Ja ben ik ook benieuwd na. Met de laatste 4 cyclussen ei tussen dag 15 en 23 is het nog erg vroeg. Vorige ronde zat ik met hetzelfde probleem alleen op vakantie. Wel was toen de laatste van zwanger en kids positief, toen ik dezelfde dag nog met die van de action teste was die heel erg licht. De volgende dag was ie wel positief ma niet zo knal als je dat bij zwanger en kids wel hebt. Heb toen savonds nog een x getest toen was ie lichter. Dus kan ook niet gemist hebben zeg maar. Nu heb ik ook wel weer andere besteld ma was gewoon te laat dacht dat ik nog meer had en het komt dinsdag pas. Dus f snel na de action geweest. Verwacht mijn temp morgen weer wat lager en dat ie nog komt.
Wat de actiontesten betreft... Ik vind mijn knaller er zo goed als elke keer mee. 2 keer per dag testen als ze worden oplopen is natuurlijk wel aangeraden en dan nog... Je piek kan zomaar even een uurtje eerder of later komen dan je test, dus het zou kunnen dat je net je piek telkens mist. Hopelijk wat vroegere eitjes voor jullie deze maand!
Ik snap wat je bedoelt Dora over de action testen. Maar voor mijzelf weet ik echt dat ze niet werken. Want zowel met CB digitaal en 2Bsure dipsticks test ik meestal 1,5 dag positief. Dus zeg maar bij 2x per dag testen op 3 testmomenten positief en bij action dus echt nooit.
Ik vind sowieso dipsticks wat fijner. Kun je mooi onder elkaar plakken. Ma goed hev ze dus dinsdag weer en verwacht hem ook niet eerder dus. Dan is het nl nog pas cd 13 voor mij
Ik ben al sinds donderdag aan t testen met sensitest dipsticks. Allemaal nog lekker wit maar als ik een korte cyclus heb is donderdag op z'n vroegst m'n eisprong, dus kan ook niet anders. Ik ben super tevreden over de dipsticks van sensitest. Vond er vorige maand m'n piek goed mee en ze zijn niet zo mega duur als clear blue
Bah HA van m'n vriend zegt dat als hij zeker weet dat hij de persoon is geweest die mij in januari zwanger heeft gemaakt (duh... Wie anders?) dan is er geen aanleiding om zijn sperma te testen. Ondanks mijn ene eileider en zijn niet goed ingedaalde teelbal... Als we in oktober (uitgerekende datum, en dus psychologisch dingetje) nog geen succes hebben ga ik het toch ook nog maar een keer via mijn HA proberen. En ik weet ook wel dat we nu pas in ronde 5 na een zwangerschap zitten maar als ik het hele plaatje bekijken zo met onze "gebreken" zou ik het gewoon zo fijn vinden als ze zo'n test zouden doen. Gewoon om het uit te sluiten.
Ja begrijpelijk teddie. Vind het ook een beetje rare reactie van de ha. Je zou bijna zeggen dat iemand anders je heeft zwanger gemaakt zodat je het wel krijgt ma dat gaat ook zo ver he. Dat psychologische dingetje ken ik. Is hier eins volgende maand. Hoop zo dat het deze ronde lukt zie gewoon beetje op tegen die datum
@Teddie: Pfff wat een domme reactie van je HA zeg. Op zich heeft hij ergens wel gelijk, want meestal beginnen ze pas met onderzoeken als het na een jaar nog niet gelukt is. Helaas telt een mk dan ook mee als een zwangerschap (die pech heb je dan ook weer). Maar als je dan zoiets hebt als een reden bij je man waardoor het zou kunnen dat er iets mis is... Een zaadonderzoek is zo'n kleine moeite... Je eileider heeft daar niet zoveel mee te maken denk ik, want op termijn neemt die gewoon alles over van de andere. Zaadonderzoek test immers enkel alleen het zaad van je man hé... Of je nu één of 2 eileiders hebt, dat maakt daarom geen verschil hoor. Misschien dat ovulatietesten ook per persoon verschillen, geen idee. Ik weet dat ik helemaal in het begin (ondertussen al ruim 18 maanden ovulatietesten in gebruik) ook mijn knaller niet echt vond... Tot ik ben blijven testen (soms wel 4 keer per dag zelfs) en sindsdien heb ik er een beetje 'inzicht' in hoe snel het allemaal vooruit gaat en kan ik ook beter inschatten wanneer ik moet testen of wanneer mijn knaller er ongeveer zal zijn.
💕♡ NOD-lijst 8 t/m 14 September 2016 ♡💕 8 september (4) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 15 Daantje2015 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 4 Vita Rose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 14 Goey - 28 - jaar 1ste kindje - ronde 13 9 september (4) Rots - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 MRCD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 (ronde 2 na v.mk) Dora26 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 22 MMM puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 12 Elise - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 10 september (1) Poolvos - 28 jaar - 1e kindje - ronde 9 11 september (2) dinh - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5 12 september (3) Teddie86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 13 (ronde 5 na BBZ) Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Cindy83 - 32 jaar - 1e kindje - rond 6 MMM 13 september (2) Tadja - 2e kindje - ronde 3 NicoleAM - 1e kindje - 6e ronde na miskraam 14 september (4) madameV - 26 jaar - 2e kindje - ronde 5 na mk Bixou - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA Clueless01 - 1e kindje - ronde 4 Danpas - 32 jaar - 1e kindje - ronde 10 Maddie85 - 31 jaar - 2e kindje - 3e ronde Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 22 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Welkom Goey! Ik heb de bewerking van de lijst even aangepast, want het leek alsof er iets was mis gegaan!
Wat een rot opmerking van die HA, ookal heeft ie gelijk met het niet zo snel testen van je vriend (vanwege de zwangerschap) hoeft hij alsnog niet zo'n misplaatste opmerking te maken!:x En ik begrijp je bezorgdheid, mocht het toch langer duren, kun je in oktober ook eventueel een verwijsbrief voor het ziekenhuis vragen aan je eigen huisarts. Om dan toch een goed onderzoek te laten doen.
@Dora Hoe gaat het met het prikken van de gonal-f en de hormonen in je lijf? Al last van de bijwerkingen...
vraagje. heb vrijdag bruiloft. Eerst sochtends verschillende mensen haren doen incl.de bruid.En dan de hele dag feest tot savonds laat. Stel stel stel nou dat mijn ovu test positief is op donderdag. Wanneer zouden jullie dan klussen? Aangezien het vrijdags echt niet kan. Misschien stomme vraag ma wil al mijn kansen benutten. Heb vandaag ook de fijne ovu testen binnen gekregen, dipsticks. Echt een stuk fijner als die van de action vind ik persoonlijk.
Hallo, Wil iemand mij erbij zitten? Ilseed, 22 (3 september 23), eerste ronde en eerste kindje Mijn nod is waarschijnlijk 14 september. Maar ben pas gestopt met de pil..
💕♡ NOD-lijst 8 t/m 14 September 2016 ♡💕 8 september (4) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 15 Daantje2015 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 4 Vita Rose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 14 Goey - 28 - jaar 1ste kindje - ronde 13 9 september (4) Rots - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 MRCD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 (ronde 2 na v.mk) Dora26 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 22 MMM puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 12 Elise - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 10 september (1) Poolvos - 28 jaar - 1e kindje - ronde 9 11 september (2) dinh - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5 12 september (3) Teddie86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 13 (ronde 5 na BBZ) Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Cindy83 - 32 jaar - 1e kindje - rond 6 MMM 13 september (2) Tadja - 2e kindje - ronde 3 NicoleAM - 1e kindje - 6e ronde na miskraam 14 september (4) madameV - 26 jaar - 2e kindje - ronde 5 na mk Bixou - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA Clueless01 - 1e kindje - ronde 4 Danpas - 32 jaar - 1e kindje - ronde 10 Maddie85 - 31 jaar - 2e kindje - 3e ronde Ilseed - 22 jaar - 1e kindje - 1e ronde Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 23 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)