Joh Dora dat is ook heftig!!! Altijd aan de AC.. Goed dat ze 11 eitjes hebben kunnen halen, maandag de terugplaatsing toch? Ik ga voor je duimen!! Plaatsen ze dan 1 eitje terug?
@MissPistache: Het is hier idd verslaven hé, met zoveel gelijkgestemde zielen! En alles kan in een eerste maand hoor! Gemiddeld is het een half jaar tot een jaar, maar dat wil niet zeggen dat het nu niet kan lukken! @Miessemuis: Duimen! @NicoleAM: Maandag idd terugplaatsing. Ik zit nog maar aan poging 1, dus dan krijg je sowieso maar 1 terugplaatsing (bij een verse poging). Dat is allemaal wettelijk vastgelegd hoor. Bij cryo's heb ik wel de keuze of ik er één of twee laat terugplaatsen, maar zover zijn we natuurlijk nog niet! Hetgene ze terugplaatsen is trouwens een embryo, geen eitje meer. Ze plaatsen een embryo terug van 3 dagen oud, wat wil zeggen dat het eitje bevrucht is door het zaadje en dat het al een aantal keer gedeeld is (dus een bepaald aantal cellen bevat). Op die manier heb je natuurlijk een grotere kans dat het gaat innestelen ook. Bij iui moet de bevruchting nog gebeuren, maar bij ivf en icsi is dat al gebeurd voordat ze het terugplaatsen.
Dames, hebben jullie enig idee? M'n cyclus was de vorige ronde 27 dagen. Op dag 15 had ik een positieve ovulatietest. Deze ronde ben ik op de 12e dag beginnen met testen. Ik zit nu op dag 18 en heb nog geen positieve ovulatietest gehad. Ik zie op sommige een heel licht tuurstreepje (maar ligt maar net aan het licht), oplopen doet het niet. Kan het zijn dat ik deze ronde eerder m'n eisprong heb gehad of dat ie er nog aan komt? Of heb ik het met de testen gemist, maar heb ik m'n eisprong wel gehad (test steeds 1 keer, alleen 's avonds).
Erg spannend zeg dorra Envy en je cyclussen daarvoor? Ik heb mijn ei ook tussen dag 15 en 23 laatste rondes dus hij kan best nog komen hoor
Hoi Dames, Heb deze ronde al veel meegelezen, maar weinig geschreven. Ik denk dat mijn ei begin deze week geweest is. Had een paar kaar flinke steken en vruchtbaar slijm. Nu sinds gister een zwaar gevoel onder in mijn buik en vanochtend met douchen ineens roze afscheiding. Het lijkt niet op menstruatiebloed, dat is altijd eerst bruinig bij mij. Ik zit ook pas op dag 17, dus lijkt me aan de vroege kant. Maar een innesteling is toch ook nog veels te vroeg. Zit nu denk 4dpo. Verwarrend allemaal hoor😯
Hier al telefoon gehad van het ziekenhuis, maandag namiddag de tp! Ik wacht nog tot dan om op het wachtbankje te gaan, je weet maar nooit wat er nog allemaal gebeurd!
Spannend Dora!! Laat ons weten hoe het was! Hier 3dpo.. Duurt lang! Hebben er all mensen plannen voor wanneer ze willen gaan testen? Ik hoop te kunnen wachten tot volgende week vrijdag
Cyclussen daarvoor waren wel wisselend, maar toen gebruikte ik nog geen ovulatietesten. Heb deze cyclus ook nog geen rekbaar slijm gezien, dus het zou kunnen dat ie er toch nog aan zit te komen en deze cyclus dus weer een stuk langer duurt.
Spannend Dora, ik ga duimen hoor! En ook voor Cindy natuurlijk Envy, ik denk inderdaad dat je ei dan nog moet komen. Zeker als je ook nog geen vruchtbaar slijm hebt gespot. Hopelijk komt je eisprong gauw voorbij nu, dat wachten is ook niks! Ik ga proberen te wachten met testen tot dinsdag. Dan ben ik 10 dpo. Bij mijn zoontje had ik toen al positief getest.
Hi dames, ik ben op vakantie dus ben deze keer niet erg aanwezig 😉 Mag wel op Paars inmiddels want m'n eisprong is geweest. Alleen heel weinig klus tijd gehad dus waarschijnlijk een kansloze ronde geweest. Maar goed nu lekker vakantie! Succes allemaal!
Had op 29/08 een positieve ovulatietest, dus normaal op 30/09 mijn ei gehad. Maar nu had ik gisteren een paar uur echt ovulatiepijn. Zou mijn ei toch nu pas gesprongen zijn? Voor de zekerheid gisteren maar gezellig gemaakt, maar weet nu niet wat ik als NOD moet nemen. Absoluut niet testen voor vroegste NOD dus, want dat heeft geen zin NOD kan dus 9/09 zijn (ovulatietest) of 13/09 (ovulatiepijn). Afwachten dus
Bixou mij lijkt het onwaarschijnlijk dan sprong je ei wel erg laat na je positieve ovylatie test. Die steekjes heb ik zelf ook altijd nog wek naa ei. Ik probeer te wachten tot donderdag. Dan ben ik 12 dpo
Hoi allemaal! Drukke week achter de rug dus nog weinig geschreven. Ben benieuwd naar de eerste testjes!! Vorige week voor het eerst naar de gynaecoloog geweest voor een echo, omdat we inmiddels bijna een jaar bezig zijn. Blijk PCOS te hebben, kon het zelf duidelijk zien op de echo. Volgende week afspraak met de huisarts over hoe nu verder. Kan aan hormonen beginnen maar zie dat voorlopig niet zitten. Eerst uitzoeken wat ik met voeding, bewegen en bijv. Acupunctuur oid kan bereiken. Zie echt op tegen hormonen en verplicht vrijen. De gyn zag toevallig wel dat er een eitje op springen stond, dus hoop nu zo dat het heel toevallig dit keer wel raak is. Succes op de wachtbank allemaal!
Ik ben nu 5 dpo en wil nog een week wachten met testen, volgende week zaterdag. Voel van alles maarja, maak mezelf alleen maar gek 😋
Hier vandaag 8dpo en best wel test drang. Ik probeer me in te houden. Hoe lang gaat dat nog lukken haha
Goedemorgen dames, Wie zit er vandaag op 10DPO en gaat testen? Hier al aan het testen vanaf 8DPO en nog steeds Omo-wit... Ik dacht vanmorgen een heel ver weg tuurstreepje te zien maar dat is vast verbeelding nu geen testen meer in huis en probeer ik tot donderdag niet meer te testen (woensdag NOD)