Ik vind je temperatuur redelijk stabiel hoor! Je temperatuur is nog niet omhoog, dus denk dat je eisprong sowieso nog moet komen Wat fijn dat het goed is! Super spannend, ik hoop dat alles goed gaat en het resultaat een prachtige positieve test is strakjes! Zal het zo gelijk voor je aanpassen. Ik zal het zo voor je aanpassen ! Spannend weer! Hoop heel erg dat dit jouw ronde is, mag wel na al dat wachten! Duim duim duim Wat schrikken! Toch even heel goed in de gaten houden, klinkt we heell erg heftig! Zal je er zo gelijk bij zetten Fijn dat er geen blokkades gevonden zijn, hoop dat het geluk aan jullie zijde staat! Hier ook last van m'n darmen maar dat heb ik eigenlijk bijna altijd wel Merk dat ik (onbewust) heel erg let op de kwaaltjes van mijn vorige zwangerschappen.. maar goed, dat hoeft natuurlijk ook helemaal niet hetzelfde te zijn. Maar je had tot nu toe nog geen positieve ovulatietest gehad, toch?! Denk je niet dat dit gewoon je eisprong is dan? Ik vind 'm nog niet positief, maar denk dat het niet lang meer gaat duren! Ik geloof ook niet dat het uitmaakt tenzij de man verminderde zaadkwaliteit heeft.
Hier vandaag druk geweest met voorbereidingen voor m'n dochter haar verjaardag Ze wordt volgende week dinsdag 3, maar we vieren het zondag al. Vandaag is haar verjaardagscadeau binnengekomen: Bekijk bijlage 513935 Heeerlijk meisjesachtig en weet zeker dat ze het geweldig zal vinden! Verder ook last van m'n onrustige darmen maar dat heb ik bijna altijd, en het is nog veel te vroeg.
Uiteindelijk wel gevonden, had alleen de test te vroeg weggelegd schijnbaar 😂 Maargoed, ik moet gewoon ongeduldig afwachten.. Ik doe morgen nog n ovulatietest, en word ie lichter dan is t dus laat ei. Wat eigk dus niet kan, maar iemnad op t Forum zei nrt dat je soms n 2e hormoonpiek nodig heeft. (Wederom nooit last van gehad, maar je weet maar nooit..) Morgen dus nogmaals testen, en dan vanuit daar kijken we wel weer verder! Ik wist namelijk niet dwt je ei soms een 2e hormoon piek nodig heeft. Dus ga er nu maar vanuit dat dat het is 😘
Barbsan, ik heb eigenlijk een vraagje aan jou Vanaf hoeveel DPO voelde jij al 'ik ben zwanger' toen je ook echt zwanger bleek te zijn. Overigens mogen andere dames ook erop reageren vind het wel interessant, zit net op 2DPO en ik heb een beetje een dubbel gevoel erover, hadden het nu eindelijk rond en op mijn eisprong kunnen doen dus heb er toch een goed gevoel over al wil ik me er niet op vast gaan pinnen omdat er nog zoveel mis kan gaan en ik vorigge maand ook een licht (vals?) positieve zw test had en dag erna alsnog ongesteld werd.
Ik heb niks gemerkt.. helemaal niks ben ook niet beroerd geweest of iets.. tis dat ik testte omdat ik niet ong was..
Bekijk bijlage 513937 8 oktober (2) Littleindians - 24 jaar - Derde kindje - Ronde 1 Marisss - 36 jaar - Eerste kindje - Ronde 7 9 oktober (6) Barbsan - 20 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Loeselein - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 9 Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 MissPistache - 25 jaar - Eerste kindje - Ronde 2 Danpas - 32 jaar - Eerste kindje - Ronde 11 Livoli - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 7, ronde 1 na MK 10 oktober (5) Boommm - 26 jaar - Vierde kindje - Ronde 2 Sophia89 - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 6 IUI - [COLOR="#59D55"]MMM[/COLOR] KleinMeisje93 - 23 jaar - Eerste kindje - Ronde 4 KissFromARose - 30 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 11 oktober (0) 12 oktober (5) Muizelijntje - 33 jaar - Derde kindje - Ronde 5 Sammieshiba - 31 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 DB87 - 29 jaar - Eerste kindje - Ronde 2 1986CHANTAL - 29 jaar - Eerste kindje - Ronde 19 Dora26 - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 23 - MMM 13 oktober (8) MamavanThiemo - 38 jaar - Derde kindje - Ronde 2 na vroeggeboorte Bella28 - 29 jaar - Tweede kindje - Ronde ? - MMM Michelle88 - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Eerstekindje12 - 30 jaar - Derde kindje - Ronde 3 MarjoleinART - 34 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 Purkeltje - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 2 Maddie85 - 31 jaar - Tweede kindje - Ronde 4 AngelSterre - 33 jaar - Eerste kindje - Ronde 8 14 oktober (4) Baby2017 - 24 jaar - Eerste kindje - Ronde 27, ronde 9 na BBZ Mutsefruts88 - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 na MK Fenna87 - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 13 Starry - 31 jaar - Derde kindje - Ronde 4 Datumloos (1) Jairy0811 - 26 jaar - Derde kindje - Ronde 1 Buiten de lijst (0) To[COLOR="#D999F"]t[/COLOR]aa[COLOR="#D999F"]l[/COLOR]: 3[COLOR="#D999F"]0[/COLOR] Wachtbankje (11), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) [COLOR="#D999F"]WIL[/COLOR] JE OP [COLOR="#D999F"]DE[/COLOR] LIJST? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje dan pas ik (Florina) de lijst aan zodat het plaatje het blijft doen! -------------------------------------------------------------------------- Laat het maar weten als er nog aanpassingen zijn meiden!
Ah oke! Omdat ik dacht dat je zei dat je 'm niet had gevonden met ovulatietesten leek het me op zich een goede mogelijkheid dat je nu pas je eisprong hebt, ben benieuwd naar je testje morgen! Bedankt meiden Weet zeker dat ze er dolblij mee is, kan niet wachten om haar gezichtje te zien als ze beneden komt zondag! Michelle, de fiets is van Popal. Heb 'm hier besteld: â Goedkope FIETSEN bij Belkum Bikes v.a. â¬75,00 Maar ze hebben 'm bij meer webshops als je googled op Popal cooper 12 inch.
Wat een super leuke fiets Florina! Gaan jullie het allemaal redden met niet testen tot je NOD? Ik denk ik niet hahah
Hee meiden. Mijn vriend en ik zijn nu super leuke vlogs aan het kijken van een stelletje dat zwanger is. Kijk maar eens op het kanaal van Stellig. Is echt leuk om te kijken.
Wat n ontzettend leuke fiets! Ik had t ook wel geweten als ik n cadeautje nodig had! Wauw! En wanneer ik misseljjk werd was 4/5dpo denk ik.
Dames, Ik heb op dag 11 geklust en op dag 14 gisteren dag 15 niet geklust ( wel een smiley). Vandaag geen smiley hmm is er iets mis gegaan tijdens ovulatietest op dag 14 of gwn een korte LH piek
@KleinMeisje: Super dat jullie willen stoppen met roken! Ik duim voor jullie! @Purkeltje: Inderdaad bijna positief, hij kan nog net iets donkerder, maar laat dat jullie niet tegenhouden om het gezellig te maken hoor @Mutsefruts: Veel plezier gewenst! Ik ben ook eens super-verkouden geweest en was die maand niet zwanger. Ze zeggen wel eens dat als je weerstand laag is een innesteling sneller kan gebeuren, maar dat hoeft niets te betekenen natuurlijk. Teveel medicatie is dan misschien ook weer niet goed... Rust maar goed! @Florina: Wat een heerlijk cadeau! Zal ze vast superblij mee zijn! @Barbsan: Dat kan inderdaad... Als je eitje de eerste keer niet springt, kan hij nog een 2de poging doen... Ben benieuwd hoe het verder gaat! @Baby2017: Een korte piek kan best hoor! Temperatuur heb je niet opgevolgd? @Florina: Bedankt trouwens om de lijst hier zo mooi bij te houden! Verdient wel een bloemetje!
Nee ik heb niet getempratuurd. Dag 11 en dag 14 en vanavond dag 16. Is zeker niet voldoende geklust 😏
Mag ik erbij? Emetje 30 jaar, 1e kindje in de mmm. Vanochtend knal ovu testje en weer vol goede moed deze ronde. Nod rond 14 oktober.