Goedemorgen dames, Ik krijg morgen een echo, om te kijken of de cyste weg is of die niet gegroeid is. Ben benieuwd wat ze morgen gaan zeggen
Barbsan Hahaha nou dat valt vies tegen hoor, dit was een enorm geregeld. V bij ons op de kamer zodat m'n vriendinnetjes in haar kamer konden slapen, met luchtbedden op de grond. M en N samen op een kamer zodat mijn vriend zn ouders in N haar kamer konden. En mijn ouders lagen in de woonkamer😂 Wat leuk, ga je elke week zwemmen? Ik heb met V echt nog weinig gezwommen terwijl ze het zo leuk vind. Deze week maar weer een keer gaan.
Vandaag toch wel even op een roze wolk op werk hier! Baby-visite en ik smolt van binnen. Zo lief zo'n klein wondertje! En toch ook wel een beetje moelijk, er hangt hier op kantoor een late baby-maak mentaliteit. Oftoewel, de meeste gaan eerst voor carrière en beginnen na hun 33ste aan kinderen. Eigenlijk is er tot nu toe niemand op kantoor die voor die leeftijd aan kinderen is begonnen. Het maakt het voor mij natuurlijk wel erg spannend, ook omdat er toch hier en daar de rottige opmerkingen rondvliegen over (te) vroeg kinderen krijgen. Ik vind persoonlijk dat je daar niet over kan oordelen, ieder is er klaar voor op een andere tijd. Ik wordt deze week 25 jaar en in mijn hoofd hoor je dan toch ook weer niet bij de jonge mama's. En toch durf ik niet te laten merken dat ik kinderen echt helemaal het einde vind en nu wel al een kleintje zou willen. We zijn natuurlijk al stiekem bezig, en als het zo ver is zal ik met trots vertellen op werk dat ik een mama mag worden! Maar het moment er naar toe, alles stilhouden, is toch wel lastig. Vooral als mensen hun oordelen zo snel klaar hebben staan. Ik hoor heel graag van jullie hoe jullie dat deden met werk! Wanneer en hoe hebben jullie het verteld? Kreeg je en wat deden jullie met rottige opmerkingen? Ik wil alle in's en out's van zwanger worden en werk!
Hoi meiden, Ik wil me ook graag aanmelden bij jullie! Zit nu nog in mijn menstruatie periode dus moet nog even geduld hebben maar ik ga er weer met goede moed tegen aan. De afgelopen ronde hadden we even een pauze ivm een sis echo (waterecho) en primolut. Mijn NOD zal zijn: 14 oktober Ik ben 31 jaar en we zitten in de 4de ronde voor ons derde kindje.
MissPistache: toen ik zwanger raakte van mijn dochter in 2008 had ik een fulltime baan en mijn man (toen nog vriend) ook, we werkte beiden bij hetzelfde bedrijf, op hetzelfde kantoor in dezelfde functie. Mijn contract liep af net voor m'n zwangerschapsverlof en werd dus niet verlengd niet omdat ik niet goed functioneerde maar omdat er bv met vakantie, familiegelegenheden meteen 2 mensen van dezelfde afdeling afwezig zouden zijn. Ik vond het niet meer dan logisch dat ik dan weg zou gaan. Op mijn zwangerschap zelf werd heel positief gereageerd!
Jeetje, goed hoor! Hoe gaat het nu met het eten? Knap van je, ik doe het je niet na Ja, heeel herkenbaar haha! Ik kan echt niet wachten, verlang zo naar een baby'tje erbij! Welkom! Spannend, ik ga voor je duimen dat de MMM sowieso niet nodig is en je deze ronde een mooie test mag hebben Gaat sloom dan hé?! Scheelt wel dat je een nette cyclus hebt, hier op dag 12 vandaag maar moet ook als het goed is zo'n +/- 9 dagen wachten op m'n eisprong pff. Welkom! Jeetje, wat een weg hebben jullie al moeten afleggen. Hoop heel erg dat het de laatste IUI poging raak is! Ik ga voor je duimen!! Ah, wat leuk zeg ! Lekker slapen na het zwemmen, is ook vermoeiend natuurlijk. Doen je dat regelmatig? Spannend, hopelijk is de cycste weg! Ach, dat is hun probleem als er opmerkingen over zijn Het is jouw keuze en jouw leven. 25 is helemaal niet jong vind ik zelf! Ik was 23 toen mijn dochter geboren werd. Ik werk zelfstandig/vanuit huis dus voor mij was dat geen probleem. Welkom hier! Hoe was de echo? Hopelijk is het deze ronde raak!
Sorry als ik iets vergeten ben, heb even heel snel gereageerd! Ga denk ik morgen weer ovulatietesten bestellen Vind het weer zo spannend wetende dat we er nu écht voor kunnen gaan..
Bekijk bijlage 512985 8 oktober (1) Jairy0811 - 26 jaar - Derde kindje - ronde 1 9 oktober (1) Barbsan - 20 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 10 oktober (3) MissPistache - 24 jaar - Eerste kindje - Ronde 2 Boommm - 26 jaar - Vierde kindje - Ronde 2 Sophia89 - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 6 IUI - [COLOR="#59D55"]MMM[/COLOR] 11 oktober (3) Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Dora26 - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 23 - MMM Danpas - 32 jaar - Eerste kindje - Ronde 11 12 oktober (1) Muizelijntje - 33 jaar - Derde kindje - Ronde 5 13 oktober (5) MamavanThiemo - 38 jaar - Derde kindje - Ronde 2 na vroeggeboorte Bella28 - 29 jaar - Tweede kindje - Ronde ? - MMM Michelle88 - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Eerstekindje12 - 30 jaar - Derde kindje - Ronde 3 MarjoleinART - 34 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 14 oktober (4) Baby2017 - 24 jaar - Eerste kindje - Ronde 27, ronde 9 na BBZ Mutsefruts88 - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 na MK Fenna87 - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 13 Starry - 31 jaar - Derde kindje - Ronde 4 Datumloos (1) Livoli - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 7, ronde 1 na MK Buiten de lijst (0) To[COLOR="#D999F"]t[/COLOR]aa[COLOR="#D999F"]l[/COLOR]: 1[COLOR="#D999F"]9[/COLOR] Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) [COLOR="#D999F"]WIL[/COLOR] JE OP [COLOR="#D999F"]DE[/COLOR] LIJST? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje dan pas ik (Florina) de lijst aan zodat het plaatje het blijft doen! -------------------------------------------------------------------------- Danpas, Sophia en Starry jullie staan erbij! Heel veel succes!
Hoi meiden, Ook ik zou me graag bij jullie willen aanmelden! Mijn naam is Jennifer, 26 jaar oud en moeder van een dochter ( vandaag 8 geworden ) en een zoontje van vijf. Afgelopen dinsdag is na bijna vijf jaar mijn spiraaltje verwijdert, waardoor het een beetje zoeken is hoe mijn cyclus nu is ondanks dat deze gewoon door is gelopen en hebben we besloten er meteen voor te gaan; wat dit meteen de eerste ronde maakt. Voor mij mag het hopelijk een derde kindje worden, voor mijn vriend zal het zijn eerste zijn. Ik heb direct na het verwijderen ook al een menstruatie gehad en als ik daarop direct af mag gaan zou mijn NOD op 8 oktober zijn, waarvan het wellicht dus nog kan afwijken.
Florina: gelukkig was alles helemaal goed in m'n baarmoeder, de gynaecoloog dacht aan een poliep maar was toch een bloedpropje vanwege m'n menstruatie.
Baby2017 Spannend! Booomm hahah oke, maaar toch een groot huis het heeft er toch allemaal maar ingepast haha We gingen voor onze vakantie al, maar vanaf deze week wil ik weer wekelijks gaan, hij heeft erzoveel plezier in. En zo ben ik ook nog n beetje onder de mamas, met kindjes rond dezelfde leeftijd. MissPistache Daar moet je je geen zorgen over maken joh! Ik heb het met 12 weken verteld, en iedereen was razend enthousiast! En ik ben met 20 bevallen van mn manneke, en mocht het nu raak zijn zal er geen eens 1.5 jaar tussen ons kindjes zitten. Wij wilde graag jong een gezin, en no way dat ik onze wens op pauze ging zetten puur door wat andere er van denken hoor! starry Welkom! Gezellig dat je ook mee kletst! Florina Ja hij heeft er zoveel plezier in ! Wil voortaan elke week gaan, ook wel fijn voor mezelf om andere mamas te zien met kindjes rond dezelfde leeftijd, is namelijk een groep van 0-1 jaar Jairy0811 Welkom! Leuk n 3e kindje. Ik zou het liefste ook wel 3 (soms zelfs wel meer haha) kindjes willen. Hopelijk deze ronde raak voor jullie!
MissPistache Bij mijn oudste werkte ik nog niet, maar tijdens de zwangerschap van mijn zoontje was ik wel aan het werk en daar heb ik geen negatieve reacties op gehad, alleen maar positieve. Mijn contract werd echter wel omlaag gezet, wat ze zonder problemen konden doen gezien mijn contract toen net afliep; het was dus of geen verlenging óf genoegen nemen met minder, en dat heb ik toen gedaan. Ik vind overigens niet dat je te jong bent en dan nog zou het jouw keuze zijn samen met die van je vriend. Ikzelf was achttien toen ik beviel van mijn dochter en eenentwintig bij mijn zoontje. Barbsan Dankjewel! Ik heb ook altijd gezegd heel veel kinderen te willen haha, maar ik denk dat er na een derde uk geen meer bij komt. Dit voornamelijk omdat mijn twee kinderen nu al best groot zijn en het leeftijdsverschil ook aardig wat is; wat natuurlijk niet altijd erg is. Ik hoop stiekem ook op eerste ronde raak, maar daar gaan we maar niet vanuit.
Hoi allemaal, vandaag is de nieuwe ronde aangebroken bij mij. Nu is het alleen de vraag of 14 of 15 oktober mijn nod is. Dat hangt af van wanneer mijn eisprong is Ik sluit mij dus over een week of 2 hier of bij het andere topic aan. Succes allemaal!
Hoi Allemaal! Ik kom zojuist overgewaaid van nod 22 tm 30 sept.. Ik heb altijd 28 dagen cyclus gehad, ook in de maanden tussendoor dat ik geen pil gebruikte. Nu ben ik vandaav weer ongesteld geworden na een cyclus van 24 dagen.. Er vanuit gaande dat het nu weer 24 dagen duurt kom ik uit op ongeveer 13 oktober..Ik ben vrij nieuw dus ik snap niet hoe ik de lijsten aan moet passen. Wil iemand mij op jullie lijst zetten? Purkeltje kindje 1 ronde 2
zo dames ik heb niet zo veel te melden .. ben benieuwd naar vrijdag kijken wat de clomid heeft gedaan.. dus hopen op geen overstimulatie!! Mijn bericht is zo laat omdat ik in de nachtdienst zit
Naar aanleiding van mijn vorige berichtje nog meer dames die mijn onderstaande vragen kunnen beantwoorden met eigen ervaringen? Misschien ook leuke ideeën hoe te vertellen op werk? Ik vind het leuk ieder zijn verhaal te horen nu we toch zo aan het wachten zijn op onze ei en Nod. - Ik hoor heel graag van jullie hoe jullie dat deden met werk! Wanneer en hoe hebben jullie het verteld? Kreeg je en wat deden jullie met rottige opmerkingen? Ik wil alle in's en out's van zwanger worden en werk! -
Toen ik 6 weken zwanger was stond er een weekendje weg met het werk gepland. Aangezien het op zou vallen als ik opeens geen wijn meer zou drinken heb ik een uur voor vertrek cupcakes getrakteerd met muisjes. Bijna iedereen reageerde leuk. 2 collegas (beide eind 50 en 1 kinderloos) vroegen of het wel gepland was.. ik was toen 25! Natuurlijk was het gepland. Woonde toen al 4 jaar samen met mijn partner in een rijtjeshuis en had alles op orde. En al was het een ongelukje dan nog vind ik niet dat je zoiets hoort te vragen... maar dat is mijn mening