Meiske, dat bedoelde ik inderdaad. Had maandagavond echt een piek op ovutest, en heb naar mijn idee gisterochtend m'n eisprong gehad. Ik heb niet meer getest gisteravond en ook niet geklust. Gisteravond en vanochtend had ik wat gevoelige borsten, heb ik normaal echt nooit. Zou dat zo snel kunnen? Vorige keer ben ik na de vermoedelijke eisprong al na 10 dagen ongesteld geworden. Ben heel benieuwd hoe het nu gaat lopen.
Ik ben vandaag 7 dpo. Heb menstruatie achtige krampen en pijn in m'n liezen.... Zou ik echt al zo snel ongesteld gaan worden? Wordt zo moe van m'n lichaam 😓
Balen voor de dames op rood! Hier vandaag 12 dpo en heb weer een beetje een geïrriteerde down under😣 dit had ik vorige ronde ook paar dagen voor me nod dus ik ben er zeker van dat het niet raak is en gewoon weer ongie ga worden vrijdag😑 nog testers vandaag?
Envy, als je maandag de piek al hebt gehad dan zou ik dinsdag als 1dpo aanhouden. Zou niet teveel letten op symptomen. Kunnen je zo gek maken helaas De ronde dat ik zwanger was van mijn dochter had ik helemaal nergens last, totaal geen symptomen. Je lichaam kan je zo voor de gek houden. Wat knap dat je nog niet getest hebt Brinsa! Hopelijk word je niet ongesteld. Sterkte Duimpje! Sophia, dat zou wel heel erg snel zijn! Misschien wel krampen van innestelen?
Klopt, ik moet er ook niet teveel op letten. Het viel me gewoon op, omdat ik nooit gevoelige borsten heb. Toen ik zwanger was van m'n zoon had ik ook geen last van symptomen, maar toen wist ik ook niet goed waar ik op moest letten en wat ik me erbij voor moest stellen. Okay, dan zit ik vandaag op 2 dpo. Vorige ronde dus op 11 dpo ongesteld. Eerder geen ei gevonden (gebruikte toen nog geen testen), dus ik weet niet hoe het eerder was. Vanaf hoeveel dpo testen jullie?
💕♡ NOD-lijst 8 t/m 14 September 2016 ♡💕 8 september (5) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 15 Daantje2015 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 4 Vita Rose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 14 Goey - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13 Lophog - 36 jaar - 1e kindje - ronde 3 9 september (9) Rots - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 MRCD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 (ronde 2 na v.mk) puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 12 Elise - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 madameV - 26 jaar - 2e kindje - ronde 5 na mk Brinsa - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 MissPistache - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 Bixou - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA 10 september (5) Poolvos - 28 jaar - 1e kindje - ronde 9 Cyd - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 na mk Duimpje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 15 MMM Veertje86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde ? CaramelBaby82 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 11 september (5) dinh - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5 Babedreamer -28 jaar - 2e kindje - ronde 1 NicoleAM - 1e kindje - ronde 6 na mk Ashleyrachel - 28 jaar - 1e kindje - ronde 7 12 september (3) DB87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 Clueless01 - 1e kindje - ronde 4 Jildouu - 22 jaar - 1e kindje - ronde 3 13 september (2) Tadja- 2e kindje - ronde 3 Haleyy - 22 jaar - 1e kindje - ronde 6 14 september (12) Danpas - 32 jaar - 1e kindje - ronde 10 Maddie85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 Ilseed - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1 MamavanThiemo - 38 jaar - 3e kindje - ronde 1 na Vroeggeboorte Quito - 34 jaar - 1e kindje - ronde 8 Baby2017 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 9 Angelsterre - 33 jaar - 1e kindje - ronde 7 miessemuis - 24 jaar - 3e kindje - ronde 7 na MK sophia89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 BJlover - 37 jaar - 3e kindje - ronde 3 RachelleNM 21 jaar - 2e kindje - ronde 1 Datumloos (1) Envy - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Buiten de lijst (4) 5 september Teddie86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 13 (ronde 5 na BBZ) AMdd - 30 jaar - 1e kindje - ronde 6 16 september Cindy83 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6MMM Dora26 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 22MMM Totaal: 46 Wachtbankje (37), ♡ ZWANGER ♡ (3), Ongesteld (3), MMM (4), Negatieve Test (4), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
@Envy Hoe zijn je voorgaande rondes geweest? Hoeveel dagen zit je gemiddeld, aan de hand daarvan kun je een berekening maken wanneer je NOD dag ongeveer is. Ik heb je voorlopig bij datumloos gezet maar wel op de wachtbank! @MadamV Hij is mooi opgelopen voor 11 dpo!! Nare droom zeg, ik heb sinds 2 nachten ook nare dromen en slaap erg slecht daardoor (heb ik normaal helemaal niet) en de nacht voor de tp droomde ik dat ik grotere borsten had en een buikjehoe raar is dat @Duimpje Ahh nee balen meid, heel veel sterkte, het is jou ook zo gegund. Hopelijk volgende ronde mag jij op roze! Digi knuff @Sophia89 Misschien van een eventuele innesteling? Ik duim voor je! @Brinsa Ik hoop niet dat je ongesteld word, ik ga ook voor jou duimen! Ga je nog testen voor vrijdag of wacht je het af?
Eigenlijk wil ik pas maandag testen op 12dpo. Heeeel misschien zaterdag 😁 Kan mezelf toch niet bedwingen haha
Wat een testdrang hier op vakantie in ene pff niet normaal! En weet niet eens hoeveel dpo ik precies zit 😂
De lijst wordt al minder paars zie ik...spannende tijden weer! Hier vandaag bij vegen wat bruin/rood. Vreemd, want mijn NOD is pas overmorgen en ik ben nooooit te vroeg, eerder een dag te laat normaliter. Fijn als je lichaam z'n eigen plan trekt Als het écht rood wordt met bloedverlies moet ik het ZKH bellen en wordt de onderzoekscyclus gestart. Had gehoopt dat het niet zover zou komen, maar goed, er gaat in ieder geval iets gebeuren. Heel veel succes allemaal met wachten/testen!!!
Ik mag helaas op rood. Vandaag op CD 26 ongesteld geworden. Wel jammer, maar niet ontzettend teleurgesteld. Deze cyclus was namelijk weer mijn eerste 'normale' cyclus waarbij alles weer liep zoals ik gewend was van vroeger. Ik geef namelijk nog borstvoeding (nu nog 1x per dag/om de dag) en de voorgaande rondes waren nog heel rommelig en onregelmatig. Nu vol goede moed door met een nieuwe ronde! Ik hoop op nog veel meer roze op deze lijst meiden! Veel testplezier
Ah balen zeg, maar blij dat je je cyclus weer kan herkennen zoals voorheen. Hopen dat het gauw raak is!!
💕♡ NOD-lijst 8 t/m 14 September 2016 ♡💕 8 september (5) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 15 Daantje2015 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 4 Vita Rose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 14 Goey - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13 Lophog - 36 jaar - 1e kindje - ronde 3 9 september (9) Rots - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 MRCD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 (ronde 2 na v.mk) puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 12 Elise - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 madameV - 26 jaar - 2e kindje - ronde 5 na mk Brinsa - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 MissPistache - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 Bixou - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA 10 september (5) Poolvos - 28 jaar - 1e kindje - ronde 9 Cyd - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 na mk Duimpje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 15 MMM Veertje86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde ? CaramelBaby82 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 11 september (5) dinh - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5 Babedreamer -28 jaar - 2e kindje - ronde 1 NicoleAM - 1e kindje - ronde 6 na mk Ashleyrachel - 28 jaar - 1e kindje - ronde 7 12 september (3) DB87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 Clueless01 - 1e kindje - ronde 4 Jildouu - 22 jaar - 1e kindje - ronde 3 13 september (2) Tadja- 2e kindje - ronde 3 Haleyy - 22 jaar - 1e kindje - ronde 6 14 september (12) Danpas - 32 jaar - 1e kindje - ronde 10 Maddie85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 Ilseed - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1 MamavanThiemo - 38 jaar - 3e kindje - ronde 1 na Vroeggeboorte Quito - 34 jaar - 1e kindje - ronde 8 Baby2017 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 9 Angelsterre - 33 jaar - 1e kindje - ronde 7 miessemuis - 24 jaar - 3e kindje - ronde 7 na MK sophia89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 BJlover - 37 jaar - 3e kindje - ronde 3 RachelleNM 21 jaar - 2e kindje - ronde 1 Datumloos (1) Envy - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Buiten de lijst (4) 5 september Teddie86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 13 (ronde 5 na BBZ) AMdd - 30 jaar - 1e kindje - ronde 6 16 september Cindy83 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6MMM Dora26 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 22MMM Totaal: 46 Wachtbankje (35), ♡ ZWANGER ♡ (3), Ongesteld (4), MMM (4), Negatieve Test (4), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)