NOD-lijst 8 t/m 14 oktober 2016!

Discussion in 'NOD forum' started by Florina, Sep 8, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MarjoleinART

MarjoleinART Bekend lid

Zijn er dingen die jullie deze nieuwe ronde anders gaan doen tov de vorige? Ik ga proberen geen cola en koffie te drinken. Misschien bevorderd dat de bevruchting? Julie nog goede tips qua voeding?? Ik eet al gezon, maar misschien supplementen slikken? Ik slik wel mama compleet vitamines, maar misschien nog een toevoeging daarop?? Ben benieuwd!

2. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

May 1, 2015
    1,727
    690
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Ik ben een gezellig dagje naar m'n vader gegaan, zaten we ten minste niet de hele dag met z'n 2en te wachten tot papa thuis kwam..
    Dus m'n reactie komt nog wat later haha.

Verder ga ik niks speciaals doen qua eten, en ga ook pas de pilletjes slikken als ik zwanger ben.
    Ik denk maar zo als je er te veel mee bezig bent, werkt het niet in je voordeel.

T enige wat wij doen, is vast beginnen. Zoooo vervelend (not)
    Dan is sperma iniedergeval vanaf de eersteklus dag op en top
    Hahah :p

3. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

Apr 9, 2015
    1,261
    315
    83
    Female
    NULL
    NULL
    Zorgt voor het groeien van m'n eitjes ;)

4. muizelijntje

muizelijntje Actief lid

Feb 12, 2015
    159
    28
    28
    Ik zou ook graag op de lijst willen. Mijn verwachte Nod is 12 oktober. Ik ben muizelijntje - 33 jaar - 5e ronde- derde kindje. Hopelijk wordt het een mooie roze lijst.

5. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

Dec 8, 2014
    4,816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Livoli: Ik dacht eigenlijk dat zolang er hcg in je lichaam is, je nog geen nieuwe eitjes kan doen rijpen, dus dat je eisprong dan later zal zijn waarschijnlijk. Maar ik ben niet 100% zeker hoor!

@MarjoleinART: Ik neem enkel foliumzuur; heb vroeger zoveel dingen 'anders' geprobeerd en nooit heeft het zijn effect gehad... Enkel mijn portemonnee werd er lichter van; dus nee... Ik doe niets anders, gewoon hopen dat moeder natuur me deze maand goed gezind is! ;)

6. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

May 1, 2015
    1,727
    690
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Nou daar gaan we! Sorry als ik je nog steeds mis haha

Welkom Livoli!
    Wat naar van je miskraam! Hoever was je ?
    Hopelijk een 'normaal' cyclus, en gauw weer zwanger!

MissPistache wat leuk dat je vriendin ook bezig is! Zou echt leuk zijn als jullie samen zwanger zouden raken!
    Hier eigenlijk geen vriendinnetjes die ook bezig zijn of in de nabije toekomst.
    Manlief en ik waren wat eerder aan kindjes toe dan mijn vriendinnetjes, gelukkig wel n boel neefjes en nichtjes die rond dezelfde tijd als mn kleine man geboren zijn!
    Daarom vind ik het altijd des te leuker hier met mensen erover te praten, want dat kan dus niet echt met mijn vriendinnen..
    Ik hoop dat er inmiddels geen drupje rood meer te vinden is !
    Ik had gisteren ook in eens een heel klein beetje bloed nog, ergens in de middag, en dat was het enige en daarvoor er tot nu weer niks te bespeuren.. zal wel achtergebleven zijn denk ik..

Booomm Heel veel plezier haha!

Bella28 Ik heb geen ervaring met clomid maar laten we hopen dat dit de laatste week is dat je door de clomid chagrijnig boos moe etc wordt, en het hierna door een zwangerschap is haha!

MarjoleinArt welkom! Hopelijk ook voor jou een positieve test deze maand!

muizelijntje welkom! Hopelijk deze maand n mooie positieve test!

Zo dat was het dan weer haha!
    Wij gaan straks even naar de (overgroot) opa's en oma's die hebben de kleine al even niet meer gezien door vakantie etc. dus tijd om weer even langs te gaan! :)

7. Florina

Florina Fanatiek lid

Jan 24, 2015
    2,729
    1,165
    113
    View attachment 512916
    8 oktober (0)

9 oktober (1)
    Barbsan - 20 jaar - Tweede kindje - Ronde 1

10 oktober (2)
    MissPistache - 24 jaar - Eerste kindje - Ronde 2
    Boommm - 26 jaar - Vierde kindje - Ronde 2

11 oktober (2)
    Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 1
    Dora26 - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 23 - MMM

12 oktober (1)
    Muizelijntje - 33 jaar - Derde kindje - Ronde 5

13 oktober (5)
    MamavanThiemo - 38 jaar - Derde kindje - Ronde 2 na vroeggeboorte
    Bella28 - 29 jaar - Tweede kindje - Ronde ? - MMM
    Michelle88 - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 1
    Eerstekindje12 - 30 jaar - Derde kindje - Ronde 3
    MarjoleinART - 34 jaar - Tweede kindje - Ronde 3

14 oktober (2)
    Baby2017 - 24 jaar - Eerste kindje - Ronde 27, ronde 9 na BBZ
    Mutsefruts88 - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 na MK

Datumloos (1)
    Livoli - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 7, ronde 1 na MK

Buiten de lijst (0)

To[COLOR="#D999F"]t[/COLOR]aa[COLOR="#D999F"]l[/COLOR]: 14

Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0)

[COLOR="#D999F"]WIL[/COLOR] JE OP [COLOR="#D999F"]DE[/COLOR] LIJST? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje dan pas ik (Florina) de lijst aan zodat het plaatje het blijft doen! :)

--------------------------------------------------------------------------

Je staat erbij Muizelijntje! Succes deze ronde :)

8. Fenna87

Fenna87 Lid

Feb 16, 2016
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil ook graag meeen kletsen. Ben 27 jaar, ronde 13 (helaas), eerste kindje, nod 14 oktober

9. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Vorige week weer begonnen met heul gezond te eten, zoveel mogelijk Paleo style. Daarnaast slik ik visolie, magnesium/vit D, chroom, B12 en foliumzuur. Probeer zo veel mogelijk uit voeding te halen, dus heb een lage dosis van alles als aanvulling. Ook doe ik een beetje detoxen met thee en pilletjes. Zorgt voor leverreiniging etc. Geen idee of het bij draagt, maar voel me er wel goed bij.

Gisteren alles om zeep geholpen tijdens een feestje haha. Maar goed, zit nog zo ver van m'n eisprong af, heb nog even de tijd om weer back on track te komen. Een ongezond avondje moet ook kunnen af en toe.

Vitamine E zou in ieder geval goed zijn voor de vruchtbaarheid. Er is een hoop info te vinden over vitamines en zwanger worden. Waaronder deze:
    https://www.minime.nl/artikelen/13/waarom-vitamines-goed-zwanger-worden

10. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

May 1, 2015
    1,727
    690
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Fenna87 welkom! Wat vervelend dat jullie al 13 rondes bezig zijn. Door dit soort topics realiseer ik me altijd des te beter dat het niet van zelf sprekend is!

Mutsefruts88 jeetje wat n schema! Ik zou me daar de eerste avond al niet meer aan kunnen houden denk ik!
    Dus inderdaad af n toe een ongezond avondje mag écht !

11. Mutsefruts88

Haha Barbsan het is ook niet iets wat ik standaard doe hoor. Hoop alleen dat het een beetje bijdraagt aan het zwanger worden. We zullen het zien. Zal waarschijnlijk over een paar weken wel vaker iets vergeten en niet meer nemen.

12. Florina

Florina Fanatiek lid

Jan 24, 2015
    2,729
    1,165
    113
    View attachment 512947
    8 oktober (0)

9 oktober (1)
    Barbsan - 20 jaar - Tweede kindje - Ronde 1

10 oktober (2)
    MissPistache - 24 jaar - Eerste kindje - Ronde 2
    Boommm - 26 jaar - Vierde kindje - Ronde 2

11 oktober (2)
    Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 1
    Dora26 - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 23 - MMM

12 oktober (1)
    Muizelijntje - 33 jaar - Derde kindje - Ronde 5

13 oktober (5)
    MamavanThiemo - 38 jaar - Derde kindje - Ronde 2 na vroeggeboorte
    Bella28 - 29 jaar - Tweede kindje - Ronde ? - MMM
    Michelle88 - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 1
    Eerstekindje12 - 30 jaar - Derde kindje - Ronde 3
    MarjoleinART - 34 jaar - Tweede kindje - Ronde 3

14 oktober (3)
    Baby2017 - 24 jaar - Eerste kindje - Ronde 27, ronde 9 na BBZ
    Mutsefruts88 - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 na MK
    Fenna87 - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 13

Datumloos (1)
    Livoli - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 7, ronde 1 na MK

Buiten de lijst (0)

To[COLOR="#D999F"]t[/COLOR]aa[COLOR="#D999F"]l[/COLOR]: 15

Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0)

[COLOR="#D999F"]WIL[/COLOR] JE OP [COLOR="#D999F"]DE[/COLOR] LIJST? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje dan pas ik (Florina) de lijst aan zodat het plaatje het blijft doen! :)

--------------------------------------------------------------------------

Fenna, je staat erbij! Heel veel geluk deze ronde :)

13. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

May 1, 2015
    1,727
    690
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Oooh wat erg is het ook..
    Had helemaal niet echt zo het verlangen naar baby's, maar als ik nu baby's of zwangeren vrouwen zie, kan ik niet wachten tot volgende week om te starten, en hopelijk 9 okt een positieve test.. wat erg dat ik dit nu al heb haha 🙈

14. MarjoleinART

MarjoleinART Bekend lid

Heb ik ook zo erg ja 😳 heb er gewoon 'zin' in om alles opnieuw te beleven! Heb zelfs al een meisjesnaam waar ik zot op ben (nu manlief nog overtuigen!). Ik zie het gewoon al helemaal voor me. Jongensnaam ben ik nog over aan het nadenken! Moet met een M zijn 😉. Bij Max waren we meteen eens over jongensnaam en meisjesnaam wisten we niet, nu juist andersom! Hihi. Maargoed, eerst aan de klus en dan een positieve test! Spannend!

15. Danpas

Danpas Actief lid

Jan 25, 2016
    104
    65
    28
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    Mag ik op de lijst? Ik ben 32, we gaan voor ons 1e kindje en zitten nu in ronde 11. Mijn nod is 11 okt.
    30 sept hebben we wel een afspraak bij de gyn. Afgelopen 3 maanden heb ik een bloeding gehad op dag 23 van mijn cyclus, wat lijkt op een innestelingsbloeding. Huisarts wilde dit wel graag laten onderzoeken.
    Ik weet niet of ik dan al de mmm in ga.
    Ook ben ik heel benieuwd wat ik kan verwachten en wat die bloedingen eigenlijk betekenen.
    Deze ronde blijven we het in elk geval gewoon proberen met tempen en ovu testen.

16. MarjoleinART

MarjoleinART Bekend lid

En dan zie je weer je banner onder mijn vorige bericht .... Dag 2 van cyclus .... bleehhhh, duurt nog zo lang! 😔

17. Mutsefruts88

Ik herken het gevoel ook heel goed! Overal duiken zwangeren op en babies... En dan wil je dat ook weer! Heb me er ook nooit druk om gemaakt. Maar sinds de miskraam is het gevoel erg sterk geworden.

Heb al zo'n lange cyclus, dus duurt helemaal lang. Dit weekend veel lol gehad tussen de lakens, maar dat telt allemaal niet mee helaas.

Geduldig wachten we dagen af 😊 tijdens t werk vliegt de dag ook wel om. En genoeg afleiding.

18. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

Jul 27, 2012
    1,574
    291
    83
    Female
    Hoi meiden mag ik erbij op de lijst? Ik ben (helaas) toe aan onze 6e en laatste IUI poging na ruim 4 jaar proberen zwanger te worden zijn we blij als het een keer zou lukken. Ivf kijk ik niet bepaald naar uit. Zit momenteel in t buitenland waar m'n man aan t werk is maar vlieg over een paar dagen terug. Hopelijk is hij ook op tijd terug voor de inseminatie 🙄.... ik ben 27 (ronde geen idee maar de 6e met IUI) 1e kindje en NOD is zoals t er nu naar uitziet 10 oktober. Succes allemaal en hopelijk heel veel positief nieuws aan t begin van de herfst 🙏🏼🙏🏼

19. Boommm

Boommm Niet meer actief

Marjolein Blijf het knap vinden! Ik ga niets anders doen deze ronde. Eerlijk gezegd geloof ik daar niet zo in. Enige wat ik slik is foliumzuur.

Barbsan Haha heb ik ook hoor! Ik kan niet meer wachten en wil NU zwanger zijn. Maar t zal nog wel een poosje duren.

Sophia Welkom en jeetje wat een verhaal.. Ik hoop van harte dat jij straks op roze mag op het lijstje!!

Wij hebben een druk weekend gehad. Allebei onze ouders en mijn beste vriendinnetjes waren overgevlogen voor de verjaardag van M en ook nog een hoop vrienden van hier. Was super gezellig. Sinds vanochtend vroeg is iedereen m'n huis weer uit en dat vind ik ook wel weer fijn stiekem haha, de rust is weer terug :D (iedereen uit NL bleef slapen)

Ik kan het trouwens echt niet los laten dat ik zo bang ben dat het deze keer heel lang gaat duren. Ben er best veel mee bezig en kan er heel verdrietig van worden.

20. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

May 1, 2015
    1,727
    690
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Booomm gezellig maar druk! Ik vraag me nog steeds af wat n kasteel van n huis jij wel niet moet hebben haha!
    Ik ben ook bang dat t lang gaat duren, en dat vind ik echt vreselijk bij de gedachte. Omdat ik gewoon NU wil. Maar t is al gelukt, moet het nu ook lukken toxh?

Wij zijn net lekker wezen babyzwemmen. Heeeerlijk vind ik het.
    Na een uur zwemmen was ie t nog niet zat, dus ben ik er maar uitgegaan. Ik deed m in de draagzak en voor ik de deur uit was sliep ie al.
    Zo leuk vind ie t zwemmen, dat ie zo gaat vechten tegen z'n slaap haha

Share This Page