Blijf in ieder geval voor je duimen. En mocht het deze ronde dan niet raak zijn, waar we natuurlijk nog niet van uit gaan, want zolang rood nog niet aanwezig is kan alles nog. Dan zal ik voor je duimen voor een positief resultaat voor de ronde hierna
Veel te veel rood! Balen dames, hopelijk komende ronde meer geluk! Ik mag op roze vandaag Clearblue positief getest zwanger 2-3 weken
Dank jullie wel voor de lieve woorden. Toch fijn om te horen ookal aas het redelijk verwacht. Vandaag samen met mijn Hubbie het huis ontvlucht en met een wijntje op het terras gefantaseerd over ons toekomstige kindje. Iedereen succes en hopelijk kunnen we volgende maand meer roze op de lijst zetten!
@Cindy: Het lijkt me ook dat ze oplopen Ik zie eigenlijk op de laatste alleen maar een duidelijke streep op deze foto Oh wat spannend! @MissPistache: Jammer meid Geniet van je fles wijn! Dat mag wel! Knuffel! @MamaVanThiemo: Ik duim! @Meiske: Hopelijk heb je ongelijk hoor! @Daantje: Super gefeliciteerd! De lijst is inderdaad wel héél erg rood Komop dames, nog een beetje roze erbij toch!
💕♡ NOD-lijst 8 t/m 14 September 2016 ♡💕 8 september (5) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 15 Daantje2015 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 4 Vita Rose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 14 Goey - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13 Lophog - 36 jaar - 1e kindje - ronde 3 9 september (9) Rots - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 MRCD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 (ronde 2 na v.mk) puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 12 Elise - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 madameV - 26 jaar - 2e kindje - ronde 5 na mk Brinsa - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 MissPistache - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 Bixou - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA 10 september (5) Poolvos - 28 jaar - 1e kindje - ronde 9 Cyd - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 na mk Duimpje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 15 MMM Veertje86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde ? CaramelBaby82 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 11 september (5) dinh - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5 Babedreamer -28 jaar - 2e kindje - ronde 1 NicoleAM - 1e kindje - ronde 6 na mk Ashleyrachel - 28 jaar - 1e kindje - ronde 7 12 september (3) DB87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 Clueless01 - 1e kindje - ronde 4 Jildouu - 22 jaar - 1e kindje - ronde 3 13 september (2) Tadja- 2e kindje - ronde 3 Haleyy - 22 jaar - 1e kindje - ronde 6 14 september (12) Danpas - 32 jaar - 1e kindje - ronde 10 Maddie85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 Ilseed - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1 MamavanThiemo - 38 jaar - 3e kindje - ronde 1 na Vroeggeboorte Quito - 34 jaar - 1e kindje - ronde 8 Baby2017 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 9 Angelsterre - 33 jaar - 1e kindje - ronde 7 miessemuis - 24 jaar - 3e kindje - ronde 7 na MK sophia89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 BJlover - 37 jaar - 3e kindje - ronde 3 RachelleNM 21 jaar - 2e kindje - ronde 1 Datumloos (1) Envy - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Buiten de lijst (4) 5 september Teddie86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 13 (ronde 5 na BBZ) AMdd - 30 jaar - 1e kindje - ronde 6 16 september Cindy83 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6MMM Dora26 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 22MMM Totaal: 46 Wachtbankje (13), ♡ ZWANGER ♡ (7), Ongesteld (16), MMM (4), Negatieve Test (5), Twijfel/Tuurtest (2) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi allemaal, ik ven een tijdje weggeweest van het forum maar nu weer terug omdat ik probeer opnieuw zwanger te raken. Waar het voorheen makkelijk en snel ging (alle kids in 1 ronde zwanger) zijn we nu al in ronde 6 en vorige maand een miskraam en of niet zwanger. Dinsdag is mijn nod (denk ik). 15 augustus 1e dag miskraam/menstruatie. Ik heb al getest omdat ik me niet kon beheersen. Gisterochtend positief met Actiontest maar vanmiddag negatief met Kruidvat test. Naam: zeewoldmama Leeftijd: 36 Ronde: 6 Aantal kinderen: 5 Nod: 13/14 september?
Gefeliciteerd daantje! Super! Cindy hij lijkt mij ook op te lopen. Wat spannend. Ik zie eigenlijk ook alleen op de laatste duidelijk wat. Misspistache geniet lekker van je wijntje. Dikke knuffel,Snap het heel goed. Andere dames op rood ook succes de volgende ronde. Danpas hoe was het vandaag met je temp?
Kon me niet meer inhouden en met avondurine getest op 9 dpo. Omo-wit... was ook wel aan de vroege kant om te testen. Woensdag pas NOD.
Je hebt nog tijd, nog niet panikeren! En 's avonds testen voor nod is ook niet altijd ideaal Duimen maar!
Dankjewel allemaal! Voor de dames die al vroeg testen: ik heb op 10 dpo nog negatief getest, dus houd hoop!
@MamavanThiemo, logisch dat het moeilijk is toch. Is zo spannend! En het is niet onmogelijk om al zo vroeg positief te testen dus begrijp wel dat je het gedaan hebt! Kan nog alle kanten op meid.
Nog meiden die durven te testen vandaag? Ik ga het nog niet doen. Word toch gewoon ongesteld denk ik.
Mijn temp was gisteren ietsje gezakt en vandaag gelijk gebleven. Ik heb wel wat gevoelige tepels en menstruatie kramp dus denk dat mn menstruatie gewoon morgen of overmorgen voor de deur staat. Helaas. Hoop op goede volgende ronde. Voor de mensen op roze; super gefeliciteerd! Dames op rood; volgende ronde wordt onze ronde.