HCG verdubbeld om de 48 uur dus je bent gewoon te vroeg geweest ik zou morgenavond dan een test doen en die dan vergelijken met je test van gisterenavond.
Florina wat ontzettend naar zeg heel veel sterkte meid! Sophia89 van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik zou gewoon een cb doen bij mijn zoon had ik ook pas 1 dag na nod een licht streepje toen heb ik een cb gedaan en die gaf toch echt zwanger aan. Weet niet of je voor of na nod zit.
KissFromARose, dat is balen! Stemine, ik vind hem ook niet veel lichter hoor, morgen gewoon nog een testje wagen. (; Ashleyrachel, temp je wel elke dag en op zelfde tijdstip? Mijn temp is vanmorgen gedaald, dus ik kan er haast wel vanop aan dat m'n menstruatie onderweg is.
@jairy heb woensdag en donderdag niet kunnen tempen. Normaal altijd als ik smorgens uit bed kom. Gemiddelde temperatuur is normaal tussen de 36,6 en 36,8 Vanmorgen 37,1 Nu weet ik dat je een Zwangerschap niet aan je baarmoedermond kon voelen echter normaal voor me nod ligt die altijd erg laag vanmorgen toch even gevoeld en nu kon ik er bijna niet bij en lijkt die veel meer naar achteren te zitten. Iemand die dit toevallig herkend?
Goedemorgen dames, Vandaag 10 DPO helaas negatief. Ik verwacht ook niet veel deze maand. Heel erg ziek geweest
Wat rot florina! Ik begrijp hoe je je voelt. Hier temp weer naar beneden. Morgen mag ik dus gewoon op rood. Ik ga ook niet meer testen. Volgende maand zonder tempen, testen en ook zonder forum denk ik. Even focus op iets anders. Ik ben er voor mijn gevoel ook echt teveel mee bezig. Ik hoop voor iedereen snel een positieve test die ook echt positief blijft. 😘😘😘
Hier vanmorgen hartstikke omo witte test. Maar dat had ik ook wel verwacht 🙊 ik zit namelijk 7/8 dagen na eisprong. Maar de testdrang werd even te hoog haha. M'n katjes die normaal nooooit willen knuffelen, zoeken me nu continu op, en ik word misselijk van bepaalde geuren waar ik normaal wel tegen kan.. Ik probeer nooit op symptomen te letten, maar je doet t toch 😂 Ach, we zullen zien, en anders door naar de volgende maand!
Ik heb vanmorgen toch maar een test gedaan ondanks dat het best vroeg is 10dpo maar ik zag een heeeel licht streepje (bijna echt niet te zien op de camera) en mijn man ook.. zegt natuurlijk nog niks dus over 2 a 3 dagen nog maar een keer. En anders vol goede moed weer verder
spannende symptomen allemaal zeg! En ik lijk idd ook iets vaags te zien ladiinurd Florina wat balen meis! Ik blijf nog duimen voor iedereen hoor! Hoop toch wel wat meer leuk nieuws te mogen lezen hier
Hier toch weer omo wit getest. Moed zakt me toch weer in de schoenen, ben er ook echt teveel mee bezig. Denk volgende ronde toch maar even niet op dit forum zitten voor wat meer rust. Ik denk een deze dagen mijn menstruatie te krijgen. Maarja, geen bloed geeft moed zeggen ze.
Meiden, ik heb besloten er een tijdje uit te stappen (van deze site) om alles op de rit te krijgen en rustiger te gaan worden Ik hoop dat jullie allemaal heel erg snel zwanger zijn! En voor diegene die zwanger zijn: ik hoop dat hij / zij goed blijft plakken!!
@Stemine: Ik zou me ook nog niet teveel zorgen maken. Hcg verdubbelt inderdaad om de 2-3 dagen, dus je testen (van dagelijks) lopen wel duidelijk en mooi op! Misschien had je 's avonds wat meer geconcentreerde urine dan 's morgens? Kan best! Niet meteen panikeren hoor, ziet er zeker heel mooi uit! @Dames op rood: Jammer meiden... Hopelijk volgende maand meer succes! @Dames met aflopende testen: Knuffel! @LadiiNurd: Op de eerste lijk ik ook vaag een streepje te zien... Maar de foto is wel onduidelijk Duimen maar! @KleinMeisje: Succes gewenst intussen! @Chantal: Verdorie zeg! @Florina: Is het voor jou nog doenbaar om de lijst bij te houden? Want ondertussen is er veel gebeurd; zowel op de lijst als voor jou natuurlijk...
Dankjewel @Dora26 Wil toch nog even wat kwijt. Ben vandaag erg emotioneel en afwezig, ook nog steeds last van menstruatie achtige krampen rechts terhoogte van baarmoeder en rechts onder in mijn rug.. ook heb ik nu weer heel veel last van afscheiding wat gister over was..