Nod-lijst 8 t/m 14 September

Discussie in 'NOD forum' gestart door water27, 7 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Envy: Natuurlijk is het altijd wel anders hé, misschien heb je deze keer meer last van het 'ontpillen' dan toen je de eerst keer gestopt was. Eventjes tijd geven om alles terug op zijn plooi te laten komen hoor!

@Cindy: Oh, dacht dat ik het hier vermeld had, maar blijkbaar niet. Fm was supergoed! 13 follikels waarvan 11 grote en 2 kleintjes, heel bizar dat het er nu opeens zoveel meer waren, dat zei de vpk ook! Ziet er dus goed uit! Heb gisterenavond pregnyl 10 000 gezet, morgenochtend staaltje binnen brengen en normaal rond 9.30 uur morgen de punctie. Blijft nog spannend natuurlijk want er zouden zowel meer als minder eitjes kunnen zitten!

@Zus9: Maandag idd terugplaatsing, telkens 4 dagen na de punctie.

2. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Wat spannend dora! Ga heel hard voor je duimen. En voor iedereen natuurlijk. Na de terugplaatsing hoe "reken" je dan? Vanaf wanneer zou je kunnen testen?
    Nog een vraagje ( je hoeft niet te antwoordeb hoor ) maar als je zo vaak, vooral deze week, na het zkh moet, hoe doe je dat dan met je werk? Of weten ze er ook vanaf?

Ik ga niet eerder als volgende week donderdag testen heb ik met mezelf afgesproken. Dan ben ik 11 of 12 dpo. Dan moet er iets te zien zijn als ik zwanger ben.dat was in mijn andere zwangerschappen ook zo. Met een lf van 12 is daarna iig ook snel deze ronde voorbij en dan maar weer positief door. Maar hopelijk natuurlijk niet!

3. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Teddie hoe gaat t? Is het al wat duidelijker met je temp?

4. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @MadameV: Ik krijg maandag een terugplaatsing van een embryo van 3 dagen oud, dus eigenlijk ben ik de dag na de punctie (zaterdag) 1dpo. De punctie gebeurt gelijk met de eisprong om het zo te zeggen, dus zo kan ik verder tellen. Maandag bij de tp ben ik dan 3dpo en testen is vergelijkbaar met anders... Het ziekenhuis raadt aan om 14 dagen te wachten omdat embryo's dikwijls pas laat in gang kunnen schieten bij het innestelen. Ik mag na 14 dagen een bloedname laten doen en ik denk dat ik dat gewoon ga afwachten, dat ik niet eerder ga testen. Ik heb 10 000 EG pregnyl moeten spuiten (zwangerschapshormoon) gisteren, dus dat beïnvloedt een test sowieso ook. Het zou zonde zijn om vals positief te testen. Dus ik ga proberen af te wachten tot de bloedname!

5. Teddie86

Teddie86 Niet meer actief

Dora wat mega spannend allemaal! Dit is de eerste keer voor jou toch? En Cindy, bij jou gaat het dan ongeveer hetzelfde of niet? Gun het jullie allebei echt zo erg! Oh en Dora inderdaad een verstandig voornemen om te wachten met testen, zie hier inderdaad regelmatig vals positieve testjes vanwege de pregnyl voorbij komen.

madameV helaas was mijn temperatuur vandaag weer 36.3... ik snap er echt niks van. Sinds CD16 hele lichte en constante streepjes op de ovulatietesten. Vandaag was het streepje iets donkerder... Dus of er komt toch nog een ei aan. Of ik heb heel minuscuul (0.0000000000001%) hoop dat het misschien komt door hCG op 8DPO... maar dat matcht gewoon echt niet met een temperatuur van 36.3. Vandaag ook zeer gevoelige borsten maar dat zegt natuurlijk ook helemaal niks want kan net zo goed door een naderende eisprong komen. Bah bah, dadelijk moet ik gewoon van 8DPO terug naar 1DPO als er toch nog een eisprong aan komt, das een domper;). Jouw temperatuur is wel heel mooi hoog zie ik!

6. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oh shit balen zeg. Ben benieuwd wat je temp morgen doet. Je zou verwachten dat je temp wel nog hoger zou zijn na je ei. 36.6 houdt ook niet over. Ma goed ff heeft wel een kruis gezet. Irritant zrg die onzekerheid. Zou zeker nog even doortesten als ik jou was.

Mijn temp is idd goed hoog. Maar eigenlijk heb ik altijd wel mooie temperatuur kaartjes. Alleen stijgt mijn temp pas langzaam na ei. Ma goed. Ondanks die mooie kaartjes is het nog niet raak dus zegt helaas niks

7. Teddie86

Teddie86 Niet meer actief

Tjah ik weet het ook niet... In juli had ik op 8 DPO ook pas twee keer een temperatuur van boven de 36.4 dus op zich ben ik geloof ik wel gewoon een redelijk koele kikker 🐸 haha. Maar blijf zeker doortesten!

8. Cindy83

Cindy83 Fanatiek lid

3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    💕♡ NOD-lijst 8 t/m 14 September 2016 ♡💕

8 september (4)
    Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 15
    Daantje2015 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 4
    Vita Rose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 14
    Goey - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13

9 september (9)
    Rots - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12
    MRCD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 (ronde 2 na v.mk)
    puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 12
    Elise - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2
    madameV - 26 jaar - 2e kindje - ronde 5 na mk
    Brinsa - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4
    Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2
    MissPistache - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1
    Bixou - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA

10 september (3)
    Poolvos - 28 jaar - 1e kindje - ronde 9
    Cyd - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 na mk
    Duimpje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 15 MMM

11 september (4)
    dinh - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2
    Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5
    Babedreamer -28 jaar - 2e kindje - ronde 1
    NicoleAM - 1e kindje - ronde 6 na mk

12 september (3)
    Envy - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4
    DB87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1
    Clueless01 - 1e kindje - ronde 4

13 september (2)
    Tadja - 2e kindje - ronde 3
    Haleyy - 22 jaar - 1e kindje - ronde 6

14 september (11)
    Danpas - 32 jaar - 1e kindje - ronde 10
    Maddie85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Ilseed - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1
    MamavanThiemo - 38 jaar - 3e kindje - ronde 1 na Vroeggeboorte
    Quito - 34 jaar - 1e kindje - ronde 8
    Baby2017 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 9
    Angelsterre - 33 jaar - 1e kindje - ronde 7
    Dora26 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 22 MMM
    miessemuis - 24 jaar - 3e kindje - ronde ?
    Cindy83 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 MMM
    sophia - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM

Datumloos (0)

Buiten de lijst (1)
    5 september
    Teddie86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 13 (ronde 5 na BBZ)

Totaal: 37

Wachtbankje (25), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0)

------------------------------------------------------------------

WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

9. Cindy83

Cindy83 Fanatiek lid

3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    @Zus9
    Ik heb alleen een tp als ons cryo goed ontdooit, dus dat is helaas nog even in spanning afwachten:)

@MissPistache
    Ik heb je aangepast op de lijst, succes met wachten!! Hoelang geleden ben je gestopt met de pil? Uit ervaring kan ik zeggen dat wanneer je eenmaal ontpilt (als dat een woord is:D) bent, je je veel beter/fitter/energieker/levendiger etc gaat voelen. En als je libido ook veel minder was dan zul je gauw genoeg merken dat het aardig goed terugkomt. Er zit inderdaad erg veel troep in. (mijn ervaring althans)

@Dora26
    Wauw zie je dat het wachten heeft geloond, nu inderdaad morgen afwachten of ze ook allemaal gevuld zijn met eitjes. Spannend!! Alvast heel veel succes morgen!!:)

@Teddie86
    Voor mij is dit de 1e keer met een cryo, geen idee wat ze hanteren qua wachten met testen, sowieso krijg ik ook een bloedtest, denk zelf dat ze ook 14 dagen zullen zeggen maar dat hoor ik maandag wel. (alleen kom ik dan uit op NOD 19sept...dat zou wel erg laat zijn aangezien ik maandag op CD21 zit.

Trouwens ik vind het knap wat jullie met de temp doen. Lijkt me erg moeilijk om het zo bij te houden, zeker met het warme weer etc.

10. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    @Cindy Temperaturen is niet moeilijk, zolang je temperatuurt voor je opstaat in de ochtend. De buiten temperatuur heeft dan in principe geen effect op je lichaamstemperatuur. Ik heb iig geen uitschieters gehad door het weer.

11. Lophog

Lophog Lid

26 aug 2016
    38
    0
    0
    Cindy83;20053100]💕♡ NOD-lijst 8 t/m 14 September 2016 ♡💕

8 september (4)
    Lophog- 36 jaar - 1e kindje - ronde 3

9 september (9)

10 september (3)

11 september (4)

12 september (3)

13 september (2)

14 september (11)

Datumloos (0)

Buiten de lijst (1)
    5 september

Wachtbankje (26), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

12. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ik heb ook geen uitschieters gehad door het weer nee. Ik vind het echt fijn geeft me veel inZichten.

Spannend cindy die cryo!

Hih?! Nou staat teddies laatste bericht haar naam op grijs, en niet meer actief?

13. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Cindy: Ik zou idd ook van mijn leven niet meer aan de pil willen. Had ervoor geen libido om het zo te zeggen. Na de pil is dat serieus verandert, in positieve zin dan natuurlijk ;)

@Teddie: Idd eerste keer ivf! Ik weet dus niet goed wat te verwachten.

Ik zag ook dat Teddie op 'niet meer actief' stond... Vreemd zo plots!

14. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    @Dora Ik kom ook van de prikpil af en wil ook eigenlijk nooit meer aan de hormonale anticonceptie, vind het echt vreselijk wat het met mijn lichaam en geest gedaan heeft.. En dat het zo lang duurde om mijn eisprong terug te krijgen enzo.

15. Babedreamer

Babedreamer Actief lid

3 mrt 2014
    117
    0
    16
    Zorg
    Twente
    Ladycomp of Daysy is een aanrader, heb er veel over gelezen. Ik ga de daysy aanschaffen. Voor mij geen hormonen meer.
    Mijn libido was ook zeer ernstig, maar dat komt meer omdat ik erg onzeker ben over mezelf en het gevoel heb dat mijn man me niet begrijpt. Als we weer goed contact hebben dan heb ik ook weer meer rust en zin. Gelukkig nu een goeie periode ;)

16. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.540
    1.551
    113
    💕♡ NOD-lijst 8 t/m 14 September 2016 ♡💕

8 september (4)
    Lophog- 36 jaar - 1e kindje - ronde 3

9 september (9)

10 september (3)

11 september (4)

12 september (3)

13 september (2)

14 september (11)

Datumloos (0)

Buiten de lijst (1)
    5 september

Wachtbankje (27), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0)

17. Veertje86

Veertje86 Lid

13 mei 2016
    56
    1
    8
    NULL
    NULL
    Wij hopen deze maand ook dat t raak is.

Ik moet 10-9 ongesteld worden, heb geen zin meer in ovulatietesten want draaide een beetje door. Leefde voor die testen en was niet leuk meer. Heb daardoor nog eens een extra klap gehad op mijn miskraam van eind mei. Me cyclus is helemaal van slag.

Dus we gaan nog steeds voor ons 1e kindje.

Oja ik ben 30jr.

18. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @NicoleAM: Ik zal helaas wel terug aan de AC 'moeten' omwille van de endometriose. Ik zou zo weinig mogelijk ongesteld mogen worden om dat in toom te houden, want anders kan dat maandelijks weer gaan woekeren. Dus ik zal de keuze hebben tussen een spiraal of de pil doornemen... Ben er nog niet uit, maar zover zijn we natuurlijk nog niet ;)

@Veertje: Oej, hopelijk niet te erg... Probeer je gedachten wat te verzetten hoor!

Hier vanmorgen punctie gehad en een mooie oogst van 11 eitjes! De pijn was te doen en ook nu voel ik me redelijk goed, ik had het erger verwacht! Enige waar we serieus van geschrokken zijn is de opbrengst van mijn vriend zijn staaltje... We zijn telkens in dalende lijn gegaan en nu zaten we zelfs nog maar aan 0.4 miljoen. Dat wil zeggen dat het geen ivf zal worden, maar icsi. Hij is er wel serieus van aangedaan, heb zo met hem te doen...
    Bij de iui's zijn we gestart met 8.9 miljoen, dan 4.7 miljoen en dan 1.7 miljoen... Nu nog maar 0.4 miljoen. Gelukkig is dat ruim voldoende voor icsi, maar toch. Ik vraag me af of we voordien wel een kans gemaakt hebben met zo'n wisselende zaadkwaliteit.

Morgen krijgen we telefoon over wanneer maandag de tp doorgaat. Ik hoop toch op een paar mooie embryo's!

19. MissPistache

29 aug 2016
    82
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Cindy83, ben net vorige maand gestopt met de pil met mijn regels maar zoals ik al schreef nu dus echt pas een drama. Ik twijfel of ik überhaupt later nog de pil wil gaan nemen. Gelukkig is er met mijn zin in seks niks mis ;) haha.
    Nu hopen dat mijn lichaam snel ontpilt en ik me weer beter in mijn velletje voel! Ben iig al flink verslaafd aan deze site :O Zelfs tijdens werktijd snuffel ik hier rond :p

Groetjes!

Nu zeggen ze dat je eerste ronde nergens om moet hopen maar toch vind ik het zo wel erg spannend!

20. miessemuis

miessemuis Actief lid

16 aug 2011
    205
    12
    18
    Noordholland
    Wil iemand mij op het wachtbankje zetten?? Is trouwens ronde 7 na miskraam.

Bij de eerste 2 zwangerschappen steeds bij ronde 6 a 7 zwanger dus wie weet 😜..

Succes met wachten allemaal dames..

Deel Deze Pagina