Leuk dat je zo meedenkt Ik vind mijn eisprong met tests zo rond 5/6/7 dagen na de laatste ongesteldheidsdag. Soms voel ik hem ook. Dat is wel fijn want no way dat ik tijdens menstruatie de kaarsjes aan ga doen, haha
@Daantje: Bedankt! Heel spannend inderdaad! Voor jou ook veel succes, die wisselende cyclussen zullen zeker ook niet heel makkelijk zijn.
Ik denk dat ik mij hier ook mag melden. Zie hier ook wat bekende namen voorbij komen. Ben vandaag ongesteld geworden (2e ronde). Dit is een cyclus van 27 dagen geworden, terwijl mijn eerste cyclus 39 dagen was. Een behoorlijk verschil dus. Had er nog helemala niet op gerekend. Uitgerekend vanochtend een dagje sauna + overnachting voorhet weekend geboekt. Wel blij dat mijn cyclus wat korter geworden is, nu maar hopen dat het zo blijft. Als het deze ronde weer 27 dagen is dan zou mijn nod 13 sept zijn.
Hallo dames, mag ik ook op de lijst? Danpas, 32 jaar, 1e kindje, ronde 10, Nod is 14 sept. Afgelopen 2 cyclussen had ik een lichte bloeding op dag 23. Denk een innestelingsbloeding. Ik gebruik ovu testen en week ervoor is steeds mijn piek. Ook krijg ik wat symptomen die ik de eerdere rondes nog niet had gehad. Het lijkt wel of mijn lichaam een beetje raar gaat doen. Hebben mensen meer ervaring met wel innestelingsbloeding maar toch weer ongesteld? Ik ga deze maand een keer de pillen van Etos zwanger worden slikken ipv alleen foliumzuur. Geen idee of het werkt maar wie niet waagt....
Welkom nieuwe dames! Welkom nieuwe dames! Rots nee hoor je bent zeker niet raar haha! Daantje waarom staan sommige cyclussen tussen haakjes in je handtekening en anderen niet? Danpas, ik heb er ervaring mee. Een ronde voordat ik zwanger werd van mijn dochter had ik het ook, 9 dpo paar veegjes en werd vervolgens alsnog ongesteld. De ronde erna had ik het weer en toen dus zwanger. Bij mijn zwangerschap in januari had ik het niet.
Hier is de ongesteldheid eindelijk over. Deze keer gaan we het zonder de ovutesten doen. Ronde 2 gaat nu echt beginnen.
Hoi dames, is er nog een plekje voor mij? Cindy83 - 32jaar - 1e kindje - ronde 6 MMM - NOD 12 sept Na 37 dagen eindelijk afgelopen dinsdag ongesteld geworden. De gyn zei dat het door de hormonen komt dus ik hou m'n cyclus van 28 dgn aan dus zou m'n nod rond 12sept moeten zijn. Ze vroeg of ik een eisprong heb gehad maar dat wist ik niet, helaas geen ovu testen gebruikt. Donderdag 25aug heb ik m'n eerste echo voor onze eerste cryo terugplaatsing. Ik weet niet wat ik verwachten. Ik ben eerder niet zover gekomen. Dames met ervaring hier?
��♡ NOD-lijst 8 t/m 14 September 2016 ♡�� 8 september (3) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 15 Daantje2015 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 4 Vita Rose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 14 9 september (3) Rots - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 12 MRCD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 (ronde 2 na v.mk) Dora26 - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 22 MMM 10 september (0) 11 september (1) dinh - 32 jaar - 3e kindje - 2e ronde 12 september (3) Teddie86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 13 (ronde 5 na BBZ) Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Cindy83 - 32 jaar - 1e kindje - rond 6 MMM 13 september (1) Tadja - 2e kindje - ronde 3 14 september (4) madameV - 26 - 2e kindje - ronde 5 na mk Bixou - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA Clueless01 - 1e kindje - ronde 4 Danpas - 32 jaar - 1e kindje - ronde 10 Datumloos (1) puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 12 Buiten de lijst (0) Totaal: 16 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Het begint hier gezellig drukker te worden! Alle nieuwe dames welkom, heb jullie op de lijst er bij gezet. Puk jij hebt niet aangegeven wanneer je NOD is dus heb je daarom voor nu maar even op datumloos gezet. water ik ben niet heel erg met mijn voeding bezig maar probeer zeker gewoon gezond te eten. Daarnaast beperk ik mijn alcoholgebruik echt tot een minimum. Verder slik ik de Davitamon mama pillen en deze maand ga ik een keer de tarwekiemolie capsules proberen, wie weet helpt het Ik heb vorige maand voor het eerst getemperatuurd en hier ben ik dus zo blij mee! Klinkt een beetje stom hoor haha maar bij mijn BBZ heb ik gewoon rond 4 en rond 8 weken bloedingen gehad. En sinds die tijd test ik dus ook nadat ik ongesteld ben geworden, gewoon voor de zekerheid. Maar met temperaturen is dat niet meer nodig, het geeft mij echt zo veel rust. Wel vervelend van je vage streepjes trouwens het maakt je zo onzeker. Deze maand hopelijk gewoon snel een knaller! Super fijn Dora! Spannend ook, ik ga voor je duimen en hopelijk een mooie roze streep aan het eind van deze ronde. Rots we zijn hier toch om met elkaar mee te denken . Ik houd ook echt niet van seks tijdens de menstruatie! Gelukkig ben ik altijd maar vijf à zes dagen ongesteld en is eisprong pas CD19-21 ofzo. Maar wat bijzonder dat de eisprong bij jou altijd een ongeveer vast aantal dagen na het einde van je ongesteldheid is. Dan bepaalt de lengte van je menstruatie dus eigenlijk de lengte van je cyclus. Of is dat eigenlijk helemaal niet bijzonder en hebben meer mensen dat? Zie dat je deze maand ook een afspraak in het ZH hebt, succes alvast daarmee! Mijn vriend gaat volgende week aan zijn HA vragen of hij misschien een spermatest mag laten doen. Hij heeft een niet goed ingedaalde teelbal en zijn ballen zijn niet even groot. En nu ik ook nog eens een eileider mis willen we na 12 rondes toch wel eens gaan vragen of ze misschien iets willen gaan uitzoeken.
��♡ NOD-lijst 8 t/m 14 September 2016 ♡�� 8 september (3) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 15 Daantje2015 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 4 Vita Rose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 14 9 september (3) Rots - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 12 MRCD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 (ronde 2 na v.mk) Dora26 - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 22 MMM 10 september (0) 11 september (2) dinh - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5 12 september (3) Teddie86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 13 (ronde 5 na BBZ) Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Cindy83 - 32 jaar - 1e kindje - rond 6 MMM 13 september (1) Tadja - 2e kindje - ronde 3 14 september (4) madameV - 26 - 2e kindje - ronde 5 na mk Bixou - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA Clueless01 - 1e kindje - ronde 4 Danpas - 32 jaar - 1e kindje - ronde 10 Datumloos (1) puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 12 Buiten de lijst (0) Totaal: 17 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
M Begrijpelijk dat je het misschien wil laten onderzoeken. Fijn he dat temperaturen, vind ik dus ook. En vind het ook totaal geen opgave. Doe het altijd om 6 u voordat mijn dochter wakker word, en kan dan zo weer verder slapen. Ik dacht ooit te hebben gelezen dat de lengte van je menstruatie niet uit maakt voor de lengte van je cyclus, bij mij iig niet, Ben zeer benieuwd hoe het deze ronde zal gaan. Hoop toch wel dat ie korter is ala de vorige. Voor mijn dochter had ik nog veel langer dik in de 40 dagen. Ma na haar schommelt het altijd tussen 28-35 en dat wil ik graag zo houden. Liefst nog onder de 30 natuurlijk haha. Doordat mijn vorige cyclussen weer steeds langer werden hoop ik niet dat dat nu nóg langer word. Mijn ongi is al afgelopen dan duurt mijn ei nog zowat 2 weken. Aan de andere kant heb ik nu al wat steekjes en beetje afscheiding. Maar weet niet of dat wat zegt. Hoeveel dagen achter elkaar hebben jullie gemiddeld afscheiding voor ei? Ik kan her ook altijd heel lastig checken want het is maar zo weinig. Het rekbare zeg maar heb ik überhaupt nog nooit ervaren. Sorry voor de intieme vragen en details haha
@Cindy83: Verdorie zeg... toch nog ongesteld geworden. Had je vorige maand zelf geklust dan? Of had je toen ook een cryo-cyclus? @Teddie: Lijkt me logisch dat je na al die tijd toch wel eens een paar dingen wil laten nakijken! Zaadonderzoek is normaal een eerste stap, dus hopelijk maakt je HA daar geen probleem van!
💕♡ NOD-lijst 8 t/m 14 September 2016 ♡💕 8 september (3) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 15 Daantje2015 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 4 Vita Rose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 14 9 september (4) Rots - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 12 MRCD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 (ronde 2 na v.mk) Dora26 - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 22 MMM puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 12 10 september (0) 11 september (2) dinh - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5 12 september (3) Teddie86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 13 (ronde 5 na BBZ) Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Cindy83 - 32 jaar - 1e kindje - rond 6 MMM 13 september (1) Tadja - 2e kindje - ronde 3 14 september (4) madameV - 26 - 2e kindje - ronde 5 na mk Bixou - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA Clueless01 - 1e kindje - ronde 4 Danpas - 32 jaar - 1e kindje - ronde 10 Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 17 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
💕♡ NOD-lijst 8 t/m 14 September 2016 ♡💕 8 september (3) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 15 Daantje2015 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 4 Vita Rose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 14 9 september (4) Rots - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 12 MRCD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 (ronde 2 na v.mk) Dora26 - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 22 MMM puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 12 10 september (0) 11 september (2) dinh - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5 12 september (3) Teddie86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 13 (ronde 5 na BBZ) Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Cindy83 - 32 jaar - 1e kindje - rond 6 MMM 13 september (2) Tadja - 2e kindje - ronde 3 NicoleAM - 1e kindje - 6e ronde na miskraam 14 september (4) madameV - 26 - 2e kindje - ronde 5 na mk Bixou - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA Clueless01 - 1e kindje - ronde 4 Danpas - 32 jaar - 1e kindje - ronde 10 Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 18 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik ga morgen beginnen met ovulatie testen, cd10. Hopelijk een korte cyclus maar ben al maar uitgegaan van een lange, dus dan ben ik 2 weken aan t testen 😜
Hey dames! Zou iemand mij ook weer op de lijst willen zetten? 28jr, 1e kindje, ronde 9.. Mijn NOD is 10 sept. Ik ben dan voor mijn werk in het buitenland maar ga toch proberen jullie te volgen & updaten hier! We gaan voor een roze lijst!!