Nog geen test gewaagd durf ik toch nog niet aan denk dat ik het zondag ga proberen. Ben ook bang voor een teleurstelling ondanks alle kwaaltjes.. En jullie
@kleinmeisje Ja dat is zo haha maar ik testte altijd voor mod al positief Kan nu wel heel erg hoperig doen maar dat heeft niet echt zin
Mwaaa 1 dag voor Nod met al een jaar precies dezelfde cyclus heb ik niet zoveel hoop meer haha Laat de ongie maar komen morgen dan kunnen we weer door 😁
na al die positieve testen kon ik het niet laten, 9 dpo en net als de malle omgekleed en naar de kruidvat gegaan, test gedaan. nu twijfel ik, ik denk een heel licht lijntje te zien. maar kan natuurlijk ook zijn dat ik hem te graag wil zien. ik hou het nu dus nog op een twijfel. morgen 10 dpo en dus ff nog een testje met ochtend urine er tegen aan gooien, misschien dat we dan wijzer worden. en voor de rest ik plas me een ongein vandaag. collega`s die zelfs zeggen moet je alweer
Ik denk dat ik iedere dag wel ga testen heb er nog zo veeeel 😩 Die testdrsng is ook zo niet fijn
jeejh Im not alone net getest kon de drang niet meer aan hahaa 9dpo verneem een heel licht streepje te zien, maar vertrouw hem niet helemaal. dus ik ga er morgen ochten 10 dpo nog 1 doen met ochtendurine.
Ik zit helaas toch nog op 8DPO ipv 10DPO. FF rekend de eisprong op de dag dat je je piek had van ovulatietest... dag na die piek had io nog een positieve test en dag daarna pas negatief.. dus zou nu 8DPO zijn gerekend vanaf de dag van negatieve test.
Hee doraaa, Het gaat gelukkig weer beter met mij. Ik had veeel maag klachten en lichamelijke klachten ze hebben niks gevonden behalve maagklachten MRI scan gehad Bloed onderzoeken lever en gal Woensdag een echo boven lichaam
Leuk om elke dag na het werk weer even terug te lezen. Zwangeren gefeliciteerd! Testdrang all over the place lees ik. Misschien super maf maar ik ben sinds een paar dagen ineens super relaxt, we gaan het vanzelf wel zien. Het is 6 dpo toch way too early om over testen na te denken. Moet zeggen dat relaxte gevoel is ook een aparte ervaring als je tot nu toe met ovulatietesten en zwangerschapstesten druk bent geweest. Gewoon helemaal nop hier, helemaal zen. Ook wel weer fijn. Ik heb nog steeds veel afscheiding (stukjes/klontjes?!) En heb wel eens prikjes in de onderbuik maar ik denk dat dat mn darmen zijn. Ik denk dat de drang na dit weekend wel terug komt.
Maar heb je ook getempt dan? Want FF werkt het beste in combinatie met tempen, of alleen tempen; zonder krijg je namelijk een stippellijn.
Jaaaaaa!!!!!!!! Nu mag ik ook echt juigen naar mijn idee Zal ik vriendlief vanavond of morgenavond als het weekend begint verrassen??
@misspistache jeejh die test is toch echt wel zekerheid hoor haha. zal voor je duimen dat alles goed blijft lopen.