Ik wil graag hier op datumloos gezet worden! Ik heb me ook aangemeld in NOD lijst 1-7 oktober als datumloos! Weet namelijk niet of mijn cyclus gelijk weer op orde is na miskraam. Willen er namelijk meteen weer voor gaan, dus we zullen wel zien! Livoli - 28 jaar - 1e kindje - Ronde 7 (1e na mk)
Ik hoop met je mee! En haha, waarom niet?! Kies je een extra mooie vakantiebestemming om te bevallen 3x is scheepsrecht Op welke datum mag ik je NOD zetten? Wat ontzettend naar van je miskraam ! Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent!
Bekijk bijlage 512735 8 oktober (0) 9 oktober (1) Barbsan - 20 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 10 oktober (2) MissPistache - 24 jaar - Eerste kindje - Ronde 2 Boommm - 26 jaar - Vierde kindje - Ronde 2 11 oktober (2) Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Dora26 - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 23 - MMM 12 oktober (0) 13 oktober (3) MamavanThiemo - 38 jaar - Derde kindje - Ronde 2 na vroeggeboorte Bella28 - 29 jaar - Tweede kindje - Ronde ? - MMM Michelle88 - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 14 oktober (2) Baby2017 - 24 jaar - Eerste kindje - Ronde 27, ronde 9 na BBZ Mutsefruts88 - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 na MK Datumloos (1) Livoli - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 7, ronde 1 na MK Buiten de lijst (0) To[COLOR="#D999F"]t[/COLOR]aa[COLOR="#D999F"]l[/COLOR]: 11 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) [COLOR="#D999F"]WIL[/COLOR] JE OP [COLOR="#D999F"]DE[/COLOR] LIJST? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje dan pas ik (Florina) de lijst aan zodat het plaatje het blijft doen! -------------------------------------------------------------------------- Livoli, je staat erbij !
Welkom mutsefruts88 en eerstekindje12!! Wauw wat een gezelligheid is toch wel iets heel moois dat vrouwen in verschillende situaties, maakt niet uit welke leeftijd, hoeveelste kindje, elkaar zo kunnen vinden en steunen op een site! - Vandaag gok ik mijn laatste dag van mijn regels. Gisteren was er al amper wat te bespeuren in de tampon, en vond ik het een goede reden om eens bij vriendlief aan de bel te trekken voor een goede vrijpartij Je moet nou eenmaal goed oefenen haha. Ook net te horen gekregen van mijn vriendinnetje dat ze ook bezig zijn! (Zij weet het alleen niet van mij en mijn vriend) Hoe leuk zou het zijn als we beiden zwanger worden/zijn het aankomende jaar! Toch houden wij het nog in het diepste geheim voor onszelf. Dit omdat ik de druk er niet op wil zetten, en het voor mijn werk (recent vast contract) een redelijke shock zal zijn en vrienden het niet zullen zien aankomen. We houden onze grote kinderwens toch redelijk goed voor onszelf. Maar toch maakt dat het ook wel heel erg spannend natuurlijk. Het is ons kleine geheimpje, en als we straks ook echt twee streepjes zien staan, is het een nog groter en leuker geheimpje! Dames! Ik ga weer aan het werk haha, waarschijnlijk ben ik vandaag toch wel weer geregeld op dit forum te vinden.
Damesssss die op rood hebben gestaan. Wat gaan jullie deze maand anders doen ?? Ik ovulatie testen gebruiken (altijd). Misschien preseed eerste positieve ovulatie test klussen Dag 10 en vanaf de eerste volgende positieve test
Dames ik snap het niet meer! Gisteren waren mijn regels gestopt, helemaal niks meer aan het einde van de dag in mijn tampon maar vanmorgen opeens op werk gewoon weer helderrood bloedverlies! Ik ben sinds zaterdagmiddag ongesteld, dus nu al 7 hele dagen en telkens wordt het minder en dan opeens weer helderrood bloed. Ik ben in de war.. :S
Misspistache Vervelend dat je niet zo lekker in je vel zit. Gaat het vandaag al beter? Hier weet ook niemand dat we bezig zijn voor een vierde haha. Ben nu al bang voor de reacties als ik daadwerkelijk zwanger ben😅 MamavanThieme Wat vervelend. Hoe zijn ze daar achter gekomen en heeft dat gevolgen voor het zwanger worden deze ronde? Florina Ja klopt, iets te Turks.. Maar dat gevoel wordt wel steeds minder haha. Hij staat nu weer op het lijstje. We hebben gister niet veel bijzonders gedaan, wel taartje gegeten met z'n vijfjes. Van t weekend is het grote feest en komen de opa's en oma's overgevlogen. Ze heeft van ons een step gehad! Baby2017 Ik gebruik niets.. Dus kan je niet helpen of tips geven. Succes deze ronde!! Hier is m'n ongesteldheid ook voorbij.. We kunnen beginnen
Vanaf morgen starten met de clomid.. weer gezellig een weekje vol opvliegers boos moe chagrijnig super vrolijk neerslachtig of hyper zijn! Lang leve de hormonen haha!!
Mijn NOD mag op 13 oktober, deze ronde gaan we met ovulatietesten doen. Bij 2e zwangerschap raak in ronde 3, bij eerste in ronde 13... dan ben ik tenminste zeker van men ei.
Oeeii.. en dit vind ik zo moeilijk alles en iedereen volgen via dat kleine schermpje op m'n telefoon. Ik pak morgen of vanavond nog de laptop en probeer ik even op iedereen te reageren! Hier vandaag heerlijk dagje met m'n kleine aapje thuis gehad. Echt leuk om z'n ontwikkelingen te kunnen volgen nu ik wat minder werk. Hij gaat dan echt als n speer in z'n ontwikkelingen. Super leuk! Morgen nog n mama dagje, want papa heeft zaterdagdienst. Wat gaan jullie het weekend doen?
@Mutsefruts: Voor jou ook veel succes gewenst! hoor! @eerstekindje: Als het nu ook nog eens 3de keer, goede keer wordt, zit je helemaal goed! @Livoli: Jij idd ook veel succes gewenst meid! Hopelijk snel een plakkerd! @Baby2017: Hier ook niets anders dan gewoonlijk denk ik... Al ben ik een beetje afhankelijk van het ziekenhuis natuurlijk
Bella Sterkte met de clomid. Ik heb er echt 0 verstand van, wat doet clomid precies? Barbsan Lekker zo'n dagje thuis met kleine M! Ik sta ook elke keer te kijken met hoe snel V gaat.. Ze kan zoveel ineens.. M'n vriend gaat zo allebei onze ouders ophalen van het vliegveld en wij vieren vanmiddag de verjaardag van M. Komen allemaal vrienden van hier, en haar boyfriend komt ook, is ze helemaal verliefd op haha😍 Ik vind het zo spannend weer deze ronde!!
Ik kom me hier ook 'melden' helaas ... net ongesteld geworden! Nieuwe NOD is 13 oktober - 34 jaar - ronde 3 - tweede kindje Nu eerst die stomme ongesteldheid nog voorbij 😔
Marjolein Gezellig dat je mee komt kletsen, hopelijk is je menstruatie snel over. Zat even je onderschrift te lezen en wauw, 55 kilo afvallen😱 Respect!! Hoe heb je dat gedaan?
Dora Dankjewel! Vanmorgen nog een zwangerschapstest gedaan en zie nog steeds echt heeeeel licht tuurstreepje. Zou ik hiermee toch een eisprong kunnen hebben? Hij is wel lichter tegenover van de week.
Dank je!! Eigenlijk heel 'simpel' meer bewegen en gezonder (iets minder) eten. Ben nu al wel bijna 3 jaar bezig hoor, gaat langzaam, maar eraf is eraf! 😃👍 dank je voor je conpliment!! 💋
Bekijk bijlage 512855 8 oktober (0) 9 oktober (1) Barbsan - 20 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 10 oktober (2) MissPistache - 24 jaar - Eerste kindje - Ronde 2 Boommm - 26 jaar - Vierde kindje - Ronde 2 11 oktober (2) Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Dora26 - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 23 - MMM 12 oktober (0) 13 oktober (5) MamavanThiemo - 38 jaar - Derde kindje - Ronde 2 na vroeggeboorte Bella28 - 29 jaar - Tweede kindje - Ronde ? - MMM Michelle88 - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Eerstekindje12 - 30 jaar - Derde kindje - Ronde 3 MarjoleinART - 34 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 14 oktober (2) Baby2017 - 24 jaar - Eerste kindje - Ronde 27, ronde 9 na BBZ Mutsefruts88 - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 na MK Datumloos (1) Livoli - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 7, ronde 1 na MK Buiten de lijst (0) To[COLOR="#D999F"]t[/COLOR]aa[COLOR="#D999F"]l[/COLOR]: 13 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) [COLOR="#D999F"]WIL[/COLOR] JE OP [COLOR="#D999F"]DE[/COLOR] LIJST? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje dan pas ik (Florina) de lijst aan zodat het plaatje het blijft doen! -------------------------------------------------------------------------- Zo, alles klopt weer! Jullie staan erbij Eerstekindje en Marjolein!
Ja, dat vind ik ook erg leuk ! Wat leuk dat je vriendin er ook voor gaat, mijn beste vriendin is ook aan het proberen en het lijkt me zoooo leuk om samen zwanger te zijn! Fijn dat jullie dat dan nog even als jullie geheimpje kunnen bewaren, toch? Gewoon doen wat goed voelt hoor! En een verrassing is hartstikke leuk straks, vooral als ze het echt niet zien aankomen! Wat vervelend joh! Heb je nog last gehad van bloedverlies? Ja, snap ik zeker! En wie weet is het wel een jongetje dit keer Je weet maar nooit! Vind het zooo spannend allemaal! Wat leuk zeg, fijn dagje gehad dus! En dan dit weekend feest Heel veel plezier!! Poeh, dat klinkt niet fijn. Hopelijk is het resultaat straks een prachtig mooie test! Is ook lastig! Ik wacht ook altijd even tot ik op de laptop zit. Lekker dagje thuis gehad dus?! Het gaat zo snel inderdaad! Dat echte ini mini babyachtige is er zo af.. Tijd voor een nieuwe baby dus haha! Dit wordt een rustig weekendje, niets bijzonders.. Nog even wat werken vanavond. Kan niet wachten tot de vruchtbare periode begint haha! Ik heb eigenlijk geen idee! Misschien even een topic openen hier op het forum? Hopelijk kan je snel van start!