Kleinefee mooi hoor gefeliciteerd! Marjolein hopelijk heeft de dokter er wat voor en ben je er snel vanaf!
Ik mag op rood. Blij dat het duidelijk is nu. Ik zat te denken: ik heb deze maand voor het eerst tarwekiemolie gebruikt. Zou dat de lf kunnen verlengen?
@emetje: Ziet er heel goed uit! @Loeselein: Duurt idd wel heel lang zeg! Raar! @LaVitaBella: Zie jij iets? Ik niet meteen, maar kan wel dat er iets staat natuurlijk! @KleineFee: Mooi! @MarjoleinART: Heb er geen verstand/ervaring mee... Zeker aan je ha vragen! Reactie op andere hormonen in je lichaam ofzo? Geen idee! Ben verder wel benieuwd naar je test straks @Dames op rood: Hier lopen de testen op en ook clearblue zei vanmorgen 1-2 weken. Morgen bloedname!
Hee meiden nah...denk dat ik officieel gek word 12 dpo of heeeel misschien 11, en deze test. Op foto is ie nog redelijk over gekomen denk ik, maar moet m op de test zelf toch iedere X weer goed zoeken. Zien jullie ook iets?
Ooooo damesss gefeliciteerd Dames op rood das balen Dames in afwachting zijn zal voor jullie duimen Ik denk niet dat het raak is bij mij. 5 dagen voor nod test negatief en sinds dien niet meer getest
ja ik weet het ook niet...afwachten maar.. Maar vermoed dat het een valse is... Ik zou nog eens testen dan 2017
De dokter dacht aan een allergische reactie, een voedselallergie oid. Heb pilletjes gekregen die het hopelijk laten verdwijnen! Moest natuurlijk wel zeggen van die poditieve tesrt haha. Dat was echt ongemakkelijk. En natuurlijk feliciteerd hij je dan. Ik ben echt nog in de hele voorzichtige fase. Na 3vmk ben ik erg terughoudend! Klinkt misschien heel vreemd! Maar ik kan pas echt blij zijn als ik net hartje heb gezien/gehoord. Eerst maar eens mijn NOD afwachten!!
Hier nog steeds niet ongesteld wel een klein beetje bruine afscheiding maar geen krampen wat ik normaal wel heb.
Lopen mooi op meid!! (Ps: sorry van gister!, teveel aan me hoofd en als er dan hele tijd hetzelfde gezegd wordt word ik er gek van)
Waaauuwww juni wordt een pracht maand met veel mooie baby's!!! Gefeliciteerd meiden op roze🎂🎂🎂 Meiden die ongi zijn volgende ronde is t raak!!
Vinden jullie deze testen goed oplopen!? Zijn de early testen van de Action. Streepje stond er zeker weer eerder dan gisteren! Zo spannend deze dagen!!
Jeetje wat is er in 2 dagen een hoop bijgekletst haha!! Wel gezellig! ik merk alleen wat irritatie naar jou toe @kleinmeisje.. Het is niet vanzelfsprekend gelijk zwanger te raken bij positieve test en intiem zijn op die dagen.. Wij zijn al 2 jaar bezig op de juiste momenten Inc echo's nadien en bloedprikken of de eitjes zijn gesprongen.. en nog niets.. Het wil dus niks zeggen.. vind dat naïef van je overkomen..!! Voor de dames die positief hebben getest echt super fijn!! ♡
Huh? Hoezo naïef... ik zeg alleen dat ik t vreemd vind maar achteraf kan het ook niet altijd meteen raak zijn als je het op de juiste dagen doet en nu wil ik er niks meer over horen Het is duidelijk genoeg geweest voor mij heb het deze maand sowieso druk met verhuizen en die dingen allemaal dus daar ga ik me aandacht oprichten en dat zwanger raken komt wel en anders zijn daar nog 100 andere oplossingen voor (bij wijze van)