Nee ook nog niet, en ook geen ongie krampen. Gewoon duimen dat het dan voor ons beide en natuurlijk voor de rest van de meiden die nog op her bankje zitten positief uit pakt
Ik heb de hele week erge ongi krampen gehad, vooral in m'n buik en rug. Sinds vandaag is t minder, alleen vanmorgen nog even, zeurderige pijn in m'n rug blijft. Morgen is m'n NOD ik wacht rustig af wat er gaat gebeuren. Mocht ik niet ongesteld worden wil ik woensdag denk ik testen, vind t eng! Dinsdag krijgt vriendlief een spermatest, dus dat vind ik ook erg spannend allemaal!
Voor jou ook heel spannend. Waarom pas woensdag testen als ik vragen mag? Spannend wat dinsdag het resultaat is van je vriend!
Ik wil gewoon als ik test dat t zeker is, dus niet zon twijfel/tuurtest of dat ik te vroeg test ofzo. Woensdag is sowieso goed . Uitslag zou na een paar dagen bekend zijn dus weet t nog niet meteen. T is trouwens echt een mini potje en alles moet erin anders gaat t niet door dus hoop dat t lukt 😂, anders vrijdag poging 2. Iemand ervaring met kleine potjes en sperma testen?
@AshleyRachel: Misschien een goed plan, ben benieuwd naar de uitslag! @Clueless: Is het zo'n klein potje? Vl heeft het hier al meerdere keren moeten doen en heeft nog nooit gemorst hoor.
Hier een raar lichaam. Ondanks de symptomen en positieve test ben ik vanmiddag op cd 24 dpo11 toch ongesteld geworden. Volgens mij is mijn cyclus deze ronde 23 dagen, denk ik. Ben aardig teleurgesteld in mijn lichaam
Door vakantie een tijd afwezig geweest. Nu een dag over tijd. Vorige keer 5 dagen overtijd ongesteld geworden, maar daarvoor een test gedaan die negatief bleek te zijn. Nu wachten we dus een week voor we gaan testen. Nu wort het voor ons dus spannend. Eergisteren leek er een gevoel te zijn om ongesteld te worden, maar vooralsnog niks aan de hand.
Neeee BJlover Heel veel sterkte. Hopelijk houdt het snel op en blijft het ukkie zitten. Knap dat je zoveel geduld hebt dinh.
Mijn vriend had ook zo'n klein potje, eerste keer ging het mis, helft niet erin en geen levende zaadcel gevonden. Na volgens mij een maand moest ie weer maar dan in het ziekenhuis en toen was alles goed. Hij zei dat de 1e keer zenuwen waren en hij had het nooit eerder hoeven doen, dus logisch dat je dan gespannen bent. Ik zou zeggen oefenen (dat heeft mijn vriend geholpen met de volgende keren dat hij het moest doen, en natuurlijk dat het met onze ivf goed ging) maar weet niet of dat nu nog kan aangezien het kortdag is(weet niet hoeveel dagen onthouding hij moet hebben voor de test). In ieder geval heel veel succes komende dagen, hopelijk een roze test voor jou! Dan bespaart het een hoopt onderzoeken.
Geduld of geen geduld... de cyclus is de laatste maanden erg wisselvallig. Variërend van 3 weken tot 4 weken e 5 dagen. Er is een touw aan vast te knopen en we wachten gewoon af. Een test die negatief is kan niet ineens positief worden. Andersom helaas wel. Met andere woorden, we willen nu nog gewoon onbezorgd leven en we wachten wel af, of de ongesteldheid komt. Maar hoe verder in de week, hoe spannender het natuurlijk wordt.
Gefeliciteerd mrcd wat super! Wat is dan je uitgerekende datum? Cindy het is idd zo dat je temp hoog moeet blijven maar hij hoeft niet op 1 getal te blijven hoor. Kijk mijn kaartje maar ( ik temp nog steeds hihi, geeft me bepaalde zekerheid ofzo ) en hij schommelt best wel. Maar je ziet vooral voor ei laag, na ei hoog. Idd als ie hoog blijft is het goed Alle dames succes!!
💕♡ NOD-lijst 8 t/m 14 September 2016 ♡💕 8 september (5) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 15 Daantje2015 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 4 Vita Rose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 14 Goey - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13 Lophog - 36 jaar - 1e kindje - ronde 3 9 september (9) Rots - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 MRCD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 (ronde 2 na v.mk) puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 12 Elise - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 madameV - 26 jaar - 2e kindje - ronde 5 na mk Brinsa - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 MissPistache - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 Bixou - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA 10 september (5) Poolvos - 28 jaar - 1e kindje - ronde 9 Cyd - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 na mk Duimpje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 15 MMM Veertje86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde ? CaramelBaby82 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 11 september (5) dinh - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5 Babedreamer -28 jaar - 2e kindje - ronde 1 NicoleAM - 1e kindje - ronde 6 na mk Ashleyrachel - 28 jaar - 1e kindje - ronde 7 12 september (3) DB87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 Clueless01 - 1e kindje - ronde 4 Jildouu - 22 jaar - 1e kindje - ronde 3 13 september (2) Tadja- 2e kindje - ronde 3 Haleyy - 22 jaar - 1e kindje - ronde 6 14 september (12) Danpas - 32 jaar - 1e kindje - ronde 10 Maddie85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 Ilseed - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1 MamavanThiemo - 38 jaar - 3e kindje - ronde 1 na Vroeggeboorte Quito - 34 jaar - 1e kindje - ronde 8 Baby2017 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 9 Angelsterre - 33 jaar - 1e kindje - ronde 7 miessemuis - 24 jaar - 3e kindje - ronde 7 na MK sophia89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 BJlover - 37 jaar - 3e kindje - ronde 3 RachelleNM 21 jaar - 2e kindje - ronde 1 Zeewoldmama - 36 jaar - 6e kindje - ronde 6 Datumloos (1) Envy - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Buiten de lijst (4) 5 september Teddie86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 13 (ronde 5 na BBZ) AMdd - 30 jaar - 1e kindje - ronde 6 16 september Cindy83 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6MMM Dora26 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 22MMM Totaal: 46 Wachtbankje (15), ♡ ZWANGER ♡ (7), Ongesteld (17), MMM (4), Negatieve Test (5), Twijfel/Tuurtest (3) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hij heeft het al vaker geoefend (ivm Zelfinseminatie), maar hij wist dat het eerste gedeelte heel belangrijk is, en dat gaat er dus telkens langs. Kan nu niet meer oefenen idd, moet 3 dagen geen zaadlozing hebben gehad. We hebben gewoon afgesproken dat hij z'n best doet en gewoon zegt als t niet gelukt is. Dan proberen we t die week erna weer. Hopelijk zorgt dat voor wat minder druk en vind ie t minder moeilijk.
Ach jeetje, wat veel rood op de lijst!! Niet fijn... Ik hoop dat het op het einde vd lijst meer roze gaat kleuren. Hier gaat t vooralsnog goed...maar pfff bij ieder krampen of als ik vochtverlies voel ben ik al op de wc. Blijft spannend tot eerste echo denk ik.
@Clueless: Teveel druk erop is idd niet goed voor een man, je doet dat prima zo @Vita Rose: Kan begrijpen dat de angst er nog in zit Vertrouw op je lichaam hoor!