Dames bekent met de plus testen van clear blue? Ik ken deze niet maar had geen andere keus. Geven deze wel eens valse streepjes en zijn ze echt gevoelig?
💕♡ NOD-lijst 8 t/m 14 September 2016 ♡💕 8 september (5) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 15 Daantje2015 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 4 Vita Rose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 14 Goey - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13 Lophog - 36 jaar - 1e kindje - ronde 3 9 september (9) Rots - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 MRCD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 (ronde 2 na v.mk) puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 12 Elise - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 madameV - 26 jaar - 2e kindje - ronde 5 na mk Brinsa - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 MissPistache - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 Bixou - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA 10 september (5) Poolvos - 28 jaar - 1e kindje - ronde 9 Cyd - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 na mk Duimpje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 15 MMM Veertje86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde ? CaramelBaby82 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 11 september (5) dinh - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5 Babedreamer -28 jaar - 2e kindje - ronde 1 NicoleAM - 1e kindje - ronde 6 na mk Ashleyrachel - 28 jaar - 1e kindje - ronde 7 12 september (3) DB87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 Clueless01 - 1e kindje - ronde 4 Jildouu - 22 jaar - 1e kindje - ronde 3 13 september (2) Tadja- 2e kindje - ronde 3 Haleyy - 22 jaar - 1e kindje - ronde 6 14 september (12) Danpas - 32 jaar - 1e kindje - ronde 10 Maddie85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 Ilseed - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1 MamavanThiemo - 38 jaar - 3e kindje - ronde 1 na Vroeggeboorte Quito - 34 jaar - 1e kindje - ronde 8 Baby2017 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 9 Angelsterre - 33 jaar - 1e kindje - ronde 7 miessemuis - 24 jaar - 3e kindje - ronde 7 na MK sophia89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 BJlover - 37 jaar - 3e kindje - ronde 3 RachelleNM 21 jaar - 2e kindje - ronde 1 Datumloos (1) Envy - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Buiten de lijst (4) 5 september Teddie86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 13 (ronde 5 na BBZ) AMdd - 30 jaar - 1e kindje - ronde 6 16 september Cindy83 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6MMM Dora26 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 22MMM Totaal: 46 Wachtbankje (34), ♡ ZWANGER ♡ (3), Ongesteld (5), MMM (4), Negatieve Test (4), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik heb mezelf op rood gezet wel een keurige cyclus van 28 dagen Ik schommel dus een beetje tussen een cyclus van 28 of 29 dagen... Ik ga voor ronde 4 nu met temperaturen naast de LH testjes
DPO = days past ovulation, dus dagen na je eisprong. Als je op 30augustus een positieve ovulatietest had, is je eisprong ongeveer de dag erna (24-36uur later). Bij jou dus op 31 augustus. 1 september = 1dpo dan (telt lekker makkelijk ) Vandaag zijn we 7september, dus 7dpo voor jou
@Rots: Hopelijk een innestelingsbloeding! @Dames op rood: Jammer meiden! @Water: Hetgene ik gehoord heb van die plustesten is niet heel positief Hier; gisterenavond superzware buikpijn gekregen, niet te onderdrukken mits pijnstillers. Deze ochtend meteen naar het ziekenhuis gebeld en mocht meteen voor een echo en bloedname komen; uit mijn bloed blijkt nu dat de waarden voor infectie/ontsteking iets te hoog zijn, dus meteen met antibiotica gestart (die veilig is voor een zwangerschap) en maandag opnieuw op controle Pfff heb afgezien, nu lijkt het wat te beteren, énorm veel pijn gehad!
Ooh jeetje daar schrik ik van! Ben je na de punctie ook veel water gaan drinken? Dat hadden ze mij wel geadviseerd om overstimulatie en infectie tegen te gaan. Door het veel drinken hersteld de bm en eierstokken sneller. Ik had tot 3dgn na de punctie extreme pijnen en na de tp (toen ze me de tip gaven om veel te drinken i.v.m. de extreme pijnen) werd de pijn minder. Dus mijn tip: Veel water drinken!!
Over het algemeen is je eisprong een dag na de piek of zelfs 2. De piek neemt waar net voor de eisprong maar dat betekent niet dat ie meteen springt. Dat is binnen 12 tot 48 uur. Ook als je nog even doortest en hij bv savonds weer licht is betekent niet dat ie al perse is gesprongen. De test neemt puur de piek voor de eisprong waar. Envy ik zou dus zeggen dat je morgen 2 dpo zit. Uitgaande van piek maandag, eisprong dinsdag ( gemiddeld genomen ) ik zou ook altijd nog even 1 à 2 dagen doortesten. Soms denk je dat je de piek hebt en dan is ie de dag erna nóg donkerder. Maar goed het belangrijkste is natuurlijk door klussen haha
Bj lover ik zou zeggen 7dpo. 30 aug piek, 31 aug eisprong en nu S het 7 sept dus 7 dpo Cindy raar is dat he. Ik heb het de kaatste maanden bijgehouden, heb wel vaker rare dromen voor nod. Ben sowieso altijd al een rare dromer wat dat betreft. Dat van dat buikje ken ik. Heb ook al eens gedroomd dat ik hoog zwanger was, dat is f raar wakker worden de volgende dag Bedankt dora. Jee wat een schrikken. Benieuwd na je echo maandag, kunnen ze dan ook evt al wat zien? Rots hoe is het nu? Lophog knuf. Jammer zeg Zus succes de volgende ronde
Hee dames! Vandaag vertrek ik op zakenreis, dus zal niet veel meer hier zijn. Ik wens iedereen dan ook super veel succes en een hele roze lijst toe! Hier vandaag 2 dagen voor NOD (maar eisprong was 1-2 dagen eerder, dus mogelijk al NOD vandaag) op een clear blue én een temperatuurdaling. I'm certainly out again! Liefs!
Ik zit vandaag 11 DPO. Vanochtend ontzettend moeten kokhalzen toen ik mijn tanden aan het poetsen was...Sinds gisteravond al af en toe buikpijn. Toch van de menstruatie? Of toch zwanger? Ik zit nu 3 dagen voor de NOD. Normaal gesproken wordt ik op zondag ongesteld en voel ik 's ochtends al duidelijk aan de menstruatiepijn. Ik heb stiekem wel een test gedaan afgelopen dinsdag, maar deze was nog helemaal wit. Sowieso te vroeg natuurlijk. Spannend allemaal hé dames....
Ben nu op vakantie en ze hebben alleen Cb plus hier in de apotheek. Niks in de super markt. Maar nu hoor ik dat cb plus niet zulke goede testen zijn. Kan iemand hier iets over zeggen, of deze vals is? Ik zit nu op Ong 12 dpo denk ik..
Ik zie wel een licht lijntje... of dat vals is of niet, geen idee... je zit nog voor je nod dus misschien is ie daarom gewoon licht? Ik zou op je nod of een dag later nog eens testen.
Ik heb geen ervaring met die cb testen. Maar heel vaag meen ik wel wat te zien. Baby2017 en en en? Wel vroeg 8dpo alles kan nog evt de komende dagen Db87 spannend hoor!
Balen voor de dames op rood. .. succes voor de volgende ronde! Ik heb het er weer ontzettend moeilijk mee om niet te testen haha. Wederom, net als de afgelopen drie maanden, voel ik vanalles.. Tot nu toe de verleiding weerstaan en geen tests in huis gehaald💪