NOD-lijst 8 t/m 14 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door Marni1, 10 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjav81

mirjav81 Actief lid

7 dec 2015
    133
    0
    16
    Hij komt hij komt.. hihi

Bijgevoegde bestanden:

2. Becca1989

Becca1989 Actief lid

4 jul 2016
    251
    33
    28
    Vrouw
    Kinderopvang
    Rotterdam
    Hoi dames.
    Hier ook goed ik ben gelukkig van de menstruatie helemaal af nu. En af en toe nog wat krampjes maar dat word met de dag minder gelukkig. Ik heb vorige maand ook die van de action gebruikt en niet echt een duidelijke piek gevonden. Maar hoor er wel goede verhalen over.

3. Becca1989

Becca1989 Actief lid

4 jul 2016
    251
    33
    28
    Vrouw
    Kinderopvang
    Rotterdam
    Ziet er goed uit denk dat je snel je piek hebt.

4. mirjav81

mirjav81 Actief lid

7 dec 2015
    133
    0
    16
    Bleven jouw testen licht dan? En als je ze vergelijkt met die van mij? Volgens mijn app zou ik mijn ovulatie vandaag hebben.. maar door de testen denk ik dus nu morgen. . Nou ja ach we maken het vanavond gewoon gezellig :)

5. Becca1989

Becca1989 Actief lid

4 jul 2016
    251
    33
    28
    Vrouw
    Kinderopvang
    Rotterdam
    IMG_2124.jpg

Nee niet echt licht maar weet dat een ovu test donkerder moet zijn dan controle dit was mijn donkerste die van de 27e.
    Idd zou het lekker gezellig maken keertje extra kan geen kwaad en dan morgen of overmorgen nog keertje extra.
    Veel plezier haha

Je kan vanavond ook nog testen voor de zekerheid. En dan morgen ook sommige testen 2x om hun piek niet te missen. Miss dat mijn test daarom niet zo donker was omdat ik net mijn piek gemist had.

6. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Hi dames

Spannende tijd komt er weer aan zie ik. Hoop echt dat deze ronde minder lang word dan de vorige. Ben dus met ovu testen begonnen op dag 9 maar had makkelijk later kunnen beginnen. Zie nu pas oploop.. heb andere van sensitest besteld hopelijk zijn die wat minder irritant.

Bijgevoegde bestanden:

7. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.152
    113
    Hoi mirja, lees en duim nog met jullie mee hoor :)
    Maar je ovutesten zijn nog niet positief hoor, ik denk dat je nog een tijdje moet doortesten en je ei pas een paar dagen later is. De teststreep moet net zo donker zijn als de controlestreep.
    Zou zonde zijn als je al denkt dat je m gehad hebt. ;)

8. mirjav81

mirjav81 Actief lid

7 dec 2015
    133
    0
    16
    Die van de 27ste is positief hoor..Ik weet uit ervaring dat je ook op het linker randje van de teststreep moet letten en als die net zo donker is als controle streep is die positief!! Ik heb vanavond nog een test gedaan en het randje was zelfs donkerder dan de controle streep.. Ik ga er vanuit dat mijn ei binnen nu en 48 uur gaat springen.. we gaan het gezellig maken hier.. Jullie ook succes meiden!!

9. mirjav81

mirjav81 Actief lid

7 dec 2015
    133
    0
    16

Door mijn ervaringen met andere ovulatietesten weet ik dat je ook op het linker randje van de teststreep moet letten.. En vanavond was mijn testrandje zelfs donkerder dan de controle streep.. we gaan het gezellig maken aankommede dagen.. we zullen zien....

10. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.152
    113
    Ok, ja zelf persoonlijk geen ervaring met testen, maar lees het altijd hier op het forum dat ze net zo donker moeten zijn, vandaar :)
    Sowieso als je om de dag seks hebt kan je m niet missen :D

Ik hoop dat je over 2 weken gewoon een positieve zwangerschapstest in handen hebt!

11. mirjav81

mirjav81 Actief lid

7 dec 2015
    133
    0
    16
    Kijk dames.. Dit bedoel ik met het linker randje van de controle streep..

Bijgevoegde bestanden:

12. mirjav81

mirjav81 Actief lid

7 dec 2015
    133
    0
    16
    Gek hè? Dat streepje... Ik weet uit ervaring dat de test morgen of overmorgen weer lichter gaat worden... we zullen zien!! Hou jullie op de hoogte..
    Hoe gaat het met jullie? Ik heb wat steekjes in m'n liezen maar dat heeft met mn ovulatie te maken.. beetje zelfde gevoel als lichte ongesteldheidskrampjes..

13. mirjav81

mirjav81 Actief lid

7 dec 2015
    133
    0
    16
    Jaaa dat hoop ik ook! !

14. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63
    Heel apart dat streepje, is de eerste keer dat ik het zo zie. Maar dat kan ook omdat ik er niet zozeer op let als ik naar de ander testen kijk...
    Hopelijk is het over twee weken raak Mirjav81!
    Hier begint de ongeduld het weer te winnen van mijn geduld. Nog 8 dagen en dan is mijn NOD. Begin nu al wat kleine dingen te voelen, maar dat zal wel tussen mijn oren zitten, het zou niet de eerste keer zijn..

Maar de gedachten wat proberen te verzetten... Zal proberen het gedicht van pakjesavond af te krijgen. Vaak heb ik het zo af, maar dit jaar gaat het moeizaam zucht....

15. mirjav81

mirjav81 Actief lid

7 dec 2015
    133
    0
    16
    Ik heb mijn nod over 14 dagen.. Ik weet uit ervaring dat ik ook altijd vanalles voel een week voor nod... Kan alle kanten op.. hou mij cyclus met wat ik elke dag voel bij in een app.. Ik ben de kluts kwijt hierdoor.. Want afgelopen maanden wel vage positieve zwangerschapstesten gehad.. En voelde vanalles.. Ik denk zelf dat het steeds bij de innesteling fout ging en dus geen plakker had.. we duimen deze maand op een plakker!!

Succes met je gedicht... Ik moet ook nog.. Doe het vaak op het laatste moment.. Dit jaar zouden we ook n surprise maken... pffff wat n gedoe zeg..

16. mirjav81

mirjav81 Actief lid

7 dec 2015
    133
    0
    16
    Ojah hier mijn ovulatietesten.. denk dat mijn piek toch echt gisteravond/vannacht was.. Ik voelde gisteravond ook vanalles in m'n liezen..

Bijgevoegde bestanden:

17. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63
    Ik zette ook alles in de app, maar heb dat deze maand bewust niet gedaan in de hoop dat het me wat rust zou geven.. niet dus. Dus snap dat je daar helemaal de kluts van kwijt raakt.
    Verschrikkelijk dat er geen plakker bij zat, ik hoop voor je dat het deze maand anders is en je snel een knaller van een test in handen hebt x

Ik ben 1 complet verder... Och wat ben ik blij dat we geen suprises doen. ben totaal niet creatief in dat soort dingen en wat een werk. dus sterkte en succes hihi;)

18. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63
    Als ik naar je testen kijk, denk ik dat je gelijk hebt;)

19. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Hai dames
    Alles goed hier.
    Om de dag aan het klussen.
    Want vorige ronde was 28 dagen
    Nu heb 31 dagen.
    Wil mijn ei niet mislopen.
    Als ik het cyclus kalender moet volgen dan heb ik rond 4 Dec mijn ei.
    Dus als we om de dag klussen dan moet het goed komen.
    Denk ik...
    Mooie testen mirjav81....
    En voor de andere dames zet hem op...

20. mirjav81

mirjav81 Actief lid

7 dec 2015
    133
    0
    16
    Ovulatietest nu heel licht.m. Dus mijn piek was echt dinsdag

Deel Deze Pagina