .. Nu hoop ik dat ze er niet meer naar vraagt.. En stel dat ik wel zwanger ben?. Dan is het toch ook niet leuk om zo de verassing te verpesten? Ik snap sommige mensen niet hoor..

Ik ben net klaar met mn ongesteldheid en ga het aankomende 20 dagen flink gezellig maken met mijn man.. we zullen het zien. Wil er nu wat minder mee bezig zijn.. Maar dat is zo lastig.. Want ik voel altijd vanalles.. En dan ga ik weer googlen om te kijken of iemand anders dat ook heeft gevoeld enz. Ik hoop zo dat het deze maand raak is.. Zou leuk zijn zwanger het nieuwe jaar in. Heb er zin I! Positief blijven...

6. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63
    Dat had ik op mijn werk ook en daar heb ik twee weken terug (toen in ongesteld was) prompt gezegd dat we het eerst nog wel prettig vinden zo samen om maar van dat gezeur af te zijn.... En bij mijn familie zeg ik vaak het komt als het komt.. snap echt niet dat sommige idd niet dat ze zulke dingen zeggen. Je kunt er iemand erg mee kwetsen.

Fijn dat je ongesteldheid weer voorbij is, nu wachten tot de eisprong:D. Ik zal voor je duimen ;) En veel plezier gewenst hihi.

Fijne avond.

7. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Hai
    Je bent geen zeur ...
    Ik snap je echt.
    Ik had de eerste ronde ook verwacht dat t meteen raak zou zijn.
    Net als de eerste zwangerschappen.
    Maar na de eisprong had ik gauw gevoel dat t niet raak was.

Nu voel ik het weer.ik weet niet wanneer mijn eisprong is.
    Mijn cyclus was 28 netjes
    Nu was ik
    Als ik vanaf maandag tel 4 dagen overtijd
    Of vanaf dinsdag tel 3 dagen overtijd.
    Heb ik nu cyclus 30 of 31??
    Moet ik nu gewoon 14 dagen na de ongi tellen.
    Of 14 dagen vanaf de eerste ongi dag?

Dan tot de 14e dag verwacht ik de eisprong...
    Ik weet t echt ff niet meer.

En wilt ook niet met temperaturen gaan werken....
    Gewoon om de dag maar klussen maar wanneer echt?
    Want moet ook leuk blijven....

8. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Becca1989.
    Ik zie dat we weer gelijk lopen klopt dat?
    Is dan deze berekening goed om aan te houden?
    Over 10 dagen mijn eisprong?

Och haha moet hier ff van de spanning lachen.
    Het is echt wat..

9. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Goedemorgen dames,

wat vervelend dvk, zou er zelf ook helemaal gek van worden als mensen dat zoudenvragen

Hier hebben we er geen last van omdat ik sinds de geboorte van de jongste geroepen heb dat dit het was haha. De verassing zal dan ook groot zijn als we zwanger zijn.

Mijn ongesteldheid was echt raar, eerste 3 dagen heftig dag 4 een beetje en dag 5 over. Vandaag met ovu testen beginnen, vd week al 1 gedaan maar daar was niets op te zien. Gister ook al getest en was een licht streepje. Dus zal straks ook een doen. Hoop dat ik deze ronde mn ei kan spotten. Tempen zie ik niet zitten eerlijk gezegd dus hoop dat dit wat uithaald.

10. Becca1989

Becca1989 Actief lid

4 jul 2016
    251
    33
    28
    Vrouw
    Kinderopvang
    Rotterdam

Klopt we lopen een beetje gelijk op. Maar ik weet ook niet wanneer me eisprong is. Ik weet dat de tijd tussen je ongi en ei verschillend kan zijn. En dat de tijd tussen je ei en volgende ongi altijd tussen de 14 en 16 dagen moet zitten. Haha hoop dat je het een beetje begrijpt.
    Als je een cyclus hebt van 30 dagen dan is je ei ongeveer op dag 16 dan zal ik persoonlijk paar dagen eerder en later aanhouden ivm het klussen. Dan zal ik denk ik tussen dag 10 en 20 wat extra klussen zodat je meer kans hebt.

11. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Ik begrijp je heel goed haha.
    Ja ik ga gewoon om de dag klussen. En beetje vruchtbaarheids kalender beetje aan houden.
    Dan zien we wel.

12. Becca1989

Becca1989 Actief lid

4 jul 2016
    251
    33
    28
    Vrouw
    Kinderopvang
    Rotterdam

Hahaha gelukkig. Ik hoop dat mijn cyclus een beetje normaal word komende periode. Ik weet wel dat ik niet meer voor NOD ga testen. Mijn menstruatie is nog steeds niet voorbij dacht van wel maar het is weer begonnen. Volgende week weer bel afspraak met de huisarts en hoop dat het snel over is zodat we verder kunnen.

13. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Is het nog niet over?
    Je ongi?
    Jeetje
    Bij mij was het eerste 3 dagen ook heftig veel.
    4 bijna over 5 niks meer (beetje bruin verlies)

Is het ook niet de 14e dag van de cyclus je ei?
    Ik zal ff Google raad plegen....

14. Becca1989

Becca1989 Actief lid

4 jul 2016
    251
    33
    28
    Vrouw
    Kinderopvang
    Rotterdam

Het is over geweest maar weer begonnen het is niet veel meer maar nog steeds licht bloedverlies met veel oud bloed.
    Ik heb ook de huisarts gesproken en de testen laten zien en ze zij dat ik waarschijnlijk idd een vroege miskraam heb gehad ik moet volgende week weer testen en als ze weer licht zijn of donkerder zijn geworden moed ik weer terug voor een bloedtest en evt een echo om te kijken waar het bloed vandaan kwam en of er niks achter gebleven is. Zij zegt dat volgende week de testen wel negatief moeten aangeven.
    Hoop dat we gewoon weer door kunnen naar de volgende ronde en ook dit sterretje heeft een plekje in ons hart.
    Ik hebben voor de tweeling ook een miskraam gehad met 6 weken wist net dat ik zwanger was. Maar die was vele male heftiger dan deze qua pijn en bloedverlies dus wacht de test wel ff af.

15. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Och becca 1989
    Wat vervelend zeg.
    Hopelijk snel voorbij.
    Zodat je lichaam weer heerlijk sterk is voor de volgende ronde.

En tweeling wat leuk. Ik zie het idd.
    Jongen en meisje wat leuk.

16. Becca1989

Becca1989 Actief lid

4 jul 2016
    251
    33
    28
    Vrouw
    Kinderopvang
    Rotterdam
    Hallo dames

Hier is het bloedverlies eindelijk zo goed als over op af en toe wat bruinverlies na. Ik heb nog steeds last van mijn borsten en af en toe krampen. En ook nog steeds misselijk. Ik ga het deze maand even rustig doen gewoon gezellig maken wanneer we willen en niks forceren. we zien wel wat deze ronde brengt.
    En al dames op het wachtbankje?
    Ik hoop voor jullie mooie testen aan het eind van deze ronde.

17. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63
    Gelukkig Becca1989!
    Hopelijk gaan je klachten ook snel over.
    Ik kan op het wachtbankje, het lange wachten is weer begonnen,,,

18. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Nou gelukkig becca 1989
    Idd wat je zegt gewoon gezzelig maken en we zien wel.
    Hier ook hetzelfde.

Duimen voor de wachtbankjessss

19. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Goede morgen dames....
    Hoe gaat het nu met jullie??
    Met mij wel goed.
    Ben wel deze ronde merk ik nu het steeds dichterbij komt wat gespannen (owjeee)das niet goed...
    Moet juist ontspannen...
    Maar vind het zo nu en dan ga ik er aan denken..
    En dan krijg ik zo'n zenuwachtig gevoel zeg maar...

Alles ga ik dan aan denken.
    Komt het wel goed?
    Gaan we het redden?
    Hoe reageren de andere kinderen erop?
    Werk.. omgeving.. familie... zo stom dat ik daaraan denk..
    Maar toch.....

Pfff wil er wel gauw vanaf.
    Straks lukt het niet omdat ik me zo angstig voel zeg maar.

20. mirjav81

mirjav81 Actief lid

7 dec 2015
    133
    0
    16
    Hoi dames.. Dit weekend was ik in de action en dacht ach laten we toch maar1 pakje ovulatietesten kopen.. Dus vanaf zaterdag aan het testen en hij loopt mooi op. Heb ze even in 1 foto geplakt.. denk dat hij morgen of over morgen positief is.. Ben benieuwd.. Ben niet bekend met deze testen.. Wij klussen ook om de dag en zodra ik een positieve test heb.. probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn.. moeilijk hoor.. kijken jullie even mee?

De bovenste test is van gistermiddag 17uur.. De middelste van zondag en ondetste zaterdag zelfde tijd...

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina