♡NOD-lijst 1 t/m 7 november 2016♡ 1. (0) 2. (0) Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 3. (0) 4. (1) 5. (0) 6. (0) 7. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 1 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
♡NOD-lijst 1 t/m 7 november 2016♡ 1. (0) 2. (0) Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 3. (0) Septembermom - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 4. (1) 5. (0) 6. (0) 7. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 2 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
♡NOD-lijst 1 t/m 7 november 2016♡ 1. (0) Miekje87 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 2. (0) Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 3. (0) Septembermom - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 4. (1) 5. (0) 6. (0) 7. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 2 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hallo dames, ik zou graag mee willen schrijven met jullie. Wij hebben al een lief zoontje van 8,5 maand oud en gaan nu ronde 1 in voor ons tweede kindje, super spannend en heb er heel veel zin in. Mijn nod is 1 november, heb het al in de lijst gezet 😉.
Grappig nu al 123 gevuld 😊 Welkom Miekje! Hier zit ik nu in een miskraam. Afgelopen ronde was de eerste ronde voor ons tweede kindje en was gelijk raak. Paar mooie testjes gehad ( zeker de digitale van cb is heerlijk gevoel) maar kwam er afgelopen vrijdag achter dat de testen niet opliepen. Mijn gevoel bevestigd en vanochtend zette het echt door. Hoop dat mijn cyclus snel weer op gang is, dus heb de tijd een beetje breder genomen. ik ga dus weer opzoek naar mijn ei 😊 Was je bij jullie eerste kindje snel zwanger?
Oh wat erg Elisabeth! Ik weet helaas hoe het voelt, ik was bij ons eerste kindje ook meteen zwanger maar dit was ook een vroege mk (6,5 week). Het is vroeg maar bah wat een verschrikkelijk gevoel als je lichaam iets doet waar je gevoel het niet mee eens is. Heel veel sterkte!! Om je misschien gerust te stellen, na de mk was ik meteen weer zwanger! Dus het kan. Je schijnt extra vruchtbaar te zijn, heb toen na goedkeuring (echo) van de verloskundige ook niet mijn menstruatie afgewacht, die is dus ook niet meer gekomen
♡NOD-lijst 1 t/m 7 november 2016♡ 1. (2) Miekje87 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Toto - 35 jaar - 3e kindje - ronde 4 na MA 2. (1) Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 3. (1) Septembermom - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 4. (1) 5. (0) 6. (0) 7. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 4 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Heb mezelf er ook bijgezet. Het echte rood moet nog wel doorzetten, maar heb nu al 3 dagen spotting, dus zal echt niet lang meer duren. Had zo gehoopt nog voor mijn 36e zwanger te zijn, maar helaas zit dat er niet in. (Ben deze cyclus jarig )
Hey Toto, balen dat het door gaat zetten. Wel fijn dat we weer met een paar bekenden samen zijn. Hopelijk veel roze deze ronde!
♡NOD-lijst 1 t/m 7 november 2016♡ 1. (2) Miekje87 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Toto - 35 jaar - 3e kindje - ronde 4 na MA 2. (1) Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 3. (1) Septembermom - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 4. (1) 5. (0) 6. (0) 7. (0) Datumloos. (0) Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje - 1e ronde na 2e * Buiten de lijst. (0) Totaal: 4 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Goedemorgen dames, ook ik heb me toegevoegd aan de NOD-lijst. Heb mezelf even op datumloos gezet omdat ik geen idee heb hoe mijn cyclus er nu uit zal zien. Ben 25 juli gecurreteerd. Daarna na 34 dagen weer ongesteld geworden en deze ronde dacht ik dat ik op 29 ongesteld werd. 2 dagen later kwam ik erachter dat ik toch zwanger bleek te zijn en dit is helaas een miskraam geworden. 3 keer is scheepsrecht toch?
Hoi meiden, ik kom me hier ook maar alvast melden. Vanochtend negatief getest dus ik zal vandaag of morgen wel ongesteld worden. Ik ga uit van mijn volgende NOD op 4 november Nog anoniem -38 jaar - 1ste kindje - ronde 13
Helaas welkom Happyjoy 😔 Hopelijk idd Neeeeeee nog anoniem!!! Ooo wat klote zeg! Heb jij wel eens extra dingetjes geprobeerd zoals: teunisbloemolie, tarwekiemolie, sokken aanhouden na eisprong, geen alcohol drinken, alleen rooibosthee ipv groene en andere thee. Geen koffie. Ik vind dat soort dingen best interessant. Baad het niet, schaad het niet.
Nee heb ik niet geprobeerd. Heb er wel eens over gelezen. Misschien dat ik er maar eens iets van moet gaan proberen. Heb al eerder aan tarwekiemolie gedacht
Pas op met de tarwekiemolie! Hoor er positieve, maar ook negatieve verhalen over. Cyclussen die compleet verstoord worden en ineens 45 dagen duren etc.
Ik denk dat dat gebeurd als je de hele cyclus tarwekiemolie slikt. Als je het vanaf je eisprong doet dan kan het alleen je LF verlengen. Toch?
Hoezo valt hij dan af? Ze zeggen juist dat als je tarwekiemolie na de eisprong gaat slikken dat het voor een betere baarmoederslijmvlies zorgt. Dan kan het eitje beter innestelen. Ik heb het de vorige ronde gebruikt en ik ga het nu ook weer doen. Misschien moet je er eens wat meer over opzoeken. Wellicht vind ik het ook interessant en weet je beter waarom je het wel of niet zou doen.