Wat vervelend Danpas! Ben je al in de buurt van je NOD? Jammer Loeselein, maar alles kan nog! Het is nog aan de vroege kant. Morgen nog een testje wagen? Of zondag? Vanmorgen was mijn temperatuur ineens 36,9, terwijl deze na mijn eisprong altijd trouw boven de 37 blijft tot mijn menstruatie. Ik zit nu op 10 DPO, dus het kan nog geen menstruatie zijn... toch? Mijn cyclus is eigenlijk altijd 28 dagen. Denken jullie dat dit een innesteling zou kunnen betekenen of is de dip daarvoor te minimaal?
Hij is inderdaad ietsjes donkerder Stemine.. Wat goed! Ik heb echt testdrang nu maar op 9 dpo zal er weinig uitkomen
Mijn Nod is zondag. 2 dagen ervoor weer wit. Ik laat mn hoop toch maar varen. Voel me er echt wel even rot door. Andere maanden ga ik er veel makkelijker mee om, maar met gister voor mn gevoel wel een positieve test in handen had vind ik het toch lastiger. Ik denk ook dat morgen ochtend mijn temp verder daalt. Even afwachten nog. Stomme is dat ik gister stiekem een speentje en de clear blue had besteld...dacht kan ik mn man morgen verrassen. Maar dan komt vandaag het pakketje ook niet echt gewenst. Pfffff ik ben misschien ook gewoon veel te ongeduldig.
Logisch dat je je rot voelt, de ene dag ben je heel blij en nu toch een teleurstelling. Toch nog even afwachten, zou ik zeggen. Ik wil graag iets positiefs zeggen, maar ik snap dat het nu even zuur is.  Dat pakketje gaat vast en zeker snel van pas komen! Is het toch niet deze maand, dan volgende maand weer nieuwe hoop! Komt goed.
Danpas, wat ontzettend balen van de witte test! Maar misschien is je urine inderdaad iets te verdund geweest nog, gezien je aangaf veel te hebben gedronken? Je testje van gisteren was vrij duidelijk. Ik kan me voorstellen dat je je nu erg rot voelt, mijn duimen blijven dan ook hard voor je draaien op alsnog een streepje! Loeselein, jammer dat je test wit was, maar het kan inderdaad nog! Wie weet op NOD of erna wel een mooie streep! Mama Fem, de daling hoeft nu nog niet iets te betekenen. Ik zou kijken wat ie morgen doet en of ie dan weer stijgt. Stemine, ik vind je streepje van vandaag zeker donkerder hoor, mooie testjes! Dora26, hoe gaat het bij jou, nog last van je onderrug?
Ja idd, in theorie zou het nog kunnen. Maar heel eerlijk... hoe vaak komt dat echt voor? 2dagen voor nod negatief, ook geen tuurstreep, en dan toch zwanger? Ik weet dat het zou kunnen maar ken persoonlijk helaas niemand die dit had dus moeilijk om hoop te houden... zondag is nod, mezelf kennende morgen en zondag wel weer testen en toch proberen hoop te houden! Iemand een succesverhaal van mensen die pas na nod positief testen en daarvoor negatief?
Ja Loeselien ikke! Bij mijn dochter 1 dag na NOD negatief, pas 5 dagen na NOD positief! Ze is inmiddels bijna 2,5😉 Ik ha dit keer ook echt niet voor NOD testen. Ik gok dat mijn NOD donderdag is aangezien ik vorige maand een cyclus had van 31 dagen. Ik heb geen ovulatie testen gebruikt dis weet niet hoe mijn cyclus is. Mijn planning is om pas volgend weekend te testen
Ik heb nooit voor NOD getest, maar bij mijn zoontje testte ik op mijn NOD echt heeeeel lichtjes positief, had ik twee dagen eerder getest dan was er geen streepje zichtbaar geweest. Twee dagen na NOD was het een knaltest, dus het kan wel.
Wat jammer dat er een paar toch weer negatief hebben getest en gefeliciteerd vior diegene die wel positief hebben getest hopelijk looen ze mooi op! Hier weer negatief denk ook doordat ik met tweede urine heb getest we zullen het zien,, voel nu nog niks kwa menstruatie
Proficiat wat een mooie testen! Hier vandaag oulatietest met een kleine streep ik hoop dat ik mijn ei al gehad heb anders wordt dit weer een superlange cyclus. Succes aan de wachtenden. Ik mag op paars
@loselein Super balen van de test Maar Je gevoel is precies hoe ik me erover voel haha Ik had gister ook een witte testen en mn vriendin zei ook al ja wi weet twee dagen later wel maar dat lijkt me sterk Twee dagen voor nod is niet mega vroeg en aangezien ik precies weet wanneer mn ei is is t ook niet zo dat mn nod ineens twee dageb later is ofzo @danpas He wat naar dat er nu ineens niks meer te zien is... miss morgen nog eens proberen? Dikke knuffel Ik verwacht mn ongie vanavond of morgen vroeg En ben nog steeds mega beroerd iedereen in mn omgeving blegh
Hier al paar dagen zeurende pijn in de buik.. zo'n ongi gevoel maar moet nog een week wachten.. Zo jaloers op al die mooie testen.. uiteraard wel echt gegund ♡ Hopen dat wij dat ook snel mogen hebben na 2 jaar.... We wachten nog een weekje af! Hopend op een mooie rose lijst!
Hier nu zeurende hoofdpijn en soms wat menstruatie gevoel maar verder niks, normaal altijd paar dagen voor NOD heel erg het gevoel ongesteld te worden en nu niet echt. Ben nu wel wat rustiger erover aangezien mijn vriend en ik binnekort gaan samenwonen en we ons nu daar wat meer op richten. Ben erg onzeker, of ik uberhaupt wel zwanger kan raken
@kleinmeisje93 kan het niet goed zien. Idd misschien andere achtergrond ofzo Ik verbaasde me net voor de 3e keer deze week nu ik weer thuis ben van het werk gaat de kat op me buik liggen, doet hij nooit. En ik moest echt heel hard lachen lang leven die linkjes op fb Niet dat ik er in geloof maar als het dan wel raak is deze maand zou het toch wel hilarisch zijn.