Wat vervelend die strepen die niet oplopen. En ook weer spannend. Ik ga na mijn NOD testen. Als ik het niet wordt. Ik hoop dat we binnenkort Mooi roze lijstje hebben.
Oew spannend ik zie het streepje ook. Hoop dat die mooi oploopt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het deze maand op zijn beloop laat ik hou me er niet zo mee bezig. Denk omdat ik bang ben voor weer een teleurstelling of een lichte streep en dat het dan weer fout gaat. Ik hou ook in mijn achterhoofd dat het deze maand niet lukt ivm te weinig tijd en de griep. We zien het wel.
Ik zal voor je duimem. Hier tot nu toe geen ongesteldheid in zicht en word altijd de ochtend ongesteld... Ik probeer er maar niet te veel over na te denken, want dan zul je net zien dat ik vanavond alsnog ongesteld word. Ik hoop echt voor je dat de streepjes dit keer steeds duidelijker worden.
En? Al getest? Nu 1 dag overtijd toch? Ik kon het niet laten en heb weer getest weer zo'n zelfde streepje als gister.. Hij stond er nu wel iets eerder.. Binnen 2 minuten ongeveer.. Dit weekend ben ik n weekendje weg met vriendinnen dus ik kan dan niet testen.. Dus nu echt pas maandag weer..
In het echt is hij wel iets duidelijker als hier hoor.. En is de ander met flits gedaan en deze niet.. De lijntjes zijn hetzelfde
Wat mooi Mirja. Ik ben vannacht toch nog ongesteld geworden... Dus op naar januari. misschien dan een vroeg verjaardagcadeau..
Goedemorgen dames, Mirja ik zie wel wat hoor, op beide testjes. Hopelijk lopen ze op! dvk wat balen meid Ik las ergens dat er geen testdrang enz is. Hier dus ook.. we hebben wrs wel op de juiste tijd sex gehad maar heb gewoon een gevoel van het zal wel. Die spanning en testdrang van vorige ronde is er gewoon niet. Ik wacht het gewoon af. Gelukkig moet ik veel werken komende tijd dus is er geen tijd om na te denken
Jammer dvk. Spannend hoor Mirjam ik hoop dat de test maandag duidelijk is voor je. Ik heb dit keer nergens last van. Als ik van de afgelopen maanden het gemiddelde neem moet ik rond de 21e mijn NOD hebben en dan nu ergens mijn ei. Ik heb de afgelopen dagen wel wat steekjes gehad. En gister toch nog gezellig gemaakt hoop op een mooi kerst cadeautje 😉
Jammer dvk hoop met je mee dat het in januari raak is. Ik heb dus heel erge testdrang deze keer.. reed langs een kruidvat en dacht koop er nog ff 2 gelijk nog maar 1 gedaan en joeehoe ik ben voorzichtig blij.. dit kwer lopen ze op ipv af.. Maar voor 4 dagen voor nod vind ik dit streepje netjes..
Jaaa heel fijn.. Hij moet nog wel even verder oplopen maar heb er dit keer iets meer vertrouwen in.. ik voel vanalles
Gefeliciteerd mirjav81 Mooie testjes hoor en dat 4 dagen voor NOD. Ik zit nog nog op het wachtbankje.
Dames ik wil heel graag Pendelen weer. Had dat gedaan toen we voor de eerste of tweede gingen. Beide goed geraden😂😂 Leek me wel leuk om deze x ook dat te doen weer.. Je weet maar nooit ze zou het zomaar weer goed hebben haha
Mijn oma heeft dat ook gedaan een keer bij mij. Ze is helaas overleden nog voordat ik zwanger was. Maar zij heeft altijd gezegd dat mijn eerste een tweeling zou worden. En ook een jongen en een meid. Ik vind het iets moois hebben het pendelen.
Ja becca1989 Ahh triest..sorry Leek mij een lieve vrouw. Zal wel een fijn gevoel geven dat je oma dat voorspeld zeg maar doormiddel van pendelen. Ik vind het altijd interessant die dingen. Ik probeerde zelf laatst te doen. Met naald en draad. Helemaal. Alleen . Kaarsje aan gedaan. Concentreren en er kwam uit. Jongen jongen meisje daarna hield het op zeg maar. 3 kinderen (eerlijk gezegd is dat ook wat wij willen) Tuurlijk het liefst een 11tal maarr we moeten ook realistisch blijven. Ik zou niet weten hoe ze het anderen doen. Zwanger deze ronde of niet. Bij beide vorige keren was het goed geraden zoooo appart.
Wie heeft er alweer getest ik mag morgen ma ik wacht gewoon echt tot volgend weekend als ik nie ongesteld ben geworden
Goedemorgen meiden, Mirja ik zie de streep op al je testjes! Wat spannend, denk dat het wel goed zit hoor! pendelen, leuk is dat idd heb het wel eens laten doen hier door iemand maar kwam nooit uit Ik ga pas volgende week testen, heb zoiets ik laat me niet gek maken. Zit volgens mij op 7dpo.. vorige week zaterdag had ik een knaller en daarna alleen maar afloop dus moet dan wel mijn piek gehad hebben. Hoe zit dat ook alweer na hoeveel tijd spingt een ei na de piek? ik dacht 12 tot 24u.