NOD-lijst 8 t/m 14 oktober 2016!

Discussie in 'NOD forum' gestart door Florina, 8 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    @emetje nu zie ik hem wel :)
    Hopelijk blijft die plakken en loopt die mooi op.
    Had je al kwaaltjes en zoja welke?

2. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Thx! Ja ik wist het al een dag of 3. Pijnlijke borsten alsof ze gekneusd waren. En deed ap 3 nachten geen oog dicht, en zwetend wakker steeds om het half uur ongeveer. En vanmorgen werd ik misselijk wakker daardoor ging ik testen :) ik hoop ook zo dat ie blijft plakken!!

3. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik zie ook geen tweede streepje staan.

4. natassie1988

30 sep 2016
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Heb ook vandaag een testje gewaagd en deze wat natuurlijk negatief.
    Maar blijf hoop houden bij me zoon pas 1 dag overtijd een licht streepje.
    Hebben er nog meer damens een testje gewaagd vandaag

5. Hier vanmorgen getest, deze keer de Action Early gebruikt, omdat de kv steeds lichte tuurstreepjes gaf. Nu heeft deze dat ook! Dus nig steeds niet duidelijk! Morgen maar weer testen en kijken of hij duidelijker is, andere valt hij onder de catagorie niet geldig!
    Maar 7/8 dpo is wel erg vroeg, dus kan het ook wel een goed beginnetje zijn! Weet het gewoon ff niet. Wat ik wel ineens heb (en dat is echt behoorlijk pijnlijk) zijn opgezwollen handen en voeten ... Ze jeuken ontzettend omdat het zo gezwollen is. Snap dat echt niet! Ik hoop echt dat het weggaat! Heb zometeen een doop en ik moet foto's maken, maar zo kan ik niet eens mijn camera vasthouden! Oooppssss

6. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Sorry op de foto zie ik m niet..

7. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    @eerstekindje12 klussen dus :) succes

8. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    @natAssie ik heb bewust niet getest vanmorgen. Gisteravond misselijk geweest en hele zere onder rug en drukkende buikkrampen.
    Niet zoals altijd voor me ongie maar ga er in dit geval maar gewoon van uit dat ik ongie ga worden.

9. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Vandaag NOD volgens mij gaat het wel goed zo. Ik voel me ook echt zoo zwanger haha.... heeft iemand ervaring met wanneer die pijn in je boobies weggaat? Is vervelend met sporten namelijk😬😬😬

10. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Gelukkig zie hem zelf hier wel goed :) als ie mooi oploopt zal hij ook snel duidelijk zijn hopelijk!

11. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Mooi hoor sophia89 ziet er goed uit voor nod!!

12. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mooie test hoor!

Nou krijg ik inene menstruatiekrampen.. maar daar is t echt nog een week te vroeg voor ... Niet nu al aub 😱

13. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    @sophia woow hij loopt echt mooi op.
    Geen idee van je borsten.
    Bij me eerste zwangerschap kwam ik er pas na 7 weken achter dus kan me er niks van herinneren haha. Helaas toen met 9 weken mk gehad. Wel stom toen heb toen uit her niets een test gepakt bij de action gedaan test gedaan gaan schoonmaken en toen ik terug kwam in de keuken dacht ik ohja die heb ik ook nog gedaan en toen twee dikke strepen

14. natassie1988

30 sep 2016
    83
    0
    6
    NULL
    NULL

Dat wil helemaal niets zeggen had ik ook bij me vorige zwangerschap dacht ook ongi te worden maar het was toen echt raak .

15. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Sophia89, dat is een super mooie test!
    Wat betreft de pijnlijke boobs, ik heb er bij beide zwangerschappen wel zeker tot een week of 10/11 last van gehad, daarna werd het geleidelijk aan minder.

Barbsan, had je wel al getest vandaag? Hopelijk beteken de krampen geen naderende ongie en blijft ie lekker weg.

Emetje, ik zie ook niet zo gauw een tweede streepje, misschien is het dan nog te licht voor op de foto?

Voor de dames op rood; onwijs jammer, hopelijk is het de volgende ronde snel raak!!

Hier heeft m'n temp besloten om toch maar weer lichtjes omhoog te gaan, niet veel maar toch iets, dus we wachten maar gewoon af. :)

16. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Barbsan misschien een innesteling ?

Natassie hope so, gekke is wel normaal al puistjes en zere borsten.
    Dat zijn juist nu de dingen die ik totaal niet heb 🤔
    Mja het lichaam kan je ook zo goed voor de gek houden

17. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nee ik ga woensdag pas testen als ik dan nog niet ongesteld ben!

Ja t is heel vreemd, af en toe wel krampen maar word er nu ook weer misselijk bij ...
    Ach, t zou wel heeel erg vroeg zijn. Dan heb ik namelijk maar 8 dagen na m'n eisprong gehad nu voor ii ongesteld word.
    Maar ach, kunnen we wel sneller door!

18. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Hier 10 dpo en omowitte test :(

19. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Is zeker nog licht hoor maar Hij staat ook best duidelijk op de foto maar dat uploaden hier haha. Nog 1 laatste poging van een foto die ik zonder flits gemaakt had. En anders hopelijk morgen als ie wat duidelijker is :)

Bijgevoegde bestanden:

20. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Ik moet m zelf wel echt aanklikken om m te zien zie ik hier. Kwaliteit dendert achteruit

Deel Deze Pagina