Wel eerder als 10dpo hoor! Met m'n Manneke was ik t met 8 al, en achteraf had ik m'n ei vroeger ingeschat dan dat het daadwerkelijk was! Daarnaast heb ik m'n eisprong naturlijk gemist. Dus daarom denk ik dat ik dus verder ben, san ik oorspronkelijk verwacht had. Maar ach, we zullen het vanzelf meemaken Helemaal met t bloed eergisteren, denk ik dat dat misschien de innesteling is geweest
@MissPistache: Ik bedoelde het ook rechtstreeks aan jou hoor... Omdat je zei op 2dpo buikpijn te hebben en dat je dacht dat dit negatief was... Daarom ook voor jou, maar net wat je tegen Barbsan zegt; innesteling is pas later, dus kan je nu helemaal nog niet voelen of je zwanger bent of ongesteld zal worden Ik wil je maar een beetje positiever doen denken... Buikpijn kan ook bij een innesteling horen, dus nog niet gaan wanhopen hoor! @Jairy: Wat bizar dat je licht bloedverlies hebt en dat je temp gedaald is... Ik veronderstelde echt dat je piek gisteren/deze nacht ongeveer geweest zou zijn. Misschien een ovulatiebloeding? Al lijkt me dat misschien wel weer een beetje vroeg na de (zo goed als) positieve ovulatietest... Hopelijk gaat je temp morgen of overmorgen toch omhoog! Een positieve ovulatietest net voor een menstruatie lijkt me wel héél raar... Hopelijk zet het niet door! @Barbsan: Ik zal niet zeggen dat het op 8dpo niet kan... Als de innesteling heel vroeg gebeurt; bijvoorbeeld 5dpo, dan kan het idd zijn dat je op 8dpo al wel iets voelt... Maar omdat het gemiddelde tussen 5 en 10dpo innesteling heeft, voelen de meesten zo vroeg nog niets En het zijn uitzonderingen die nog vroeger een innesteling hebben. Je lichaam kan je natuurlijk ook heel wat wijsmaken als je in de wachtweken zit; ik zie hier zoveel dames die klagen van allerlei kwaaltjes maar dan achteraf toch ongesteld worden... Zou ook net zo goed van iets anders geweest kunnen zijn, helaas weet je dat zelf nooit!
@Dora26 Ahh op die fiets.. Ja dan begrijp ik je berichtje wat beter dan hoe ik het in mijn hoofd aan het lezen was. Ik wil ook wel hoop houden, maar snap dan niet dat een lichaam zoveel 'gevoel' kan hebben. Sinds mijn ei heb ik flink buikpijn, gevoelige borsten en hoofdpijn (de typische menstruatie klachten voor mij!) waardoor het lijkt alsof mijn lichaam al 'weet' dat het zich klaar maakt voor verstoten van het overtollige slijm. Dan is het toch wel een beetje moeilijk om hoop te houden (ook al is het pas 2dpo). Maar natuurlijk gaan we door tot 14 dpo en oordelen we dan @Danpas Ik lees online zoveel verschillende dingen over de innesteling. De ene website zegt tussen de 5 en 10 dagen, de andere pas vanaf 9. Dan kan je blijkbaar een verlate innesteling hebben? Maar ik heb nooit iemand gehoord over een vroege innesteling? (ga er vanuit dat dat dan ook wel mogelijk moet zijn toch?)
Mijn vriend en ik hebben nog geklust vandaag. Dan kan ik vanaf nu op het wachtbankje nog 14 lange dagen wachten
Je hebt absoluut gelijk Dora! Ik kijk ook niet naar de kwaaltjes als hoofdpijn of gevoelige borsten. Dat soort dingen horen ook echt bij n ongesteldheid.. Maar ik hing vanmiddag boven de wc, en verder geen kwaaltjes van n griepje, want verder voel ik me hartstikke lekker! Dus denk of misselijkheid van n innesteling ofzo, maar zo had m'n nicht al vanaf een aantal dagen na eisprong al direct misselijkheid. M'n kleine man is schijnbaar ook vroeg ingenesteld, dus heb eigenlijk goeie hoop dat t wel is goed zou kunnen zitten! Maar hoop nog niet teveel, want dan word m'n teleurstelling te groot. Maar omdat ik met m'n vorige zwangerschap ook direct wist dat ik zwanger was door de misselijkheid, en nu weer t zelfde misselijke gevoel heb.. vind ik t erg verdacht haha
Je staat erbij hoor! Succes! En om het nog moeilijker te maken kan je luteale fase de ene keer ook weer langer zijn dan de andere keer Dus kan ook dat je een cyclus van 28 dagen hebt met een eisprong op dag 16 bijvoorbeeld.. Zo lastig af en toe! Hopelijk zitten jullie goed qua timing. Ik heb meestal wel wat vruchtbaar slijm in de vruchtbare periode maar niet altijd of veel. Dat scheelt wel! Fijn dat je nu niet meer hoeft te ontpillen! Ik hoop dat het super snel raak is Spannend! Ben het met je eens Ah nee, dat hoeft echt nog helemaal niets te zeggen nu! Kan écht nog beide kanten op. Zal het voor je aanpassen! Zou nog even door testen! En nu is het echt ideaal dat je ook temperatuurt, zo kan je het altijd nog checken, ben benieuwd wat je temperatuur morgen doet! Wat vervelend dat je zo in onzekerheid zit gek ook datj e last hebt van bloedverlies. Zou het even goed in de gaten houden!
Inderdaad wel héél spannend dan! Ik hoop dat je gevoel gelijk heeft! Zou fijn zijn! En wat de misselijkheid betreft, zou idd van je eisprong, bevruchting of innesteling kunnen komen... Je lichaam is dan met zoveel dingen tegelijk bezig en er komen andere stoffen vrij... Ik hoop van harte dat je gevoel opnieuw gelijk heeft!
@Florina: Je luteale fase is normaal toch elke maand ongeveer gelijk? Bij mij heeft het altijd 12 dagen geweest bijvoorbeeld, behalve de laatste keer na de punctie en de hormonen was die maar 11 dagen zelfs. Je ei kan wel eens vroeger of later zijn, maar je luteale fase zou 'normaal' ongeveer gelijk moeten blijven.
Bekijk bijlage 513798 8 oktober (2) Littleindians - 24 jaar - Derde kindje - Ronde 1 Marisss - 36 jaar - Eerste kindje - Ronde 7 9 oktober (5) Barbsan - 20 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Loeselein - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 9 Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 MissPistache - 25 jaar - Eerste kindje - Ronde 2 Danpas - 32 jaar - Eerste kindje - Ronde 11 10 oktober (5) Boommm - 26 jaar - Vierde kindje - Ronde 2 Sophia89 - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 6 IUI - [COLOR="#59D55"]MMM[/COLOR] KleinMeisje93 - 23 jaar - Eerste kindje - Ronde 4 KissFromARose - 30 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 11 oktober (2) Dora26 - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 23 - MMM 12 oktober (4) Muizelijntje - 33 jaar - Derde kindje - Ronde 5 Sammieshiba - 31 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 DB87 - 29 jaar - Eerste kindje - Ronde 2 1986CHANTAL - 29 jaar - Eerste kindje - Ronde 19 13 oktober (7) MamavanThiemo - 38 jaar - Derde kindje - Ronde 2 na vroeggeboorte Bella28 - 29 jaar - Tweede kindje - Ronde ? - MMM Michelle88 - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Eerstekindje12 - 30 jaar - Derde kindje - Ronde 3 MarjoleinART - 34 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 Purkeltje - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 2 Maddie85 - 31 jaar - Tweede kindje - Ronde 4 14 oktober (4) Baby2017 - 24 jaar - Eerste kindje - Ronde 27, ronde 9 na BBZ Mutsefruts88 - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 na MK Fenna87 - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 13 Starry - 31 jaar - Derde kindje - Ronde 4 Datumloos (2) Livoli - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 7, ronde 1 na MK Jairy0811 - 26 jaar - Derde kindje - Ronde 1 Buiten de lijst (0) To[COLOR="#D999F"]t[/COLOR]aa[COLOR="#D999F"]l[/COLOR]: 2[COLOR="#D999F"]9[/COLOR] Wachtbankje (10), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) [COLOR="#D999F"]WIL[/COLOR] JE OP [COLOR="#D999F"]DE[/COLOR] LIJST? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje dan pas ik (Florina) de lijst aan zodat het plaatje het blijft doen! -------------------------------------------------------------------------- Barbsan, moet ik jou nog verplaatsen?
Dora26, ik snap er ook echt niks van. Ik heb inmiddels geen bloedverlies meer gehad, alleen is m'n afscheiding wel nog gelig en heb ik nog steeds lichte onderbuikpijn en steken. Morgen maar even afwachten wat mijn temp doet en voor mezelf de buikpijn even in de gaten houden anders aan het eind van de week een belletje naar de dokter. Ovulatiebloeding ben ik overigens niet bekend mee, heb het wel even opgezocht maar durf geen vergelijkingen te maken met wat ik nu heb. Misschien is mijn cyclus gewoon nog niet goed op gang? Al zou dat de haast positieve ovutest niet kunnen verklaren, lijkt me. Anderzijds misschien onverhoopt een nieuwe cyste ( wat ik echt niet hoop), maar ik heb drie weken geleden nog een echo gehad en op die eierstok was niks te zien.
Bij mij schommelt het tussen de 11/12/13 dagen. Dat had ik zonder temperaturen ook niet geweten maar vind het nu wel handig. Je kan bij Fertility friend ook onder "cycles history" het gemiddelde vinden. Hier bijvoorbeeld mijn gegevens: Bekijk bijlage 513799
Het begint hier al een beetje spannend te worden, de eerste dames zitten al op het wachtbankje! Ik ga beginnen met het zoeken naar mijn ei, het lijkt wel pasen! Haha. Vanmiddag voor het eerst wat vruchtbaar slijm gespot, dus we gaan de goede kant op, duur nu nog een dag of 2 á 3 voor hij springt. Morgen begin ik met ovulatietesten. Heb er nog 12, maar wil er 2 rondes mee doen, dus deze keer wil ik er maar 6 gebruiken. Hopelijk vind ik er mijn ei mee! En natuurlijk hoop ik er 6 over te houden! Hahah. Misschien vanavond het weer gezellig maken, anders morgen. En dan die 2 verschrikkelijke weken ... Pffff die blijven echt killing! Hihi. Voor de klussers veel plezier en voor de wachters zal ik een stok kaarten wegleggen! Dat dood de tijd misschien wat ... Hahaha
Ik heb het ook een beetje onder controle vind ik zelf Maar in afgesloten ruimtes of in ruimets met drukte en veel mensen krijg ik het wel sneller En verder wel degelijks kleine momenten als ik bijv in bed lig ofzo Of dat ik soms iets niet durf te eten uit angst om misselijk te wordrn ik heb liever een honger haha Maar ik doe op zulke momenten ontspannings oefeningen en dat werkt best goed
@Jairy: Inderdaad heel raar, begrijp het zelf ook niet zo goed... Een cyste kan hormonaal natuurlijk heel wat in de war schoppen, maar je test leek echt bijna positief, dus ik had verondersteld dat je dan deze nacht ongeveer je piek zou hebben gehad... Ben benieuwd wat het de komende dagen gaat zeggen bij jou en anders idd even de huisarts opbellen! Zou je mirena er iets mee te maken kunnen hebben dat het allemaal nog niet op de rit zit zoals het hoort? Maar een positieve ovulatietest krijg je natuurlijk ook niet zomaar hé... Ben benieuwd, want zelf begrijp ik het niet goed! @Florina: Inderdaad, maar heel erg wisselt het dan toch niet bij je... Hoogstens een dagje ofzo! En het wachtbankje geraakt inderdaad al goed gevuld! We zijn precies wel maar met een klein groepje, 29 mensen... Hier morgen nogmaals follikelmeting en hopelijk mag ik dan stilaan bij aansluiten... Heb de indruk dat het toch wat langer gaat duren dan ik verwacht had... Morgen meer nieuws!
Heb je er zelf bij de kindjes last van? Als ze eens ziek zijn ofzo? Want ik denk dat het misschien wel zal gaan omdat het je eigen kindjes zijn en ze je nodig hebben als ze eens ziek zijn, maar dat weet je natuurlijk niet op voorhand Hier heb ik er vooral nog wel eens last van als de buikgriep in het rond gaat, dan blijf ik liever bij iedereen uit de buurt! Maar voor de rest gaat het me wel goed af.
Ovulatietest is nu zo goed als negatief. Heeft het dan nog nut om morgen ochtend nog een keertje seks te hebben om kans te maken? Hebben het al haast iedere dag gedaan vanaf vorigge week maandag tot vandaag.
Dora26, dat van het hormonaal in de war schoppen van cyste had ik inderdaad ook gehoord, maar ik kan me niet goed voorstellen dat er binnen zo'n korte tijd eentje verschijnt. Mijn laatste cyste is drie weken geleden geknapt, en die daarvoor is in februari vorig jaar operatief verwijdert ( beide aan juist mijn andere eierstok). In ieder geval heb ik besloten dat als de buikpijn niet weg is tegen donderdag dat ik even de huisarts bel. Wat betreft de Mirena, in principe loopt een cyclus door, zo heb ik maandelijks ook gewoon een bloeding gehad tijdens, en kan ik direct na verwijderen aantellen. Nu kan het natuurlijk voorkomen dat een lichaam even terug op gang moet komen, dus daar hield ik ook rekening mee. Ik moet het maar gewoon even aankijken. Spannend voor jou morgen! Ik hoop dat je je snel mag aansluiten bij de dames op het wachtbankjeD!
Ik denk dat te vaak ook niet goed is, is de kwaliteit van het zaad minder. Beste is om de dag heb ik gehoord. 😉