Hoi dames! Heb vanochtend getest maar negatief. Ook nog geen tekenen van ongesteldheid aanwezig. We zullen zien!
Meiske hoe was je temp voor ei? Kan het geen innestelingsdip zijn? Db87 misschien was het groei pijn? Heb al eens gelezen dat je het springen van het ei niet kan voelen maar het groeien van het eitje wel. Dan zou het zo kunnen zijn dat je eitje 1 of 2 dagen na de pijn springt?
Nee is geen innestelingsdip. Dan was de test gisteren niet positief geweest. Voor mijn ei is mijn temp gemiddeld 36,5 kan 0,1 meer of minder zijn. Zit nu dus weer op mijn basele temp. Je houdt het spannend Rachelle! Hopelijk heb je snel een positieve test in handen!
Hoe betrouwbaar is je temperatuur meten in deze tijd van hitte? Nu we deze week weer een hittegolf krijgen, je lichaam doet er toch alles aan om niet te warm te worden? Heb nog nooit de temperatuur gemeten om het te testen, dus ik weet het echt niet. Heb altijd vertrouwd op de kalender (dagen tellen).
Dat is gewoon betrouwbaar aangezien je direct moet meten zodra je wakker word. Dus nog voor het opstaan.
Okay, hier nog nooit gedaan, dus het heeft hier dan ook geen zin om het nu alsnog te gaan doen. Update hier: Nog steeds niet ongesteld. Wel gevoelige borsten.
ow helemaal dit topic uit het oog verloren haha. Afgelopen zaterdag ineens op de spoedeisende hulp beland met m'n broertje. Hij had last van hartkloppingen en dat bleek een defibrilerend? hart te zijn, hij is pas 32 dus nogal geschrokken en dus was ik even helemaal niet meer bezig met m'n NOD. Gisteren een testje gedaan, negatief dus zal vandaag of morgen (NOD)wel ongesteld worden. Waar ik vorige week nog steeds misselijk was nu helemaal geen klachten meer. Mijn temperatuur blijf nog steeds hoog. Ook verder niks wat wijst op een naderende menstruatie. Dames op roze gefeliciteerd! En een dikke knuffel voor iedereen op rood!
Pff, schrikken zeg. Sterkte voor je broertje. DAt je niet bezig was met je NOD is te begrijpen en ook van minder belang. Sterkte en succes.
Misschien is het inderdaad groeipijn geweest. De pijn begon op zaterdag 27 augustus. Die avond en maandag nog gevreeën. Ik wacht het allemaal wel af. Mocht het overtijd zijn te lang duren en de testen negatief blijven, dan bel ik de huisarts wel...
@Miessemuis: Ik zie hem voorlopig ook nog niet. Zie jij wel een streepje? @Rachelle: Blijft nog even spannend zeg! @Meiske: Ik blijf toch duimen hoor! Ga je afwachten of nog eens testen morgen? @Dinh: Bij jou ook wel héél spannend zeg! @Angelsterre: Brrr moet schrikken geweest zijn, hopelijk komt alles in orde! En wat jou betreft, klinkt nog hoopvol, toch? @Cindy: Hoe gaat het bij jou? Nog getest en hoge temp? Hou je het nog een beetje vol? Hier héél erg het gevoel dat ik ongesteld zal gaan worden helaas, ben de moed even helemaal kwijt!
💕♡ NOD-lijst 8 t/m 14 September 2016 ♡💕 8 september (5) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 15 Daantje2015 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 4 Vita Rose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 14 Goey - 28 jaar - 1e kindje - ronde 13 Lophog - 36 jaar - 1e kindje - ronde 3 9 september (9) Rots - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 MRCD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 (ronde 2 na v.mk) puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 12 Elise - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 madameV - 26 jaar - 2e kindje - ronde 5 na mk Brinsa - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 MissPistache - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 Bixou - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA 10 september (5) Poolvos - 28 jaar - 1e kindje - ronde 9 Cyd - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 na mk Duimpje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 15 MMM Veertje86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde ? CaramelBaby82 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 11 september (5) dinh - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5 Babedreamer -28 jaar - 2e kindje - ronde 1 NicoleAM - 1e kindje - ronde 6 na mk Ashleyrachel - 28 jaar - 1e kindje - ronde 7 12 september (3) DB87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 Clueless01 - 1e kindje - ronde 4 Jildouu - 22 jaar - 1e kindje - ronde 3 13 september (2) Tadja- 2e kindje - ronde 3 Haleyy - 22 jaar - 1e kindje - ronde 6 14 september (12) Danpas - 32 jaar - 1e kindje - ronde 10 Maddie85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 Ilseed - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1 MamavanThiemo - 38 jaar - 3e kindje - ronde 1 na Vroeggeboorte Quito - 34 jaar - 1e kindje - ronde 8 Baby2017 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 9 Angelsterre - 33 jaar - 1e kindje - ronde 7 miessemuis - 24 jaar - 3e kindje - ronde 7 na MK sophia89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM Meiske2015 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 BJlover - 37 jaar - 3e kindje - ronde 3 RachelleNM 21 jaar - 2e kindje - ronde 1 Zeewoldmama - 36 jaar - 6e kindje - ronde 6 Datumloos (1) Envy - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Buiten de lijst (4) 5 september Teddie86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 13 (ronde 5 na BBZ) AMdd - 30 jaar - 1e kindje - ronde 6 16 september Cindy83 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6MMM Dora26 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 22MMM Totaal: 46 Wachtbankje (9), ♡ ZWANGER ♡ (8), Ongesteld (22), MMM (4), Negatieve Test (6), Twijfel/Tuurtest (2) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik heb altijd last van groeipijnen gehad als ik niet aan de ac/hormonen zat. Afgelopen maand ook. (dachten ze dat het een cyste was was het gewoon m'n eitje) Maar de pijnen begonnen donderdagmiddag 25aug tot maandag 29aug. Na de fm meting maandag aangegeven en daarna amper nog pijn gehad. Dinsdag 30aug ovitrelle geprikt en don 1sept ovulatie gehad. (dus kan zeker wel dat 2 dagen na de groeipijnen, je ovulatie komt)
Ik heb vandaag een temp van 37.1 en dacht een negatieve test te zien na 1min) (geen geduld om 10min te wachten). Dus had nergens zin meer in. Tot ik net de test zag en het tuurstreepje is wat duidelijker dan gister...dus wie weet...ik heb nog hoop (Alleen op de actiontest zie ik niks, misschien morgen als 2e test een kv 2v5?¿) Ik heb trouwens ook een vreemde buikpijn...maar niet van ongesteldheid...alsof m'n darmen van slag zijn. Ohja en al een aantal dagen last van cremèachtige afscheiding (normaal ben ik juist erg 'droog' bij een naderende menstruatie) Dus word morgen weer vervolgd pff, te spannend..ik hou het amper vol Wat voor gevoel heb jij dan? Echt ongi gevoelens of meer wat plaatselijke steken. Nog even volhouden, hopelijk krijgen we vrijdag beide een mooie bloeduitslag!!
Nee ben nog niet ongesteld. Ga morgen weer temperaturen en heeeeel misschien testen maar geloof er niet meer in.
Oh klinkt héél goed zeg! Vooral je temp die hoog blijft, nog steeds een streepje op je test en je darmen en afscheiding... Klinkt écht goed! Ik word ook altijd 'droog' tegen dat ik ongesteld word en dat heb ik sinds gisterenavond. Ook wat zeurende buikpijn en gewoon geen goed gevoel erbij. Ik heb voor nu de hoop al eventjes opgegeven. Zie het echt niet lukken deze maand
Hoi meiden, ik heb vandaag weer negatief getest met Action. Jammer jammer.😔 Ik heb er nog 1 over van Action, die doe ik morgenochtend nog en dan koop ik niks nieuws meer. Ik kan me niet voorstellen dat er op z'n minst nog geen vaag lijntje te zien zou zijn op 12 dpo.