Ik kom me hier ook melden. Eerste ronde was helaas niet gelukt, maar we gaan vol voor de tweede ronde. De cyclus is een beetje onregelmatig geweest de afgelopen maanden. Van 3 weken en 3 dagen, tot 4 weken en 3 dagen. We houden het nu maar op 10 september, als eerste NOD. Kan iemand me er bij zetten? Ik weet niet precies hoe dat gaat. Dinh, 32 jaar, 3e kindje, 2e ronde.
Bedankt voor het op de lijst zetten teddie! Allemaal bekenden tot nu toe deze lijst. Ma we gaan dr voor dames. Water ik doe niks speciaals aan mijn eten. Behalve opletten ivm dat ik heel snel aab kom en na mijn dochter 20kg ben afgevallen ( buiten de zwangerschapskilos om ) en dat wil ik graag zo houden zolang ik niet zwanger ben
Ik doe ook niets speciaals hoor... Gewoon een beetje erop letten dat ik voldoende 'gezonde' voeding binnen heb en eens zondigen mag best hé. Tijdens de iui's ben ik heel veel bijgekomen, dus ik zou er toch graag weer een 5-6 kilo's willen afwerken. Ik ga dus een beetje extra opletten met zoetigheid de komende periode. Als is dat bij mij niet altijd even makkelijk, van pregnyl krijg ik ongelofelijke honger en zin in vettig eten
Dames ik zit op cd 3 en verlies nu al bijna geen bloed meer. Normaal toch echt wel 4 a 5 a 6 dagen. 2 dagen voor mijn ongi had ik ook af en toe heel ietsje bloed maar echt heel weinig. Moet ik nu toch al verder rekenen dat ik nu dag 5 zit? Ik zou zeggen van niet maar omdat het nu al zon beetje stopt en dat normaal niet is
Ik heb echt precies t zelfde, super raar, alleen was CD1 bij mij extreem heftig. Echt zoveel bloed verloren in die nacht.. Nu CD3 en t is bijna over. Ik vind t ook raar..
Ik heb regelmatig zo'n korte cyclussen hoor... Vaak zelfs maar 1-2 dagen max. Andere keren minderde het na 2 dagen en zette het na een dag zonder bloed weer harder door. Als je niet zeker bent een testje wagen, maar een ongi kan wel eens langer of korter duren! De eerste dag rood bloedverlies is trouwens gewoon dag 1, bruinverlies telt niet mee, roze verlies dan weer wel. (volgens ons ziekenhuis)
Hmm. Ik had 1 dag wat veegjes roze. De volgende dag beetje bruinig en toen zette het door. Tis ook wel echt een ongi hoor. Heb geen illusies dat ik zwanger ben dus een test heeft vast geen zin. Clueless ik had ook 1 dag echt veel. Had ik vorige ronde ook. Zelf denk ik dat er dan toch iets van een bevruchting is geweest ofzo
Hmm toch ma gedaan. Zien jullie het ook? Eenzelfde streepje als voor mijn ongi dus loopt totaal niet op. Snap er niks van
Hmm op de foto zie ik hem zelfs ook niet. Dacht dat kv2v5 geen vals positief lijntjes gaven? Ik heb het iig nog nooit eerder gehad en nu binnen een week 3 x
Pff wat vervelend die onzekerheid hea. Op de foto zie ik het ook niet, en als het niet oploopt... Mss idd wel bevruchting geweest maar misgegaan? Dat denk ik bij mezelf gezien de mega heftige ongesteldheid van 1 nacht. Bij mij zit het een nu bijna op, vrijdag begin ik met ovu testen, hoop ik op een korte cyclus!
Me 2! Ma ben er bang voor. Vorige ronde pas cd 23. Word nou steeds ietsje langer, hopelijk deze ronde de andere kant op. Ik neem de test gewoon aan voor vals want het kan toch niks zijn, vol goede moed na deze ronde! Zit nu cd 5 zou mooi zijn als ei iig binnen 14 dagen komt
@MadameV: Ik zie helaas ook niets op de testen... Voordien zag ik het streepje helaas ook niet bij jou. Vals positief testen kan natuurlijk bij eender welke test hé... Als er iets geweest is en je nu een bloeding had (en het dus is mis gegaan), zou je nu al wel weer een negatieve test moeten hebben. Als jij nog steeds een streepje ziet, vind ik dat wel bizar... Misschien ben je een streepjesplasser? Dat heb ik hier al wel eens vaker zien voorkomen... Hier goed nieuws, ik ben ongesteld, dus we kunnen starten met het ivf-avontuur! Morgen meteen bellen voor een eerste echo! Spannend!! Mijn nod is nog helemaal niet zeker natuurlijk, hangt er helemaal vanaf hoe de stimulatie met hormonen zal verlopen, dus die pas ik tzt nog wel aan! We gaan ervoor!
Een streepjesplasser? Nog nooit van gehoord hihi. Ik heb nog niet eerder vals positieve streepjes op deze testen gehad. Die van voor nod waren ook duidelijker. Deze laatste beschouw ik echt als negatief. Wat fijn dat je er zo positief in staat dora! Suc6!!
Lieve meiden, Ik zie weer een paar bekende namen in dit lijstje uit mijn eerste NOD groepje, en ik wil jullie even allemaal heel veel succes wensen, ik denk nog steeds aan jullie en hoop snel veel roze namen te zien (ik blijf af en toe een beetje spieken ) Groetjes van BloemJK
We doen ons best, eerst moet de ongesteldheid weg, en dan vanaf volgende week kunnen we weer flink oefenen.
Pff....wachten tot de menstruatie weer voorbij is, duurt echt lang..... Zeker als het zoals bij mij 11 dagen is. Aan de andere kant ook fijn, want ik ben een stuk minder met het hele zwanger worden bezig, omdat ik nu toch niks kan testen en toch niet 'de kaarsjes aan kan doen'. Hebben jullie dat gevoel ook?
Hier is de ongesteldheid net over gelukkig. Ma snap heel goed wat je bedoeld rots. De weken voor mijn ei zijn mentaal de "relaxte" weken. Omdst ik vaak laat ei heb is de week van ei vaak frustrerend zo van weer een dag erbij, weer een dag erbij en daarna is het wachten. De weken waarop je niks kunt vind ik soms erg prettig op een of andere manier
Rots ik zie dat je een aantal keer cyclus hebt gehad van 25 dagen. Dan zou het toch wel verstandig zijn om op dag 11 zeker al wel te gaan testen... Eigenlijk al wel eerder want met een "perfecte" LF van 14 dagen zou je eisprong zomaar al op CD11 kunnen zijn. Dat je nog ongesteld bent doet daar volgens mij niets aan af.
water27 wij zijn op dit moment een weekje op vakantie! Vervelend dat je NOD middenin je vakantie valt, hopelijk kan je het een beetje loslaten en genieten van de vakantie! Ik ben nieuw in dit lijstje, maar zie dat een aantal dames al veel rondes bezig zijn, hopelijk wordt dit jullie ronde! Voor de rest ook natuurlijk! Dora26: heel veel succes met de eerste IVF-poging deze ronde. Wat zal dat spannend zijn. Hopelijk gaat jullie wens eindelijk in vervulling! Ik heb een erg onregelmatige cyclus en gebruik nog geen ovulatietesten, waardoor mijn eisprong ergens tussen cd14 en cd28 ligt. De laatste weken van de cyclus vind ik altijd erg stressvol, omdat ik regelmatig lang moet wachten op mijn menstruatie en alsmaar negatieve testen krijg. Vandaag zit ik al op cyclusdag 13, dus we gaan er weer voor