Meiden, even tussendoor ik had vandaag weer een mooie test maar ben vanavond gaan bloeden met krampen dus het is helaas niet goed.. Bekijk bijlage 514763 Duidelijk positief, maar het mocht niet zo zijn We hebben ook besloten na deze gebeurtenis weer even te wachten met het zwanger worden, dus zal de meiden doe hier ook op rood moeten (hopelijk niemand!!) niet in een volgend topic spreken. Misschien over een paar maandjes maar dat hoop ik natuurlijk niet! Ga nog wel netjes het lijstje bijwerken voor dit topic!
Ben vandaag 8dpo, dus het zou nog vanalles kunnen betekenen natuurlijk! Buikpijn kan bij een innesteling horen, maar kan evengoed slecht nieuws betekenen... Helaas kunnen we alleen maar afwachten Ik duim voor je hoor!
Florina wat naar! Hele dikke knuffel voor als je er aan toe bent. .Het is nooit leuk om zulke berichten te schrijven ..
Ik mag op rood. Vanmorgen een duidelijke streep, daarna een druppeltje rood met afvegen en nu net heeft het doorgezet. Ik hoop niemand van jullie te zien in het volgende topic. Mocht dat wel zo zijn, laten we die lijst ook roze maken (en houden)! Succes allemaal! Ik blijf dit topic wel nog volgen hoe het met jullie gaat hoor!
Ik wil zondag een test doen, maar zie het echt heel somber in, ik voel helemaal NIKS!! Ik ben er best depri over, weer een maand voor niks! Bah
Ik voel me ook echt super deprie / emotioneel zo zin om kei hard te huilen schiet er natuurlijk niks mee op maarja
@KissFromARose: Pfff meid Knuffel! @KleinMeisje en MarjoleinART: Wacht nog even af, geen bloed, geeft moed, toch? @Sophia: Hoe gaat het met jou? Hier begint het ook te korten, vandaag 9dpo!
@kissfromarose ohnee balen pff knuffel @florina ook voor jou balen. Het begon allemaal toch zo positief. Hier vanmorgen nog getest Omo wit op 11 dpo ik begin langzaam een beetje de moed te verliezen. Gister avond wel licht misselijk en buikpijn maar dit leek niet op ongie krampen. Verder weer getempt en toch zit er wel een stijging in.
Ik ga het hier ook even vragen, want ben nu toch wel beetje in paniek.. Test van gisterenavond is duidelijk donkerder als die van vanmorgen. Is dit niet goed? Ik durf precies geen cb doen, wat als die negatief geeft? Pff die onzekerheid Kijken jullie even mee?