Gefeliciteerd Babedreamer! Mooi cadeautje op jullie trouwdag Heb je een plaatje van je temperatuur Danpas?
Dames Vandaag zit ik op 9 Dpo. Ik zie een hele hele lichte streep bij t raam. Ik krijg hem helaas niet op beeld. Ik hooooop heel erg dat deze morgen oploopt en zo niet dan is ie helaas negatief
Kan innestelingsbloed zijn toch?! Babedreamer ik zie ook een licht streepje! Van harte! Hier gisteravond flinke ongesteldheidskrampen. Was bang ondanks de positieve test toch ongesteld te worden nu. Maar gelukkig zijn de krampen nu weg. Ik weet dat het bij een zwangerschap kan horen, maar ik vind het zo spannend, met name omdat ik nog voor mn nod (morgen) zit...
Hier een beetje hopeloos gevoel.. Vandaag 14 dpo, ik moet toch echt ongesteld gaan worden?! Ik voel het in mijn hele lichaam. Waarom heb ik mezelf toch hoop gegeven Ik voel me zo stom dat ik het zo heb laten opbouwen terwijl je dan juist meer teleurgesteld wordt. Echt even een dip-dag. Word normaal juist zo vrolijk van de meiden waarbij het raak is!
@Babedreamer: Ik zie ook een licht streepje! Hopelijk loopt hij snel op! @Danpas: Ik heb ook een aantal keer gehad dat mijn temp pas gedaald was op dag 2 of 3 van de ongi (geen idee hoe dat kan). Misschien even afwachten of het wel doorzet? Spannend nog wel! @Caramelbaby: Ongikrampen kunnen er idd bijhoren Probeer je niet te druk te maken hoor, vertrouw op je eigen lichaam (al begrijp ik wel dat je je zorgen maakt) @MissPistache: Heb je nog getest of niet? @Water: Welk merk van testen heb je nu gedaan? Beste is bij hetzelfde merk te blijven om verschil te kunnen zien. Hoop alsnog dat hij toch oploopt Hoeveel dpo ben je vandaag?
@ Dora26 Nee vandaag niet meer getest. Ik ben eventjes te bang dat als ik blijf testen ik verdrietig ervan ga worden en dat wil ik toch maar niet. Ik wacht wel gewoon tot dat mijn regels komen. Geen testjes voor mij, gelukkig ook niet meer in huis dus maakt het wel wat makkelijker. Ik hoop dat mijn regels nu gewoon snel komen want dat wijntje schreeuwt om mijn aandacht... (samen met dat kaasplankje) @Water27 Same omo-witte test voor mij gisterenavond. In elk licht van het huis bekeken maar echt in de verste verte geen streep te zien.
Ik denk 13 dpo. Dit is een Spaanse apotheek huismerk test denk ik. Of ze hebben de clear blue maar die geeft standaard dus een vals streepje heb ik begrepen. De huismerk test meet al vanaf 10 hcg en de clear blue 25. Dus dan had ik op deze test ook al wat moeten zien..
Ja dat is ook erg he dat je blijft proberen een tweede streepje te zien omdat je het zo graag wilt! Daarom was is zo verrast met de clear blue wat daar stond echt een streepje Nou ja weer een wijze les niet voor nod testen. Maar goed op naar de volgende ronde en idd hopen dat we snel ongi worden. Dat wijntje gaat me smaken hoor vanavond!
Wat verdrietig allemaal he Heel vervelend al die onzekerheid. Sterkte meiden! Ik heb vanochtend ook getest (9dpo) maar de test was niet goed. Kreeg een horizontale streep 😑 Ga maandag pas weer testen. Heb weer veel afscheiding, had ik toen ook met de zwangerschap van mijn dochter. Probeer nergens op te letten maar onbewust er toch mee bezig.
Ik had hem al weggegooid, omdat ik toch twijfel aan de test. Net nog 1 genomen maar dan met mijn 3e keer naar de wc. Een heeeeeel licht streepje binnen de tijd. Maar lastig om op de foto te zetten. Die van vanmorgen was donkerder. Was met mijn 1e ochtendurine Foto is van de test van net