Ja een beetje wel, maar. Dat is wanneer je temp hoog blijft ook nà nod nog. En ik zit natuurlijk nog ervoor. Haha Cyd begrijpelijk meid. Goed dat je je al herpakt hebt. En vol goede moed de volgende ronde in gaat. Ben eerlijk gezegd ook erg bang voor de teleurstelling. Eind deze maand zou ik uitgeremend zijn. Heb het al die tijd zo'n mijlpaal gevonden dat ik hoopte dan zwanger te zijn. Dit is de laatste ronde dat dat nog kan
Gister een lichte streep en vandaag al m'n piek op ovulatietest. Ben ik niet te laat als ik vanavond nog klus?
Nee joh! Prima om vandaag nog te klussen. Vlak voor je eisprong (die overigens 24-48u na de piek is) is het beste, dus nu is perfect! Dat het vlak ervoor beter is, betekent niet dat de kans op bevruchting 0 is op de dag van eisprong of vlak erna...
Dames even jullie hulp, ben nog niet zo thuis in dit soort dingen haha. 12 sept is mijn NOD, cyclus van gemiddeld 29 dagen, wanneer zou ik dan het beste kunnen testen? (Behalve na mijn NOD )
Veel plezier Envy Is inderdaad mooi op tijd vandaag! Jildouu, ik zou in ieder geval niet eerder testen dan 10dpo (dpo is days past ovulation) , dus 08 september. Ik heb zelf de voorkeur aan 12dpo voor de eerste keer dus dan zit je op 10 september. Is maar net wat je zelf wilt haha. P
Wow wat veel gebeurd hier! Nou ik test wel hoor 😅 Morgen weer een hcgx testje, 9 dpo. Wil graag weten hoe t ervoor staat. Vorige keer in 1x zwanger, maar als t nu nog niet lukt zal ik wel wat zuiniger gaan doen met de testen anders maak ik mezelf helemaal gek. Succes meiden!! De eerste NODs komen al dichterbij!!!
Duim voor je Babedreamer! Vind persoonlijk 9dpo te vroeg maar wie weet kan ik het toch ook niet laten haha. Dus op z'n vroegst vrijdag voor mij! 😁
💕♡ NOD-lijst 8 t/m 14 September 2016 ♡💕 8 september (5) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 15 Daantje2015 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 4 Vita Rose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 14 Goey - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13 Lophog- 36 jaar - 1e kindje - ronde 3 9 september (9) Rots - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 MRCD- 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 (ronde 2 na v.mk) puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 12 Elise - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 madameV - 26 jaar - 2e kindje - ronde 5 na mk Brinsa - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 MissPistache - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 Bixou - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA 10 september (5) Poolvos - 28 jaar - 1e kindje - ronde 9 Cyd - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 na mk Duimpje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 15 MMM Veertje86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde ? CaramelBaby82- 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 11 september (4) dinh - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5 Babedreamer -28 jaar - 2e kindje - ronde 1 NicoleAM - 1e kindje - ronde 6 na mk 12 september (4) Envy - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 DB87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 Clueless01 - 1e kindje - ronde 4 Jildouu - 22 jaar - 1e kindje - ronde 3 13 september (2) Tadja- 2e kindje - ronde 3 Haleyy - 22 jaar - 1e kindje - ronde 6 14 september (11) Danpas - 32 jaar - 1e kindje - ronde 10 Maddie85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 Ilseed - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1 MamavanThiemo - 38 jaar - 3e kindje - ronde 1 na Vroeggeboorte Quito - 34 jaar - 1e kindje - ronde 8 Baby2017 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 9 Angelsterre - 33 jaar - 1e kindje - ronde 7 miessemuis - 24 jaar - 3e kindje - ronde 7 na MK sophia89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 BJlover- 37 jaar - ? kindje - ronde 3 Datumloos (0) Buiten de lijst (4) 5 september Teddie86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 13 (ronde 5 na BBZ) AMdd - 30 jaar - 1e kindje - ronde 6 16 september Cindy83 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6MMM Dora26 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 22MMM Totaal: 43 Wachtbankje (34), ♡ ZWANGER ♡ (1), Ongesteld (2), MMM (4), Negatieve Test (2), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik heb de lijst aangepast, op de pc lukt het net even wat makkelijker en sneller. CaramelBaby82 en BJlover (weet niet hoeveelste kindje het bij jou is) jullie staan er nu ook op. Dora ik heb je verplaatst en op paars gezet AMdd jij staat er ook op, hopelijk heb ik het ongeveer juist?¿ Dames in t rood en negatieve test ook aangepast. Heel veel succes volgende ronde/volgende test!! Op naar veel roze deze weken.
Dank voor de lieve reacties dames. @Clueless01 Hoe gaat het nu met jou verder? Nog steeds last van misselijkheid? Wel vroeg of toch niet. Hou je t vol tot vrijdag? Spannend hoor... @Cyd Logisch dat je je zo voelt, dat hoort er ook gewoon bij, meerendeel van ons weet dat maar al te goed. Ik ben blij dat je je al wat beter voelt en positief de volgende ronde in gaat. Wij zijn allemaal sterke vrouwen hier, en jij ook! @Envy Hopelijk is het klussen nog gelukt. Mooi dat je eindelijk je ei gevonden hebt. Alleen wat is nu je NOD? En kun je dan ook al op het wachtbankje? Een terugplaatsing (tp) in de baarmoeder (bm) van een embryo/cryo is hetzelfde als wat tijdens de normale cyclus gebeurd (mits er een bevruchting plaatsvind) alleen worden wij met de bevruchting en tp geholpen. Nu moet het embryo/cryo alleen een lekker warm plekje zoeken in de bm en gaan nestelen. @Dora26 Goed nieuws, een morula dat is zeker mooi voor een embryo. Toppertje inderdaad, het vervolg is blastocyst wat ik terug heb gehad. Mijn arts was juist heel enthousiast, de vpk en arts-ass ook. Gaf me wel goede gevoelens toen ik daar weg ging. En wauw wat heb jij veel emrbyo's!! Ondanks het staaltje van je vriend, maakt dus niks uit zoals je al zei Wel vervelend dat er geen verklaring voor is.. @Lophog en MissPistache Wat niet is, kan nog komen. Gewoon over max 2 dgn weer testen, of wachten tot NOD. Misschien hebben jullie gewoon te vroeg getest. Embryo nestelt zich tussen de 5e en 10e dag in (als ik het goed heb)
Ik wacht toch ook maar tot dondderdag met testen. Mijn temp is twee tiende gezakt. Zit nu 9 of 10dpo dus kan evt innestelingsdip zijn. Maar dan kan ik toch nog niet positief testen dus jammer van het geld. Ik wacht mijj temp nog wel even 2 dagen af
Oh wat moeilijk hea, maar idd beter even wachten, anders wordt je misschien onterecht teleurgesteld. Hier nog steeds licht misselijk (niet zo extreem als gisteren) en pijn in mijn onderrug blijft. Zit nu 8 dpo dus moet echt wachten tot vrijdag en t liefst zaterdag.
Goedemorgen dames, Ik kan het nog bijna niet geloven, maar ik heb zojuist positief getest!! Aaahhh...ben gewoon weer zwanger.... Nu wel heel erg duimen dat dit kleintje wel blijft plakken!! Als iemand mij op roze wil zetten, graag! Ik ga duimen voor nog veel meer roze deze week!
Super gefeliciteerd vita rose! Clueless het is idd heel moeilijk heb me alsnog niet in kunnen houden. Oh!
Gefeliciteerd!! Hier vandaag op 12DPO nog steeds witte test ik ga vanaf morgen beginnen met temperaturen voor de volgende ronde
@Vita rosa @MadameV Dikke proficiat dames! Ik duim voor goede plakkers Hier 7dpo of 4dpo. Nog veel te vroeg in beide gevallen om te testen Maar heb momenteel ook nog geen testdrang, dus dat valt wel mee!