haha geen probleem, jazeker! Maar aan de andere kant probeer ik juist positief te blijven en alles eruit te halen wat erin zit zodat ik gewoon lekker in mn vel zit. Wel fijn dat je hier lekker en gezellig met meerdere kan praten dat is toch merk ik aan mezelf een hele opluchting dat je er kan zijn voor anderen
Kan het zijn dat mijn ei dinsdag niet is gesprongen en het later nog is probeerd? Had gisteren avond namelijk ineens veel vruchtbaarslijm en weer ei-pijn (groeien van eiblaasje denk ik). Ovulatietest gedaan en die is positief!
Hier vandaag ook een super positieve ovulatietest! Vanavond toch nog maar eens extra gezellig maken! Spannend weer zeg! Ik zie nig meer mooie ovulatietesten voorbij komen! Veel plezier dames!
Welkom hier! Dat lijkt me ook heel lastig, bijna geen goed moment te vinden met die nachtdiensten dan hé? Hier draait m'n man ook nachtdiensten af en toe en zelfs met 1 kindje is het dan al "plannen", kan je nagaan met nog meer! Hopelijk hebben jullie toch een kansje! Ik wil je er trouwens graag bijzetten op het lijstje maar weet je leeftijd nog niet Ik ben 36😊 Quoten is beetje fout gegaan
Werken die ovulatietesten bij jullie echt? Ik heb ze toen gebruikt bij Skye en handen vol geld aan uitgegeven. Ik had die met gezichtjes erop maar werkte bij mij echt niet, bleven negatief terwijl ik toen wel zwanger ben geworden van Skye. Bij de andere eigenlijk nooit meer gebruikt maar nu twijfel ik omdat het nu "zolang" duurt voor ik zwanger ben vergeleken met de andere kinderen.
Ik denk dat je hier het beste de huisarts over kunt bellen, zelf zou ik het niet weten in ieder geval.
Ik ben geen expert, maar lees en hoor hierover dat het tijdens de zwangerschap en zwanger willen worden wel gegeven wordt, alleen is er een risico dat de baby ma de bevalling afkick verschijnselen kan krijgen en je hierdoor in het ziekenhuis moet bevallen zodat ze de baby nog enkele dagen in de gaten kunnen houden. Het lijkt mij ook dat de huisarts waar je het recept van gekregen hebt ook op de hoogte is van je kinderwens?
Ik ben vandaag bij de gyn geweest ivm met die bloedingen. Schijnt mogelijk alleen een poliepje te zijn of toch een kleine bloeding door het mislukken van de innesteling. Mn cyclus is regelmatig en zondag voelde ik de eisprong rechts. Heel leuk was dat zij dit ook kon bevestigen. Ook was het slijmvlies dik genoeg. Wel moet ik wat meer geduld krijgen en stoppen met testjes en temperaturen. Er is nog wel bloed afgenomen en daarover hoor ik over 2 weken meer, maar ze zei dat alles naar behoren werkt bij beide en ik gewoon geduld moet hebben. Dus als iemand nog een potje geduld heeft en aan mij zou willen verkopen/uitlenen....houd ik mij van harte aanbevolen.
Ik heb net 1 ingenomen. Ik ga dit blijven innemen tot dinsdag. Ik heb zoveel pijn en angsten en paniek aanvallen kan het niet meer dragen
zo ik mag ook plaatsnemen op het wachtbankje . Oh en wat veel geschreven al meiden, sorry maar nu even geen tijd om alles terug te lezen . Ik duim voor ieder hier en dat het een mooie roze ronde mag gaan worden!
Klinkt wel heel heftig Baby2017, moet je daarvoor niet even naar de dokter dan? Zodat je hulp krijgt? Rot voor je dat je je zo voelt Hoop van harte dat je je gauw weer wat rustiger mag voelen, lijkt mij nu niet de meest stabiele basis geestelijk gezien.
Mooi zo! Heel goed om positief te blijven En om dan hier lekker te kletsen is ook inderdaad prettig, zo kan je toch bezig zijn met het zwanger worden en alles eromheen en met dames praten in dezelfde situatie Ik vind van dit rijtje alleen de onderste positief, dus inderdaad heel goed dat je nog bent doorgegaan met testen! Heel veel plezier Jij ook veel plezier ! Ik zal je erbij zetten! Werken erg goed, ben er voordat we zijn begonnen met zwanger worden al mee begonnen en altijd mijn eisprong kunnen vinden. Nu temperatuur ik er sinds een tijdje ook bij en dat vind ik al helemaal super handig, zo weet ik zeker wanneer ik m'n eisprong heb gehad. Ik pas het voor je aan!
Bekijk bijlage 514083 8 oktober (2) Littleindians - 24 jaar - Derde kindje - Ronde 1 Marisss - 36 jaar - Eerste kindje - Ronde 7 9 oktober (6) Barbsan - 20 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Loeselein - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 9 Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 MissPistache - 25 jaar - Eerste kindje - Ronde 2 Danpas - 32 jaar - Eerste kindje - Ronde 11 Livoli - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 7, ronde 1 na MK 10 oktober (5) Boommm - 26 jaar - Vierde kindje - Ronde 2 Sophia89 - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 6 IUI - [COLOR="#59D55"]MMM[/COLOR] KleinMeisje93 - 23 jaar - Eerste kindje - Ronde 4 KissFromARose - 30 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 11 oktober (0) 12 oktober (7) Muizelijntje - 33 jaar - Derde kindje - Ronde 5 Sammieshiba - 31 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 DB87 - 29 jaar - Eerste kindje - Ronde 2 1986CHANTAL - 29 jaar - Eerste kindje - Ronde 19 Dora26 - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 23 - MMM LadiiNurd - 26 jaar - Eerste kindje - Ronde 1 - MMM Jairy0811 - 26 jaar - Derde kindje - Ronde 1 13 oktober (10) MamavanThiemo - 38 jaar - Derde kindje - Ronde 2 na vroeggeboorte Bella28 - 29 jaar - Tweede kindje - Ronde ? - MMM Michelle88 - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Eerstekindje12 - 30 jaar - Derde kindje - Ronde 3 MarjoleinART - 34 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 Purkeltje - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 2 Maddie85 - 31 jaar - Tweede kindje - Ronde 4 AngelSterre - 33 jaar - Eerste kindje - Ronde 8 Cheerio - 35 jaar - Eerste kindje - Ronde 13, ronde 2 na MA Zeewoldemama - 36 jaar - Zesde kindje - Ronde 7 14 oktober (5) Baby2017 - 24 jaar - Eerste kindje - Ronde 27, ronde 9 na BBZ Mutsefruts88 - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 na MK Fenna87 - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 13 Starry - 31 jaar - Derde kindje - Ronde 4 Emetje - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 12 - MMM Datumloos (0) Buiten de lijst (0) To[COLOR="#D999F"]t[/COLOR]aa[COLOR="#D999F"]l[/COLOR]: 3[COLOR="#D999F"]4[/COLOR] Wachtbankje (18), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) [COLOR="#D999F"]WIL[/COLOR] JE OP [COLOR="#D999F"]DE[/COLOR] LIJST? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje dan pas ik (Florina) de lijst aan zodat het plaatje het blijft doen! --------------------------------------------------------------------------
Ik zelf slik Fluoxetine, geloof dat die 20MG is en is volgens mijn huisarts niet schadelijk. Beste kun je het aan je huisarts vragen.