Een aantal had ik t verteld en 1 kon t aan mij zien haha.. ik heb in onze map geschreven; Wij willen jullie laten weten dat we niet stil hebben gelegen in Oktober verwachten wij met z'n 3en te zijn. Heel makkelijk..
Nou de leukste periode van de maand is aangebroken voor ons. De vruchtbare periode 😏 Wij gaan het zo nog even gezellig maken hahah
Heel veel succes, en plezier natuurlijk! Hier verwacht ik ze het weekend, maar dat is er vanuit gaande dat mijn cyclus ook meteen door is gelopen.
Mutsefruts88 ja volgens m'n app moeten/kunnen we vandaag beginnen. En daar protesteren wij helemaal niet tegen haha
Haha ja heel vervelend he Barbsan! Merk wel weer dat afscheiding veranderd. Hopelijk gaan we weer richting stabiele en kortere cyclus
Bekijk bijlage 513117 8 oktober (1) Jairy0811 - 26 jaar - Derde kindje - ronde 1 9 oktober (1) Barbsan - 20 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 10 oktober (3) MissPistache - 24 jaar - Eerste kindje - Ronde 2 Boommm - 26 jaar - Vierde kindje - Ronde 2 Sophia89 - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 6 IUI - [COLOR="#59D55"]MMM[/COLOR] 11 oktober (3) Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Dora26 - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 23 - MMM Danpas - 32 jaar - Eerste kindje - Ronde 11 12 oktober (1) Muizelijntje - 33 jaar - Derde kindje - Ronde 5 13 oktober (6) MamavanThiemo - 38 jaar - Derde kindje - Ronde 2 na vroeggeboorte Bella28 - 29 jaar - Tweede kindje - Ronde ? - MMM Michelle88 - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Eerstekindje12 - 30 jaar - Derde kindje - Ronde 3 MarjoleinART - 34 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 Purkeltje - ? jaar - Eerste kindje - Ronde 2 14 oktober (4) Baby2017 - 24 jaar - Eerste kindje - Ronde 27, ronde 9 na BBZ Mutsefruts88 - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 na MK Fenna87 - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 13 Starry - 31 jaar - Derde kindje - Ronde 4 Datumloos (1) Livoli - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 7, ronde 1 na MK Buiten de lijst (0) To[COLOR="#D999F"]t[/COLOR]aa[COLOR="#D999F"]l[/COLOR]: 2[COLOR="#D999F"]0[/COLOR] Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) [COLOR="#D999F"]WIL[/COLOR] JE OP [COLOR="#D999F"]DE[/COLOR] LIJST? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje dan pas ik (Florina) de lijst aan zodat het plaatje het blijft doen! -------------------------------------------------------------------------- Purkeltje, je staat erop! Weet alleen je leeftijd nog niet
Wat fijn! Nu op naar een mooie test straks! Super leuk joh Is inderdaad erg leuk om contacten op te doen, heb je veel vriendinnen met kindjes of valt dat wel mee? Inderdaad snel Succes! Ben je al met de ovulatietesten begonnen?
Hier denk ik ook voorlopig nog niet vruchtbaar.. Heb vandaag wel ovulatietestjes besteld dus als ze binnen zijn begin ik gelijk. Kan niet waaachtennn
Ik heb de ovulatie testen al in huis was laatst bij Etos en de oude verpakking van de Predictor ovulatie testen gingen eruit normaal koste die pakken 25 voor 7 testen en nu maar 5 per pak dus heb de laatste 3 pakken gekocht dacht kan het op z'n minst proberen. Ik ben ook begonnen met temperaturen nog nooit gedaan dus dat is helemaal nieuw voor mij..
Spannend he meiden! Ik ga vrijdag beginnen met ovulatie testen, volgens m'n app moet t morgen Maar aangezien ik de dag daarna nog n klein beetje bloed ben verloren weet ik niet zeker of t oud was of niet en anders is t zonde van m'n testen
Misspistache Ik werk nu voor het eerst, dus met op werk vertellen nog geen ervaring. Tijdens m'n studie heb ik het gewoon aan m'n vriendinnen verteld en later een keer tijdens een les met m'n klasgenootjes. Na de 12 weken echo. Bij de tweede heb ik heel veel negatief commentaar gehad, ook of ik de baby maar niet moest laten aborteren. Barbsan Inderdaad leuk om dan een beetje onder de moeders te komen. Als M wat ouder is kun je ook naar een binnenspeeltuin, daar heb ik hier veel moeders uit de buurt leren kennen. En veel plezier
wauw booom, wat een ongelooflijk brutale opmerkingen.. Ik hoop niet dat ik die ooit naar mijn hoofd krijg. Weet niet of mijn hartje dat aan kan. Hier vanaf morgen de vruchtbare periode!!! Ga het extra knus maken met mijn vriend, ook omdat ik jarig ben dus een dubbel feestje! Heb speciaal vrije dag genomen morgen Gisteren toch ook gezwicht voor de ovulatietesten, goedkope budget set. Gewoon om toch te kijken of ik ook mijn echt ei kan zien! Geen idee of het gaat werken want ze waren erg goedkoop maar vriendlief vond het wel spannend om te proberen.
Dames gisteren een echo gehad. Cyste is niet gegroeid en ik hoef mij er geen zorgen over te maken zei ze. Cyste zit niet in de baarmoeder en zit ook niet vast aan mijn rechter eierstok
Ja gister een echo gehad. Cyste niet gegroeid en staat ook niet de in de weg. Njet in de Baarmoeder en ook niet vast aan mijn eierstok. vaak gaan deze van zelf weg, 13 oktober heb ik een afspraak over stand van zaken en over wanneer met IUI beginnen mogelijk in Januari
He Allemaal, Ook ik wil mij alvast op de lijst zetten. Mijn NOD zou 13 oktober moeten zijn. Ik ben 25 jaar, eerste kindje en ik zit alweer in ronde 10. Vorige ronde veel te veel mee bezig geweest dus ik hoop dat het deze maand beter gaat De 24ste beginnen wij weer met insemineren. Groetjes Bamy
Hier ook nog niet hoor.. Zit pas op CD7.. Vrijdag zien groen licht te krijgen.. Duimen voor geen overstimulatie.. ben er naar bijna 2 jaar wel klaar mee!