NOD-lijst 8 t/m 14 oktober 2016!

Discussie in 'NOD forum' gestart door Florina, 8 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Florina, ik had er graag op gezeten, maar helaas nog steeds geen naderend ei gespot, of een stijging in mijn temp. Ik denk dat ik beter onder ‘datum onbekend’ gezet kan worden want zolang als er niks gebeurd schuif ik vermoedelijk alleen maar verder naar beneden.

Barbsan, misschien inderdaad een ovulatiebloeding? Ik zou het zelf anders ook niet weten.

Voor de dames op het wachtbankje, super spannend mijn duimen draaien voor jullie!

KleinMeisje, dat is opnieuw een mooie positieve test! Als dit al de tweede dag is dan gok ik dat hij vandaag of morgen springt. (* Kijkt even naar de dames die iets meer verstand hebben van ovulatietesten*)

Hier nog steeds niks. Ik merk wel aan mezelf dat ik er steeds meer onzeker van wordt; de testen blijven negatief en ook mijn temp blijft lekker stabiel ( op wellicht een uitschieter na). Nu weet ik dat dit pas de eerste ronde is en dat cd12 misschien nog vroeg kan zijn, maar aangezien ik wat gerommel aan mijn l.eierstok heb gehad weegt dat wel wat mee in het onzeker worden. Plus dat ik nog niet weet hoe mijn cyclus nu in elkaar steekt, wat natuurlijk niet gek is na 5 vijf een spiraaltje te hebben gehad. Achja.

Ik heb eventjes een foto’tje bijgevoegd van de test die ik een kwartiertje geleden gedaan heb, de foto zelf is 10 minuten na het dompelen gemaakt. Wat vinden jullie? Ik denk nog steeds negatief he?

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik mag ook op het wachtbankje!

3. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik zit nog steeds te wachten op m'n ei...

4. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Hele spannende periode is het gewoon :D Kan je je ook bijna niet voorstellen hoe het over een jaar is straks als alles meezit!

Zal het voor je aanpassen! :) Alleen heb je volgens FF nog geen eisprong gehad, toch?

Zou uitgaan van morgen :) Je moet de eerste positieve ovulatietest aanhouden. Dus 48 erna is morgen.

Welkom hier! Ik zal je zo gelijk erbij zetten :) Hopelijk is het snel raak!

Ah, vervelend is dat! Lopen de testen al wel op in vergelijking tot gister/eergister of nog niet? Hoop echt voor je dat je gauw een duidelijk positief streepje hebt en dat je achteraf ook via je temperatuur een eisprong kan vinden! Ik vind het streepje trouwens al wel duidelijk hoor :) Zal vast niet heel lang meer duren. CD 12 is inderdaad nog vroeg.

Ah, vervelend is dat! Lopen de testen al wel op in vergelijking tot gister/eergister of nog niet? Hoop echt voor je dat je gauw een duidelijk positief streepje hebt en dat je achteraf ook via je temperatuur een eisprong kan vinden! Ik vind het streepje trouwens al wel duidelijk hoor :) Zal vast niet heel lang meer duren. CD 12 is inderdaad nog vroeg.

5. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Bekijk bijlage 513662
    8 oktober (2)
    Littleindians - 24 jaar - Derde kindje - Ronde 1
    Marisss - 36 jaar - Eerste kindje - Ronde 7

9 oktober (5)
    Barbsan - 20 jaar - Tweede kindje - Ronde 1
    Loeselein - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 9
    Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 1
    MissPistache - 25 jaar - Eerste kindje - Ronde 2
    Danpas - 32 jaar - Eerste kindje - Ronde 11

10 oktober (5)
    Boommm - 26 jaar - Vierde kindje - Ronde 2
    Sophia89 - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 6 IUI - [COLOR="#59D55"]MMM[/COLOR]
    KleinMeisje93 - 23 jaar - Eerste kindje - Ronde 4
    KissFromARose - 30 jaar - Tweede kindje - Ronde 3

11 oktober (2)
    Dora26 - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 23 - MMM

12 oktober (3)
    Muizelijntje - 33 jaar - Derde kindje - Ronde 5
    Sammieshiba - 31 jaar - Tweede kindje - Ronde 1
    DB87 - 29 jaar - Eerste kindje - Ronde 2

13 oktober (6)
    MamavanThiemo - 38 jaar - Derde kindje - Ronde 2 na vroeggeboorte
    Bella28 - 29 jaar - Tweede kindje - Ronde ? - MMM
    Michelle88 - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 1
    Eerstekindje12 - 30 jaar - Derde kindje - Ronde 3
    MarjoleinART - 34 jaar - Tweede kindje - Ronde 3
    Purkeltje - ? jaar - Eerste kindje - Ronde 2

14 oktober (4)
    Baby2017 - 24 jaar - Eerste kindje - Ronde 27, ronde 9 na BBZ
    Mutsefruts88 - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 na MK
    Fenna87 - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 13
    Starry - 31 jaar - Derde kindje - Ronde 4

Datumloos (2)
    Livoli - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 7, ronde 1 na MK
    Jairy0811 - 26 jaar - Derde kindje - Ronde 1

Buiten de lijst (0)

To[COLOR="#D999F"]t[/COLOR]aa[COLOR="#D999F"]l[/COLOR]: 2[COLOR="#D999F"]7[/COLOR]

Wachtbankje (9), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0)

[COLOR="#D999F"]WIL[/COLOR] JE OP [COLOR="#D999F"]DE[/COLOR] LIJST? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje dan pas ik (Florina) de lijst aan zodat het plaatje het blijft doen! :)

--------------------------------------------------------------------------

6. MissPistache

29 aug 2016
    82
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dames... ik ga dit nooit 14 dagen volhouden.
    Afleidingtips zijn welkom!!!

7. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @KleinMeisje: Zal vast wel voldoende zijn... Zaadjes overleven gemiddeld 2-3 dagen, dus dan zit er zeker een voorraadje klaar als je eitje springt! Zal waarschijnlijk idd vandaag of morgen zijn.

@Jairy: Lijkt me toch dat je piek er zit aan te komen... Ik zou als ik jou was vanavond nog even testen; vanaf ze donkerder worden best 2 keer per dag. Ik veronderstel dat het niet lang meer zal duren als ik deze test zie...

Wat zitten er trouwens al veel op het wachtbankje! Hier zal mijn nod mogelijk ook nog wat later worden hoor...

8. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Florina, ik zie wel wat verschil met de voorgaande testen, sowieso kleurde de test van vanmiddag al een heel stuk sneller; die van vanmorgen had echt 10 minuten nodig. Ik heb alle testen bewaard, maar volgens mij hebben deze testen de nare gewoonte donker op te drogen dus ik durf mijn test van vandaag niet meer te vergelijken met die van gisteren.
    Tegen zes uur doe ik nog een testje en dan is het voor vandaag wel weer genoeg geweest.

Dora26, ik ga straks tegen zessen weer testen, dat is mijn vaste tijdstip zeg maar. Ik wilde daarna niet meer testen, of is later op de avond ook nog slim om te doen?

9. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Hebben net toch nog even geklust :D morgen waarschijnlijk nog 1 keer en dan op het wachtbankje.

10. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Denk toch dat mijn piek nog niet is geweest! Hopelijk morgen een knaller!

11. KleinMeisje93

Die onderste ziet er voor mijn ogen best positief eruit, ik zou gaan klussen vandaag en morgen ook of net wat jij en je man graag willen

12. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier nu opweg naar huis na n dagje werk.
    Denk inderdaad een eisprong bloeding, maar had geen idee dat dat bestond haha.
    T is inmiddels al weer gestopt :)
    T is ook echt drie x niks geweest gelukkig
    Ik zit nu trouwens op cd 16 of 17.
    Nog 12/13 dagen voordat ik kan testen.
    Maar aangezien ik 3 testen gratis erbij kreeg, oftewel 6 zwangerschapstesten heb. Ga ik stiekem al over 1.5 week ofzo testen. Wauw wat klinkt dat ineens al dichtbij hahaha!

Wanneer willen jullie gaan testen? Of wChten jullie geduldig af tot je ongesteld word (of niet natuurlijk :p)

13. Littleindians

Littleindians Actief lid

27 feb 2016
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk dat ie nog komt idd! Loopt steeds meer op:D

14. Littleindians

Littleindians Actief lid

27 feb 2016
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    Phoeee zeg ik vind t wel heel spannend hoor
    Ik haal steeds gekke dingen in mijn hoofd
    Zoals wat als t niet lukt?
    Ik heb al twee gezonde kinderen,is het niet ego?
    Wat als er iets mis gaat of mis is met het kindje? Dan hebben de andere kinderen daar ook 'last van'

Dat soort dingen:)

15. KleinMeisje93

Maak je geen zorgen meid! Maar ik snap het wel.
    Ik ben nu ook nog onzeker of het wel is gelukt nu ik ein-de-lijk eens tijdens mijn positieve ovulatietesten heb kunnen 'klussen' met vriendlief. Ik ga liever vanuit dat het niet raak is als wel raak is al heb ik toch een redelijk positief gevoel erover en anders als het niet raak is bel ik eventjes met mijn dokter voor advies want we hebben nu precies rond en op mijn 'ovulatie' geklust.

Hoeveel kans is er gemiddeld op een bevruchting als je precies op en rond de ovulatie klust?

16. KleinMeisje93

Ik ga ook over een week denk ik testen maar wil het liever uitstellen. Al is dat zo moeilijk! Vorigge maand totaal geen moeite mee gehad omdat ik wist dat het niet raak kon zijn omdat we laatste keer een week voor die eisprong hadden geklust en hij en ik niet samen waren op en rond mijn eisprong. En nu wel iedere dag samen.

17. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Ik had op 11dpo heel licht positief getest, dus durf het op 12dpo wel aan!

18. KleinMeisje93

Ik hoop echt dat het weer raak is voor jou en dit keer wel blijft plakken! Want het lijkt mij zo verschrikkelijk om een miskraam te krijgen.

Als vandaag of morgen mijn eitje springt zou de innesteling tussen 2 en 5 oktober zijn.

Ik hoop voor 10 oktober al licht positief te testen, 10de is mijn moeder namelijk jarig en lijkt het me leuk om haar dat als cadeau te doen :) ze zegt zo vaak oma te willen worden en dat ze dan truitjes wilt maken en noem maar op, haha. En anders krijgt ze een later cadeau en geef ik haar een foto van de echo als het zover zou zijn,, ALS het raak is :) ben er behoorlijk optimistisch over aangezien ik nog steeds rook, maar toch al wat minder dan afgelopen dagen.

Ken een hoop meiden en dames die al heel snel zwanger waren geraakt waarvan beide deden roken :)

19. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Jairy: Rond 6 uur is prima... Ik deed soms om 20.00 uur nog wel eens een testje, maar dat raden ze af. Beste zou blijkbaar zijn tussen 10.00 en 18.00 uur.

@Livoli: Jouw knaller zit er duidelijk aan te komen! Veel plezier!

@KleinMeisje: Op de natuurlijke manier maak je maandelijks 20% kans, dus 1 op 5 dat het lukt... Maar het is niet omdat je rond de ovulatie het gezellig hebt, dat het dan ook moet lukken... Er zijn nog zoveel meer factoren die van belang zijn; kwaliteit van het zaad, dikte van het baarmoederslijmvlies... Alles moet helemaal perfect lopen zowel lichamelijk bij jou, bij je vriend als qua timing... En als er een bevruchting heeft plaats gevonden, kan er nog zoveel misgaan, ook de innesteling moet nog goed verlopen... 60% van de zwangerschappen (dus bevruchtingen) gaat nog mis voor nod; wat héél veel is!
    Denk niet dat je huisarts je meer tips kan geven dan gewoon te blijven proberen als het niet lukt... Gemiddeld moet je nu eenmaal een half jaar tot een jaar rekenen en daar ben je nog niet. Probeer gewoon te genieten van het zwanger worden en samen werken aan jullie kinderwens, je mag er niet meteen zoveel druk opleggen want dat blijft niet leuk!

20. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @KleinMeisje: Roken hoeft idd niet te betekenen dat het lang duurt voor je zwanger bent. Ik ken in mijn omgeving ook gelijk 5 mensen die heel snel zwanger waren en toch rookten... Maar over het algemeen doen rokers er veel langer over, dus hopelijk behoor je niet tot die groep. Het is alleen zonde dat je zo graag een kindje wil; maar het niet gelijk een goede start kan geven moest je zwanger worden nu... Stoppen zou écht veel beter zijn, al begrijp ik als ex-roker dat het helemaal niet makkelijk is.
    En de innesteling vindt gemiddeld tussen 5 en 10dpo plaats... Dus heb je wel iets ruimere tijd als er een bevruchting heeft plaats gevonden ;)

Deel Deze Pagina