Klopt het dat je weerstand lager is rond je eisprong? Heb dit weekend met koorts op bed gelegen.. Spierpijn in mn buik van het hoesten word dus vrij moeilijk om eventuele symtomen te onderscheiden denk ik...
Ok, maand weggeweest omdat ik gek werd van de stress rondom onregelmatige cyclus...en nu moest ik vandaag voor vrijwillige MRI scan en daarvoor een test doen. Clearblue zwanger 1-2 weken! WAAAAATTT??!!! Dus dat wilde ik toch even laten weten, aangezien ik afgelopen za ei had zou ik in dit groepje zijn gevallen. Dus nu ik dit nu al weet, denk ik dat ik het niet meer 'los kan laten' Hopelijk laat het vruchtje mij ook niet meer los....<3
Gefeliciteerd! Was je ei nietveel eerder? Als je nu pas je ei had dan zou je nog niet positief kunnen testen lijkt me
ei vorige week za dacht ik @madameV, aan mijn symptonen te merken...klopt het dan? dat NOD zondag is?
Nou, ben hier dan toch echt ongesteld geworden denk ik. na twee dagen wat roze afscheiding en erge buikkrampen nu toch echt doorgezet. Snap er echt niks van. Dit betekend een cyclus van maar 19 dagen, dan zal ik ook wel geen eisprong hebben gehad denk ik. Wordt er een beetje moedeloos van dat onregelmatige .
Ik vrees dat ik ook al op rood mag vanochtend nog wat bruine afscheiding gehad, maar daarnet weer rood. Hopelijk heb ik mijn ei dan rond 18 augustus gehad, en niet rond 26 augustus, anders is mijn LF echt wel te kort. Word hier ook wel moedeloos van. Ik had gehoopt dat na mijn miskraam mijn cyclus weer normaal zou worden, maar dat is dus niet zo... Op naar de volgende ronde dan maar weer zeker
@Cindy: Ik weet vanmiddag pas meer over het aantal bevruchtingen, dus nog even spannend afwachten! De arts vond het zelf héél bizar dat het staal van mijn vriend zo wisselend is, we hebben in december tijdens onze onderzoeken 2x een onderzoek gehad en het ene staal was toen ook normaal (net de minimumcijfers), het andere was sterk onder het gemiddelde. Ze zijn er dan vanuit gegaan dat het goede onderzoek klopte, maar tijdens de iuis zagen we het aantal zaadjes ook elke keer minderen Maar geen idee vanwaar dit komt. Ik wil het vandaag nog eens navragen. Denk niet dat ze verder onderzoek zullen doen, aangezien we nu met icsi zitten, dan heb je er uiteindelijk niet veel nodig natuurlijk. Tenzij de aantallen blijven dalen en er niets meer over blijft! Waauw, dat verhaal van die spiraal, je jaagt me schrik aan zeg! Ik zou nog niet weten wat ik kies als het zover is, de pil of een spiraal Ik wil geen van beiden als ik jouw verhaal zo hoor! Wat teddie betreft Heel raar dat ze er zo plots niet meer is hé. Er zal toch geen discussie of dergelijke geweest zijn in een ander topic ofzo? @Haleyy: Je weerstand is volgens mij niet altijd lager rond je eisprong. Rondom een mogelijke innesteling kan het wel zijn dat je weerstand lager is, dat weet ik zeker. @AMdd: Wat een fantastisch nieuws zeg! Gefeliciteerd! @Tadja en Cyd: Pff balen zeg!
@madameV ik denk idd toch het weekend van m'n 10cm vruchtbaar slijm haha..anders kan t haast niet. Cd17. Ook mogelijk! Had nml steek in m'n lies en 2dgn later begon zere borsten zijkant. Klopt dan beter he Dames op rood, wat piep zeg! Vol goede ontspannen lieve moed naar volgende ronde.. Hopelijk geeft mijn bericht wat hoop
Ja idd dan klopt het. Ij dacht dat jee het over afgelopen zaterdag had. Dat leek me al zo vreemd. Ik heb ook de week ervoor zaterdag ei gehad. En dus nu 9dpo. Dan ben je dus as zaterdag 4 weken zwanger toch? Dames op rood dikke knuffel nu al balen zeg succes de volgende ronde Pff ik had net toch een afscheiding. Voelde heet gewoon lopen (sorry) wel heel waterig. Maar weet ook niet of dat uberhaupt wat zegt. Had test drang maar kwam er achter dat ik toch niks in huis heb haha!
Ha dames, Nou ik kon vanmorgen (10 dpo) toch niet weerstaan om een testje er tegen aan te gooien. Maar nee, negatief. Had ik natuurlijk kunnen weten maar onderbewust was ik toch teleurgesteld. Heel vreemd.. Nu weet ik dat de kans klein is maar toch. Nu de twijfel in mn hoofd. Moet ik dan toch nog een keer testen op 12 dpo, of gewoon wachten tot ik overtijd ben. Het is zo moeilijk! Ik heb zoveel angst in mijn hoofd dat het niet lukt, door alle verhalen die je dan leest. Heeft iemand dat ook? Groetjes,
💕♡ NOD-lijst 8 t/m 14 September 2016 ♡💕 8 september (5) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 15 Daantje2015 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 4 Vita Rose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 14 Goey - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13 Lophog- 36 jaar - 1e kindje - ronde 3 9 september (9) Rots - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 MRCD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 (ronde 2 na v.mk) puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 12 Elise - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 madameV - 26 jaar - 2e kindje - ronde 5 na mk Brinsa - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 MissPistache - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 Bixou - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA 10 september (4) Poolvos - 28 jaar - 1e kindje - ronde 9 Cyd - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 na mk Duimpje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 15 MMM Veertje86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde ? 11 september (4) dinh - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5 Babedreamer -28 jaar - 2e kindje - ronde 1 NicoleAM - 1e kindje - ronde 6 na mk 12 september (4) Envy - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 DB87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 Clueless01 - 1e kindje - ronde 4 Jildouu - 22 jaar - 1e kindje - ronde 3 13 september (2) Tadja - 2e kindje - ronde 3 Haleyy - 22 jaar - 1e kindje - ronde 6 14 september (11) Danpas - 32 jaar - 1e kindje - ronde 10 Maddie85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 Ilseed - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1 MamavanThiemo - 38 jaar - 3e kindje - ronde 1 na Vroeggeboorte Quito - 34 jaar - 1e kindje - ronde 8 Baby2017 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 9 Angelsterre - 33 jaar - 1e kindje - ronde 7 Dora26 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 22 MMM miessemuis - 24 jaar - 3e kindje - ronde 7 na MK sophia - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Datumloos (0) Buiten de lijst (2) 5 september Teddie86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 13 (ronde 5 na BBZ) 16 september Cindy83 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6MMM Totaal: 41 Wachtbankje (35), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Vanmorgen 9u30 gebeld en gehoord dat het ontdooien goed is gegaan en ons cryo goed is doorgedeeld 11u tp gehad en ik mag 16sept bloed prikken. Dat houd dus in dat ik net als Teddie buiten de lijst val... Nu volgen dan 11 lange wachtdagen
GEFELICITEERD geweldig nieuws toch!! Leuke verrassing. Blijkbaar heeft het je erg goed gedaan om ff te ontstressen geniet ervan!
Ooh jeetje ook erg vervelend voor jou. Heeft het echt al doorgezet zoals MadameV vroeg? Sterkte en anders alvast succes voor de volgende ronde.
@dora26 dat wist ik niet! Maar voor een innesteling is het wel vroeg denk ik 4 dpo.. Denk dan toch gewoon een griepje
Hoelaat moet jij voor de tp? Hou je ons op de hoogte, ben benieuwd...en wanneer je mag testen natuurlijk. Ik hoop niet dat het staaltje minder word. Is hij ziek geweest of heeft ie afgelopen maand koorts o.i.d gehad? Dat kan ook voor minder volume zorgen. Ik ga me ook even melden op het andere Wachtbankje maar blijf hier ook nog meelezen/kletsen