NOD-lijst 8 t/m 14 oktober 2016!

Discussie in 'NOD forum' gestart door Florina, 8 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Aaah meid geweldig!Gefeliciteerd!!Geniet er lekker van!!:)

2. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

@MissPistache super duidelijk!! Gefeliciteerd!!
    @Jairy0811 nee ik temp niet, ga dat de volgende ronde doen als get nu niet raak is.

3. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ook tuurtestjes lekker plaatsen, kunnen we mee turen.
    Met al die mooie testjes begint mijn drang stiekem steeds groter te worden. Maar ik ga t gewoon écht niet doen..
    Ik wil graag zondag ochtend testen.. maar manlief is zaterdag werken en denk als ik dan alleen thuis zit de verleiding veel te groot word :p

4. Framboosjes

3 okt 2016
    97
    18
    8
    Zuid-Holland
    MissPistache gefeliciteerd!! Ik wíst dat het goed zou komen met je streepje van gister! :) super super gaaf!! Heb je je vriend al verrast?! Ook wel gaaf dat je het dan even "voor jezelf" hebt.. Spannend lijkt me dat! Jouw lieve kleine geheim.. Ik hoop zoo dat ik ook........ Jij had toch ook je NOD pas op 9 oktober? Ik dacht dat clearblue ook pas vanaf je NOD kon!

Barbsan ik wacht met je mee! Zondag is mijn NOD (tenminste mijn "hopelijk níet ongesteldheidsdag" ;) eerder ga ik deze keer níet testen (ik spreek mezelf even streng toe)..

5. DB87

DB87 Lid

8 mrt 2016
    92
    0
    6
    Gefeliciteerd MissPistache!!

6. KleinMeisje93

Hoe gaat get nu hier met de dames?? Nog 'symptomen'? Ik heb nog steeds erge rugpijn :(:( en op en af een aankomende menstruatie gevoel

7. Littleindians

Littleindians Actief lid

27 feb 2016
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa super gaaf!!! Gefeliciteerd! Nu kan idd gaan juichen haha

8. Littleindians

Littleindians Actief lid

27 feb 2016
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn hele lichaam doet zeer haha maar dat komt niet van een eventuele Zwangerschap
    Ben grieperig geworden blegh

9. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    @kleinmeisje93 hier weer eens net licht bruine afscheiding, hoop niet van een eventuele menstruatie die er aan zit te komen.
    voor de rest plassen als een tierelier, wordt er gek van. en giga koppijn.
    en een trekkerig gevoel in me onderrug

10. KleinMeisje93

Ben denk ook nog beetje grieperig, van het weekend echt erg misselijk en krampen gehad dusja. Ik ga nu nergens vanuit.
    Heb ook al een week mn medicijn niet ingenomen (stom stom stom)
    Waardoor ik ook weleens vanalles kan voelen :( ik ga uit van aankomende menstruatie want mijn bmm ligt ook erg laag nu en is hard en afscheiding is dik en plakt. Ook heb ik nu last van lichte menstruatie krampjes.

11. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    OMG! Wat een roze vanmorgen! Danpas, Sophia en Stemine! Super! :D

@MissPistache: Jaaaaaaaaa! :D

@marb: Welkom!

@Jife: Hoop dat je gelijk hebt!

@Boommm: Die knalt van het scherm zeg! :)

@LittleIndians: Verzorg jezelf goed hoor! Jammer van de negatieve test ook...

@Florina: Hoera! Jij ook op roze!

@LadiiNurd: Ik tel met je af tot 12 oktober!

@MarjoleinART: Haha :) Zalig! Nu nog volhouden!

@Baby2017: Hopelijk blijft het goed gaan nu! Verzorg jezelf hoor!

12. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Wooowww moest veel terug lezen!!! Fijn al dat roze en bedankt voor alle fijne felicitaties. Dit wordt een mooie vruchtbare maand ik voel t. Ik ga morgen de cd digitaal doen echt super spannend!!

13. Loeselein

Loeselein Actief lid

23 mei 2016
    183
    10
    18
    Ik was toch aangestoken door alle roze testers. De testdrang is zelfs bij ml toegeslagen! Helaas hier negatief, 12 dpo vandaag. Temp wel met 0,1 omhoog maar ben toch bang dat het niet gelukt is deze maand.

14. Danpas

Danpas Actief lid

25 jan 2016
    104
    65
    28
    NULL
    NULL
    😢😢😢😢 vanmorgen is mijn temp 0,25 gezakt. Ik snel toch weer een testje doen: wit!😢😢😢
    Gister kwam de 2e streep direct. Nu helemaal niets.
    Ik begrijp er helemaal niks meer van. Nu heb ik gisteravond wel veel water gedronken en moest vanmorgen dus veel plassen, maar in combi met de temp die naar beneden is.....?
    Ik baal nu ontzettend. 😢😢😢

15. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Danpas ik hoop dat de tweede streep er alsnog voor je komt.

Hier 10 dpo vanmorgen weer getest naar mijn idee toch Omo wit :(

16. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Loeselein: Jammer meid, maar zo lang het niet doorkomt is nog niets zeker natuurlijk! Blijf nog even voor je duimen!

@Danpas: Oej, wat raar... Ik ga even je test van gisteren opzoeken, want die was best duidelijk, toch? Temperatuur naar beneden is normaal idd niet goed... Hopelijk zit het gewoon goed bij je! :(

17. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Danpas: Hij was toch duidelijk zichtbaar... Nu maar even afwachten en morgen kijken wat je temp doet? Of eventueel opnieuw een testje wagen morgen?
    Heb je vandaag met hetzelfde merk getest als gisteren? Je temp is idd gezakt, maar zit nog redelijk hoog denk ik... Als hij zo hoog blijft is dat wel positief. Ik duim voor je!

18. Mama Fem

Mama Fem Lid

4 okt 2016
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nog niet getest! Ik wil het wel graag, haha. Maar ik ga morgen en overmorgen gezellig met mijn zussen een weekend weg en ik wil er niet te veel mee bezig zijn.
    Ga jij dinsdag testen?

19. Mama Fem

Mama Fem Lid

4 okt 2016
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien nog te vroeg! Het zegt nog niet zo veel nu. Alles kan nog... Ik ga dit weekend even weg met mijn zussen, dus ik ga erna testen. Als ik niet weg zou gaan, zou ik dat niet redden hoor, haha.

20. Stemine

Stemine Actief lid

3 okt 2016
    302
    505
    93
    België
    @Danpas, Dat is inderdaad heel raar, ik heb geen verstand van temp. Maar ik blijf duimen voor je dat je morgen of straks opnieuw een streepje ziet!!

Dankjewel allemaal! Wat een spannende tijden.. Ik blijf voorzichtig. Deze morgen was mijn streepje een klein beetje donkerder, ben nu 13dpo en 1 dag voor NOD. Ik ben vaak misselijk en eten gaat moeilijk.

Hier de 2 testjes:
    20161007_064024.jpg

Ik doe morgen op mijn NOD nog een test en als ik durf ook een CB. Wat is jullie gedacht hiervan? of beeld ik me in dat het streepje van vandaag iets donkerder is?

Deel Deze Pagina