@emetje nu zie ik hem wel Hopelijk blijft die plakken en loopt die mooi op. Had je al kwaaltjes en zoja welke?
Thx! Ja ik wist het al een dag of 3. Pijnlijke borsten alsof ze gekneusd waren. En deed ap 3 nachten geen oog dicht, en zwetend wakker steeds om het half uur ongeveer. En vanmorgen werd ik misselijk wakker daardoor ging ik testen ik hoop ook zo dat ie blijft plakken!!
Heb ook vandaag een testje gewaagd en deze wat natuurlijk negatief. Maar blijf hoop houden bij me zoon pas 1 dag overtijd een licht streepje. Hebben er nog meer damens een testje gewaagd vandaag
Hier vanmorgen getest, deze keer de Action Early gebruikt, omdat de kv steeds lichte tuurstreepjes gaf. Nu heeft deze dat ook! Dus nig steeds niet duidelijk! Morgen maar weer testen en kijken of hij duidelijker is, andere valt hij onder de catagorie niet geldig! Maar 7/8 dpo is wel erg vroeg, dus kan het ook wel een goed beginnetje zijn! Weet het gewoon ff niet. Wat ik wel ineens heb (en dat is echt behoorlijk pijnlijk) zijn opgezwollen handen en voeten ... Ze jeuken ontzettend omdat het zo gezwollen is. Snap dat echt niet! Ik hoop echt dat het weggaat! Heb zometeen een doop en ik moet foto's maken, maar zo kan ik niet eens mijn camera vasthouden! Oooppssss
@natAssie ik heb bewust niet getest vanmorgen. Gisteravond misselijk geweest en hele zere onder rug en drukkende buikkrampen. Niet zoals altijd voor me ongie maar ga er in dit geval maar gewoon van uit dat ik ongie ga worden.
Vandaag NOD volgens mij gaat het wel goed zo. Ik voel me ook echt zoo zwanger haha.... heeft iemand ervaring met wanneer die pijn in je boobies weggaat? Is vervelend met sporten namelijk😬😬😬
Mooie test hoor! Nou krijg ik inene menstruatiekrampen.. maar daar is t echt nog een week te vroeg voor ... Niet nu al aub 😱
@sophia woow hij loopt echt mooi op. Geen idee van je borsten. Bij me eerste zwangerschap kwam ik er pas na 7 weken achter dus kan me er niks van herinneren haha. Helaas toen met 9 weken mk gehad. Wel stom toen heb toen uit her niets een test gepakt bij de action gedaan test gedaan gaan schoonmaken en toen ik terug kwam in de keuken dacht ik ohja die heb ik ook nog gedaan en toen twee dikke strepen
Dat wil helemaal niets zeggen had ik ook bij me vorige zwangerschap dacht ook ongi te worden maar het was toen echt raak .
Sophia89, dat is een super mooie test! Wat betreft de pijnlijke boobs, ik heb er bij beide zwangerschappen wel zeker tot een week of 10/11 last van gehad, daarna werd het geleidelijk aan minder. Barbsan, had je wel al getest vandaag? Hopelijk beteken de krampen geen naderende ongie en blijft ie lekker weg. Emetje, ik zie ook niet zo gauw een tweede streepje, misschien is het dan nog te licht voor op de foto? Voor de dames op rood; onwijs jammer, hopelijk is het de volgende ronde snel raak!! Hier heeft m'n temp besloten om toch maar weer lichtjes omhoog te gaan, niet veel maar toch iets, dus we wachten maar gewoon af.
Barbsan misschien een innesteling ? Natassie hope so, gekke is wel normaal al puistjes en zere borsten. Dat zijn juist nu de dingen die ik totaal niet heb 🤔 Mja het lichaam kan je ook zo goed voor de gek houden
Nee ik ga woensdag pas testen als ik dan nog niet ongesteld ben! Ja t is heel vreemd, af en toe wel krampen maar word er nu ook weer misselijk bij ... Ach, t zou wel heeel erg vroeg zijn. Dan heb ik namelijk maar 8 dagen na m'n eisprong gehad nu voor ii ongesteld word. Maar ach, kunnen we wel sneller door!
Is zeker nog licht hoor maar Hij staat ook best duidelijk op de foto maar dat uploaden hier haha. Nog 1 laatste poging van een foto die ik zonder flits gemaakt had. En anders hopelijk morgen als ie wat duidelijker is