NOD-lijst 8 t/m 14 oktober 2016!

Discussie in 'NOD forum' gestart door Florina, 8 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Heb je geen blaasontsteking? Troebel en witte vlokjes erin zegt vaak dat het een blaasontsteking is (wat ik gehoord heb)

Heb hier ook lage rugpijn en verwacht een deze dagen mijn menstruatie aangezien de test negatief waa dus ga er ook niet meer vanuit dat ik zwanger zou kunnen zijn.

2. mamajongens

mamajongens Actief lid

27 apr 2016
    299
    111
    43
    Had die troebele urine en vlokjes bij vorige zwangerschap van mijn 2de zoon.
    Heb geen pijn of last bij plassen

Geen bloed is goed nieuws nog wat geduld hebben

3. Framboosjes

3 okt 2016
    97
    18
    8
    Zuid-Holland
    Lastig! Heb nu ook wel wat krampen maarja.. Wat zou het betekenen.. Menstruatie of..... Hoe voel jij je nu?! Hoe reageerde je vriend?! :) Heb je al iets gekocht?! Al een verloskundige gezocht?! Spannend lijkt me dat allemaal!

4. KleinMeisje93

Oohww oke. Dacht dat dat altijd met een blaasontsteking te maken had, maar is dus niet zo:p

Inderdaad nog geduld hebben,, helaas denk ik toch dat het negatief blijft en ik ongesteld ga worden,, al lees ik veel op internet dat meiden ook later pas positief testen :) vraag me af wat nu mijn LF is.. vorigge ronde was die 12 dagen,, zit nu op 11 DPO. Had anders al wel positief moeten testen.

5. Framboosjes

3 okt 2016
    97
    18
    8
    Zuid-Holland
    Littleindians thx! Het is zo spannend allemaal.. Maar ik heb helaas wel elke maand last van mijn borsten.. Dus durf niet te hopen dat het nu met een zwangerschap te maken heeft.. Maar ik hoop het natuurlijk wel! Hoe oud zijn jouw kindjes? Gaaf dat je voor een derde kindje gaat! Ik droom ook van een groot gezin! :)

6. Framboosjes

3 okt 2016
    97
    18
    8
    Zuid-Holland
    Hee Barbsan (en andere meiden)! Vanaf wanneer tel jij/ tellen jullie voor je dpo? Ik heb deze maand ovulatietestjes gedaan en ontdekte een LH piek op 25 en 26 september. Ik las ergens dat je eitje springt op de dag dat je LH piek weer iets terug loopt. Dat was bij mij op 27 september. Tel je dan 28 september als eerste DPO? Dan zou ik nu op 11 DPO zitten..

Vanaf hoeveel DPO hebben jullie een testje gedaan? :)

7. KleinMeisje93

Ik teste op dag 12 en 13 positief, dag 14 negatief en telde toen vanaf dag 15 als 1DPO. Dus dan zit jij nu eigenlijk 10 DPO. Kunt het beste 1 dag later pakken (doe ik tenminste) ik zit nu op 11 DPO. Hopelijk begrijp je me :)

8. Framboosjes

3 okt 2016
    97
    18
    8
    Zuid-Holland
    Hee KleinMeisje93, ik geloof dat ik je een beetje begrijp! ;) Ik begrijp je telling.

Ik zou dan dus (met dezelfde telling als jij aangaf) nu op 10 DPO zitten. Zou je testen op 11 DPO of "het beste een dag later" dus pas 12 DPO? Bedankt voor het meedenken!

Wij lopen ook aardig gelijk trouwens! Jij bent iets jonger dan ik geloof ik?! Jij bent 23, eerste kindje, ronde 4 en ik ben 27, eerste kindje, ronde 3!

Duimen dat het voor ons allebei raak is! Wanneer ga jij testen? :)

9. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Ik had ook dat drukkende gevoel bij m'n baarmoeder en steekjes rond m'n vagina. Verder ben ik nu heel heel erg moe en beetje mood swing achtig. Oja en ik ben super verstrooid vergeet veel. Vandaag tot 4 keer toe m'n klanten in de salon waar ik werk verkeerde drinken gegeven...😂😂

10. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Maar t blijft natuurlijk persoonlijk he... de een heeft van vanalles last de ander niet. Of je hebt dezelfde symptomen als rond je menstruatie. Ik heb ook elke maand steekjes gehad bij m'n baarmoeder en alle keren niet zwanger. Nu is t wel raak maar zegt dus verder niks

11. KleinMeisje93

Hee! Ja dat klopt!

Hoop het zelf ook! Ga ook voor jou duimen meid.

Ik wil morgen ochtend weer testen.

Een goede vriendin van mij die ik ken van de kleuterschool appte me net een foto van een echo 😍 Ben super blij voor haar. Heb haar al hele tijd niet gesproken en op fb staat ook niks over haar zwangerschap. Maar zij is nu 17 weken zwanger :) ze zei me dat haar zw testen steeds iets anders aangaven en toen ze een bloedtest liet doen bleek ze al 2900 HCG te hebben. Hopelijk is het voor mij en natuurlijk voor de rest ook heel snel raak!

12. Littleindians

Littleindians Actief lid

27 feb 2016
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    De oudste is bijna 4 en de jongste 21 maanden, het voelt nog niet compleet aangezien er een kamertje leeg staat hihi
    Ik ga voor je duimen!

Ik lig helaas wakker van de menstruatie krampen pff ik bwn het altijd zo heftig hoop dat ik zo nog een paar uurtjes kan mee pakken anders ben ik overdag weer zo duf!

13. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Hier ongesteld geworden.
    Helderrood bloed en veel krampen, lage rugpijn.
    Jammer, maar volgende x beter!

Veel succes voor de anderen gewenst!

14. Stemine

Stemine Actief lid

3 okt 2016
    302
    505
    93
    België
    Bedankt allemaal voor het meekijken met mijn testjes. Jullie reacties hebben me zeker geholpen! Vanmorgen was mijn testje duidelijk donkerder dus ik mag het loslaten en genieten. Hoewel dat precies wel heel moeilijk is!

Ik hoop dat de meisjes die nog niet aan hun NOD zitten mooi positief gaan testen. Ik duim voor jullie allemaal. De andere met een negatieve test wens ik heel veel geluk voor volgende ronde!!

Ik blijf hier uiteraard nog wat meelezen en meepraten!

15. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    @lavitabella balen :( hoop dat je de volgende ronde meer geluk hebt.

@stemine gelukkig, en nu er vooral lekker van gaan genieten.

@sophia hoe gaat het bij jou? Lopen ze ook mooi donker op?

Hier nu 12dpo pff THE day komt in de buurt 😂
    Ondertussen nog steeds niet ongie maar gister wel een hele zere rug en mega krampen misselijk en boeren.
    Nu op het moment even nergens last van hopelijk blijft dat zo.

16. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Dames!! Ik durf het niet te geloven. Ik voelde al 3 dagen aan alles dat het raak was... maar durfde het miet te hopen. Pijn boobies, al 3 nachten niet geslapen en vanmorgen misselijk wakker op 9 dpo waardoor ik dacht fuck it. En ik heb een mooi lichtroze streepje :) hoop dat ie zichtbaar blijft op de foto. Samen met blijdschap ook heel bezorgd omdat het nog zo vroeg is.

Bijgevoegde bestanden:

17. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    @emetje ik zie hem niet. Maar kan ook aan de kwaliteit liggen van het uploaden.
    In ieder geval alvast een voorzichtige gefeliciteerd.

18. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Emetje: wat ontzettend fijn! Ik lijk heel vaagjes wat te zien, maar is erg lastig via de foto.

Hier nu 8 dpo denk ik.. weet het precies, maar we zien het wel.
    Woensdag wil ik nog een x testen moxht ik nog niet ongesteld zijn. Maar ik heb er n hard hoofd in. We hebben namelijk toen m'n ovulatietesten de eerste x positief werden het heel erg veel gezellig gemaakt.
    Maar met de 2e keer positieve testen waren we beide ziek. En hebben we het maar 1x gezellig gemaakt, maar dat was wel precies op de dag van m'n eisprong. Maar doordat t dus maar 1x was ga ik er maar vanuit dat we door kunnen naar de volgende ronde :)

19. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Hier opgedroogd in dachtlicht

Bijgevoegde bestanden:

20. eerstekindje12

eerstekindje12 Actief lid

2 dec 2014
    415
    32
    28
    Ik mag buiten de lijst. Heb net een overduidelijke positieve ovulatietest.

Deel Deze Pagina