Andere zet je je test hierop.. kunnen we meekijken.. Ben benieuwd naar je test van morgen! ! Spannend!!
Loesmari hier kun je niet omheen! wat duidelijk zeg! Ff toevoeging wbt mijne... 10dpo wrs en geen ochtendurine
Ben nog voorzichtig hoor, ben pas blij als we na mn nod zijn. Ik duim voor jou kroelen! En volgens mij is er nog eentje toch?
Ja mirjav heb ook positieve test Alleen dvk1990 en ik blijven over aaaaw jammer dat we nie mee kunnen met jullie deze maand mischien is het voor ons volgende maand raak..hoop ik
Daar lijkt het wel op... Gefeliciteerd dames het is jullie gegund. januari word onze maand kroelen Ik heb net ovutesten gehaald. De eerste keer dat ik ze ga gebruiken. Zal rond de twintigste beginnen denk ik.. of zal ik eerder beginnen? Als ik de app mag geloven is mijn eisprong 23/24 december.
Ze zeggen wel om de dag seks is het beste, maar ik ben nu bij al mijn 3 zwangerschappen zwanger geraakt door 6 dagen achter elkaar seks te hebben, ongeveer 24 uur er tussen te houden.. precies in de vruchtbare dagen.. Dus dit werkt bij mij het beste blijkbaar.. Ik dacht deel hem even..
Bij ons is dat helaas niet te doen haha. Mijn man heeft niet zo'n hoog libido dus 1x in de twee weken vind hij bijna wel genoeg (niet altijd hoor, maar er zijn periodes dat ik echt m'n best moet doen) Dus om de dag in de vruchtbare periode is zo nu en dan al moeilijk....
Jeeej gefeliciteerd meiden wat super. Ik weet nog niet hoe en wat maar weet ook niet waar ik zit met mijn syclus omdat ik geen ovutesten heb gebruikt dit keer.
Jaa echt??? Ja uk twijfel nog. Bevat het nog niet. Online test gedaan. Hoelang ik misschien ben. Geeft het 45/wk aan Is best veel al. Morgen vroeg nog 1 van 2 vk5..
Nou dames.. Ik heb ook nog niet het gevoel dat ik zwanger ben.. Zit nu 3 dagen na mn nod.. Ik zeg altijd : eerst zien dan geloven... Heb alleen last van mn liezen en zere borsten met vlagen.. we gaan het zien.. heb dinsdag afspraak bij mn huisarts voor verwijzing naar de gynaecoloog ivm mijn medicatie voor hoge bloeddruk..