Nod-lijst 8 t/m 14 September

Discussie in 'NOD forum' gestart door water27, 7 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddie85

Maddie85 Actief lid

29 jul 2013
    353
    5
    18
    Geen flauw idee Teddie 😄
    Ik gebruik geen ovulatietesten, maar dat wil ik wel gaan proberen. Welke testen raden jullie aan? En vanaf wanneer moet je beginnen met testen?

2. Cindy83

Cindy83 Fanatiek lid

3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    Donderdag heb ik m'n eerst fm voor een cryo dus moet nog ff afwachten wanneer ik m'n ei heb.

@Maddie85
    Helaas geen ervaring met ovu testen, sorry

3. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Ik gebruik sinds vorige maand die van sensitest en begin ermee op cyclusdag 10. Bij een lange cyclus ben je dan wel twee weken aan t testen. Sensitest zijn dipsticks die je niet met ochtendurine kan doen en wel elke dag op ongeveer hetzelfde tijdstip uit moet voeren.

Ik hoor ook goede verhalen over clearblue. Die geven een smiley bij je ovulatie. Persoonlijk vind ik het gewoon prettiger om die streepjes op te zien lopen en daarop af te gaan :). Daarbij is clearblue een heel stuk duurder.

4. Teddie86

Teddie86 Niet meer actief

Maddie ik gebruik die van 2Bsure (Ovulatietesten | Gevoelig | Online Bestellen | Dipstick| Betrouwbaar | Voordelig) en dan bij een knaller bevestig ik met de digitale van CB want die zijn inderdaad vrij prijzig.

Ik begin meestal op CD15-16 want hebt een cyclus van 30-33 dgn met ovulatie op CD19-21. In de bijsluiter staat ook de uitleg over wanneer je moet beginnen en na een paar maanden (liever niet natuurlijk ;)) krijg je zelf ook wel wat meer inzicht.

Bijgaand een foto van mijn testen van de vorige ronde. Deze ronde begin ik komen weekend met testen.

5. Teddie86

Cindy waar staat fm trouwens voor? Is dat follikelmeting? En heb je de echo dan morgen of pas volgende week donderdag? Pff het lijkt me wel extra spannend zo allemaal met al die controles... Veel respect voor de dames in de MMM!

6. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    2Bsure lijken echt precies op sensitest. Ik vind ze opzich zo duidelijk dat ik CB niet meer nodig vind om t te bevestigen 😋

7. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Dit zijn mijn testjes deze ronde. Zie een lichte verkleuring vandaag. Hoop dat t al de eisprong is. Test vanavond nog een keertje!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,6 KB
      Weergaven:
      9
  8. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Cindy83: Om eerlijk te zijn vind ik de inspuitingen héérlijk... Raar hé, maar ik heb er tonnen minder last van dan van de clomid en pregnyl! Hoogstens een beetje hoofdpijn van de Cetrotide denk ik. Ook mijn buik verdraagt alles goed, weinig last van pijn of blauwe plekken. Ik begin wel te voelen dat er vanbinnen vanalles gaande is, maar dat zal wel positief zijn zeker? ;)
    Vandaag moet ik de laatste keer Gonal F alleen spuiten, vanaf morgen weer de Cetrotide erbij en vrijdag echo! Ben zo benieuwd, maar durf niet te hard hopen op een grote hoeveelheid eitjes... Heb met mijn vriend een pronostiekje gemaakt en degene die er het dichtste bij zit, organiseert een romantische date voor de andere :D
    Jij morgen ook follikelmeting... Spannend! Was je eerste cryo-cyclus toch? Ook weer helemaal anders natuurlijk! Mag ik vragen hoeveel je er in de vriezer hebt zitten?

Zijn er nog niet meer eitjes op komst? Het wordt stilaan de periode... Veel klusplezier iedereen!

9. Maddie85

Maddie85 Actief lid

29 jul 2013
    353
    5
    18
    Bedankt voor de reacties dames! Ik ga van die testjes bestellen 😊

10. Sunflower87

Sunflower87 Bekend lid

8 aug 2016
    611
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames, ik sluit me bij jullie aan. 29jr, ronde 3, Nod 9sept (denk ik).

11. Sunflower87

Sunflower87 Bekend lid

8 aug 2016
    611
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh nee helemaal verkeerd gekeken;) succes voor jullie allemaal!

12. Teddie86

Verkeerd gekeken als in je NOD is niet 9 september? Want als het wel 9 september is dan zit je bij ons goed hoor!

13. Teddie86

Wat een spannend tijd Dora. Ik hoop voor je dat de pendels gelijk hebben en augustus inderdaad jouw maand is!! 🙏🏻

14. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Maddie ik gebruik altijd van zwangerenkids.nl ideaal ook dipsticks totaam niet duur. Ik plak ze dan onder elkaar. Heb ook geen clearvlue nodig want helemaal als je ze onder elkaar plakt kun je precies zien wanneer ie op zijn donkerst is.

Dora wat een leuk idee.zo samen. Ben benieuwd wie er gelijk krijgt?

Clueleess ik weet niet of het aan de foto ligt maar eerlijk gezegd zie ik telkens nagenoeg ma 1 streepje.

Mijn ei zit eraan te komen. Testen lopen duidelijk op tis echt al een goede roze streep zonder wittig ertussen zeg maar alleen nu nog donkerder. Ik gok morgen of vrijdag piek. En ben dr sowieso al heel blij mee want ik.zit nu cd 14. En laatste ronde was ei dag 23 dus dit is beter haha

15. Sunflower87

Sunflower87 Bekend lid

8 aug 2016
    611
    0
    16
    NULL
    NULL
    Klopt, nod is pas eind sept. Verwacht mn eisprong rond de 9e pas:)

16. Teddie86

Oké dan veel klets-plezier in een ander NOD-clubje ;)

17. Teddie86

Wat fijn madameV dat dit een kortere cyclus lijkt te worden!! Kort is fijn, kort is meer kansen ;).

18. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    Ja de foto kwaliteit gaat echt dik achteruit als ik m hier upload maar ik zie toch echt een licht roze streepje. Ik weet van vorige maand dat t nu nog steeds goed n week kan duren tot ie echt goed donker is. Bij mij wordt ie namelijk echt donkerder dan de controle streep. Ik verwacht dat het ergens tussen maandag en woensdag zo zal zijn :) nog even geduld!

19. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ja idd teddie super fijn!

Clueless bij mij geeft altijd een streepje. Ma dat kan bii iedereen anders zijn

Hier komt ie er iig echt aan. Kan nog iets donkerder ma dat is denk ik vanavond of morgenochtend. Dus ei morgen od zaterdag.

Bijgevoegde bestanden:

20. Cindy83

Cindy83 Fanatiek lid

3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    Ja idd follikelmeting. Ik ben nu onderweg naar t ziekenhuis. Spannend. Eindelijk een gevoel dat het allemaal begint

Deel Deze Pagina