Nod-lijst 8 t/m 14 September

Discussie in 'NOD forum' gestart door water27, 7 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Wat een goed nieuws cindy!

2. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Jeej wat fijn Cindy!

Ik ben sinds vanmorgen ontzettend misselijk. Na m'n ontbijt 3 keer boven de wc gehangen... Ben nu een soepje aan het eten gaat al iets beter. Blijf ook wat gevoelige borsten houden en steekjes waar ik ook de eisprong voelde maar dan iets lager. Durf echt niet te hopen maar dit heb ik niet eerder gehad. Kan natuurlijk ook een virusje zijn. Zit nu op 7 dpo

3. AMdd

AMdd Actief lid

7 feb 2016
    285
    0
    16
    ik weet het allemaal niet meer, haha...heb 4 aug laatste menstruatie gehad..maar geen idee of deze cyclus dus 27-38-50 dagen is.
    vermoeden iig dat op cd17 ei is geweest. Dus dan ben ik nu?

4. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Ik vrees er voor... Deze ochtend was er nog niets in mijn inlegkruisje, maar bij het afvegen al meer rood. Heb dan maar een tampon in gedaan, voor het geval het plots meer werd. Toen ik hem uithaalde, was het een beetje bruinachtig en een beetje rood, maar heel weinig. Dan maar weer zonder gedaan, nu naar de wc geweest, en opnieuw donkerrood bloed. Dus zal maar van het ergste uitgaan. Klinkt mss vies, maar heb toch eens aan mijn baarmoedermond gevoeld, en die lag echt wel hoog en was zacht. Dacht dat hij nu laag zou moeten zijn? Zal wel niets te betekenen hebben. Over de middag een serieus dipje gehad, met tranen erbij. Voel me nu zo stom, is pas mijn eerste ronde na mijn MK, dus zou wel snel geweest zijn, maar toch :(

5. Envy

Envy Actief lid

20 jul 2014
    406
    0
    16
    AMdd, gefeliciteerd! Ontstressen heeft je dus goed gedaan ;)

Paar dames op rood, wat ontzettend balen.

Cyd, het maakt denk ik niet zoveel uit of het de 1e ronde of de zoveelste ronde is, dat je teleurgesteld en verdrietig bent lijkt me heel begrijpelijk. Sterkte!

Ik heg gister wederom een ovulatietest gedaan, waarvan ik dacht dat het eigenlijk geen zin meer had. Ergens neergelegd en eigenlijk heb ik er helemaal niet meer op gekeken, tot vanochtend. Er is eindelijk een tweede streepje zichtbaar! Vanavond maar even goed gezellig maken dus :)

6. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Haleyy: Kan natuurlijk wel dat je rond 4dpo een lagere weerstand krijgt omdat de innesteling eraan komt natuurlijk. Spannend afwachten!

@Cindy: Ik heb om 13.45 uur terugplaatsing gehad. De vpk was énorm enthousiast omdat het een morula was, wat heel goed is voor dag 3 embryo. Een toppertje zei ze. Alhoewel mijn arts me wel met beide benen op de grond wilde houden en zei dat ik realistisch moest blijven, omdat het een eerste poging is, een goed embryo wil nog niet persé zeggen dat het zal innestelen ook. Verder 5 cryo’s in de vriezer; vanmorgen waren er 4 7-cellig en 1 9-cellig dus voor nu was dat ook prima. Ik heb er deze namiddag niet meer naar gevraagd, maar het zag er goed uit zeiden ze! Hier trouwens ook bloedname op de 16de! Ik mag op paars nu! Mijn vriend is trouwens niet ziek geweest, geen koorts of dergelijke… We hebben ons die vraag al gesteld vanaf de 2de iui, maar helaas is er voorlopig geen verklaring te vinden!

@Envy: Dat werd tijd hé! Veel plezier gewenst hoor!

7. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    AMdd, gefeliciteerd! De eerste zwangere van dit groepje! Ben benieuwd hoe ver je uiteindelijk bent..

Cindy en Dora, wat fijn dat jullie beide een terugplaatsing hebben gehad inmiddels! Heel spannend allemaal. Hopelijk nestelen ze beide goed in!!

Envy, hopelijk komt jouw ei er nu gauw aan. Veel plezier ;)

Cyd, wat balen dat je al ongesteld bent geworden :( Blijkbaar is je cyclus toch nog wat ontregeld na je miskraam. Sterkte!

8. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Wat spannend voor jullie Cindy en Dora! Allebei vandaag een terugplaatsing, hopelijk nestelen ze beide goed in.

Cyd, is toch logisch dat je er even doorheen zat. Hoef je je niet stom om te voelen meis. Is een hele spannende tijd en dan is ongesteld worden gewoon k*t! Sterkte!

9. CaramelBaby82

24 okt 2013
    86
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,
    Ik heb besloten me toch maar aan te sluiten bij dit groepje:) Ik lees al een tijdje mee maar wilde niet actief deelnemen omdat ik niet teveel met zwanger worden bezig wil zijn... Maar dat lukt dus niet aangezien ik hier dagelijks kijk..haha
    Ik ben 34, heb een zoontje van 2 en zit nu in ronde 4. Mijn nod is de 10e.
    Afgelopen rondes voelde ik steeds vanalles en heb ik ook al voor mijn nod getest. Ik baal ervan dat ik er zo mee bezig ben.
    Bij de eerste was het in ronde twee raak en wist ik niet beter dan dat je na het uitblijven van je menstruatie pas test... wat was die onwetendheid heerlijk;)

10. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Zo al de eerste op roze! Wat super zeg gefeliciteerd!

Voor rood sterkte en succes in de volgende ronde😊

Begint hier al aardig druk te worden gezellig hoor!
    Wie is de eerste volgende die gaat testen??

11. Lophog

Lophog Lid

26 aug 2016
    38
    0
    0

Gefeliciteerd!!:D

12. Lophog

Lophog Lid

26 aug 2016
    38
    0
    0
    Heb ik ook heeeel erg!! En ik denk wel meerdere meiden hier:)
    Ik had op 10DPO ook nog witte test:( moed zakt ook in de schoenen, maar probeer nu pas na mijn NOD te testen, mocht dat nog nodig zijn:)

13. Envy

Envy Actief lid

20 jul 2014
    406
    0
    16
    Cindy en Dora, ik heb geen idee hoe terugplaatsingen in z'n werk gaan, ken ook alle termen niet. Het is geen desinteresse dat ik er niet op reageer, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Naast 'hopelijk is het voor jullie ook snel raak' uiteraard ;)

Haha, dat werd zeker tijd! Dankjullie ;) Hopelijk is vriendlief niet al te laat thuis van z'n werk.

14. Haleyy

Haleyy Lid

15 aug 2016
    11
    0
    0
    Noord holland
    Het is inderdaad moeilijk om er niet mee bezig te zijn als je eenmaal deze site heb gevonden haha! Ik ken het! elke ronde probeer ik er zo min mogelijk mee bezig te zijn, maar ik blijf lezen en van alles "voelen" ..

15. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Hier echt enorme testdrang en dat op 7 dpo. Ik heb nog nooit zoveel symptomen gehad, als t nu niet raak is ben ik echt zwaar teleurgesteld denk ik. Ik heb mezelf teveel hoop aangepraat... Ik ga echt pas op z'n vroegst vrijdag testen..

16. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Brinsa als mijn temp morgen weer hetzelfde is als vandaag of is gestegen ga ik morgen testen. Had gezegd donderdag maar kan ook niet meer wachten haha

17. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Hoi allemaal

Ik vermoed dat mijn nod 14 september is. Heb gemiddelde genomen van 26 dagen.
    Heb mijn ei op 31 augustus gehad.

18. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    MadameV okee spannend hoor! Maar kan jij aan je temperatuur dan niet al een beetje zien of het raak is of niet?

Ik ben er de hele ronde niet mee bezig geweest het zwanger worden alleen nu begint te testdrang te komen, ook omdat ik gewoon wil weten waar ik aan toe ben maar ik wacht gewoon vrijdag af en anders zaterdag een testje

19. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Merci allemaal :)
    Voel me al weer wat beter, heb net ovulatietesten in huis gehaald. Morgen begin ik met tempen en binnen 10 dagen met die testen. Op naar de volgende ronde!
    Hopelijk is het voor velen onder jullie wel raak deze ronde, succes!!

20. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Wauw wat veel op paars al😳... Heb wel veel mee gelezen maar door omstandigheden kon ik niet reageren. Ben zelf pas 5 dpo duurt nog zo lang... Heb t wel beetje los gelaten deze ronde na zoveel teleurstellingen dus ga pas op NOD testen als ik niet al ongesteld ben geworden. M'n man gaat morgen drie weken naar t buitenland en ik vlieg volgende week woensdag op NOD achter hem aan.... Hopelijk niet ongi in t vliegtuig ondanks dat ik fijn business class vlieg is t wel een lange vlucht en ongesteld zijn is thuis al niet echt een feest...

Duim voor veel roze meiden! Inclusief mezelf natuurlijk 😉

Deel Deze Pagina