Ooh nou gelukkig dat je er niet al te veel last van hebt. Gaat ook best snel voor jou dus als je morgen al fm hebt. Spannend!! Ik hoop dat het heeft geholpen en je meer eitjes hebt. Dit is inderdaad m'n 1e cryo cyclus dus heel spannend vind ik het, pfff. Ik heb 3 in de vriezer, hopen dat ik er maar 1 nodig heb.
En Cindy? Was het wat? Ik heb morgen een echo om te kijken hoeveel eitjes gegroeit zijn.. Ik ben stiekum heeel bang dat het er weer meer als 3 zijn. Vorige ronde waren het er 4 en we hebben de dosis wel verlaagd dus de verwachting is wel minder eitjes.. Maar je kan daar niet vanuit gaan, het lichaam doet gekke dingen!
Dankjewel, ik dacht ook al huh! er klopt iets niet.... Zit even te lezen zo, en jammer dat ik weer zoveel bekende namen tegen kom, althans... Ergens leuk zo een clubje maar jammer dat het bij jullie ook niet raak was ! Ik ben dus al vanaf dag 9 ofzo aan het testen geweest... Een knipperlicht lijntje leek ik te hebben. Dan wel dan niet dan wel dan niet... Wel van de week m'n ei gehad, dus het vervelende wachten mag dan maar weer beginnen... Good luck girlS!
Hij komt er inderdaad duidelijk aan! Bij mij nog niet hoor, vandaag weer bijna wit. Zal na t weekend ergens worden gok ik, maar ik ben zo ongeduldig 😋
@Cindy83: Morgen toch ook al dag 12 hoor, bij de iui ging het sneller haha! Ik hoop ook van harte dat je met eentje genoeg hebt hoor! @NicoleAM: Jij ook veel succes gewenst morgen! Hopelijk niet teveel eitjes bij jou!
💕♡ NOD-lijst 8 t/m 14 September 2016 ♡💕 8 september (4) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 15 Daantje2015 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 4 Vita Rose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 14 Goey - 28 - jaar 1ste kindje - ronde 13 9 september (4) Rots - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 MRCD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 (ronde 2 na v.mk) Dora26 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 22 MMM puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 12 Elise - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 10 september (1) Poolvos - 28 jaar - 1e kindje - ronde 9 11 september (2) dinh - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5 12 september (3) Teddie86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 13 (ronde 5 na BBZ) Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Cindy83 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 MMM Envy - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 13 september (2) Tadja - 2e kindje - ronde 3 NicoleAM - 1e kindje - 6e ronde na miskraam 14 september (4) madameV - 26 jaar - 2e kindje - ronde 5 na mk Bixou - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA Clueless01 - 1e kindje - ronde 4 Danpas - 32 jaar - 1e kindje - ronde 10 Maddie85 - 31 jaar - 2e kindje - 3e ronde Ilseed - 22 jaar - 1e kindje - 1e ronde Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 24 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi dames, Ik kom hier ook graag meekletsen. Dit wordt voor ons ronde 4. 1 mei ben ik gestopt met de pil. De eerste ronde een hele lange cyclys gehad. M'n laatste cyclus was 27 dagen. Vorige ronde heb ik wat ovulatietesten gebruikt, maar heel slordig en weet tot dusver nog steeds niet wanneer ik precies m'n eisprong heb gehad. Hebben jullie tips om deze zorgvuldig te gebruiken? Vorige ronde had ik wel voor elke avond een alarm op m'n telefoon gezet. Vanaf welke dag starten jullie met testen?
Ik werk onregelmatig en test daarom twee keer per dag vanaf cyclus dag 10. Tenzij ik zeker weet dat ik de volgende keer binnen 24 uur kan testen test ik niet 2 keer op een dag. Anders meestal ergens rond de middag en voor ik naar bed ga . bij mij zit t zo in m'n hoofd dat ik er geen wekkertjes voor hoef te zetten, Hahah
Hier net zo. Ben er ook niet zo stipt aan maar denk er vanzelf elke dag wel een x aan en wanneer ze op gaan lopen test ik 2x per dag
Van hoeveel naar hoeveel hebben ze je dosis verlaagd? Ben wel benieuwd, hoop dat het er nu minder zijn en je gewoon verder kan.! Links heb ik buiten m'n eierstok een cyste (helaas was dat wel te verwachten nu ik geen hormoon medicatie gebruik voor de ivf) maar ze zag ook wat vocht buiten de baarmoeder en dacht dat er al een eitje gesprongen was. Rechts heel wat kleintjes. Dus ik moest een bloedtest doen en kreeg eind van de middag de uitslag. Was geen eitje gesprongen en heb maandag m'n 2e fm. Ze denkt dat het misschien weer een lange cyclus kan worden omdat alles nog zo klein was rechts. Links heb ik veel minder activiteit. M'n linker eierstok zat verkleefd achter m'n baarmoeder en hebben ze tijdens de operatie in maart gepoogd terug te zetten maar zit nu nogal wat hoger en voor de baarmoeder. Ook is daarbij m'n linker eileider verwijderd omdat ie verstopt zat en dus z'n werk niet goed deed. Tijdens de ivf van juni had ik links ook maar 2 follikels terwijl er rechts zeker 8 zaten...Uiteindelijk 6 goede eitjes gevonden. En 4 embryo's.
Heb je het lange of korte protocol? Ik had het korte protocol en begon met prikken op 10 juni en had 24 juni de punctie. Hopelijk groeit als goed en heb je ook snel de punctie. Laat je even weten hoe het is gegaan, ben ik erg benieuwd naar jouw fm.
Hey Cindy! Heftig hoor van je testen en uitslagen Ik had vorige maand maar eerste maand met Clomid. Toen had ik 5 dagen 50mg per dag, dag 3 tm 7. Deze maand 3 keer 50mg Clomid, op dag 3, 5 en 7. Ik heb om 11:50 de afspraak en vind het super spannend!
Oke dus 2 dagen minder spuiten. Ik hoop dat het beter resultaat oplevert dan vorige maand. Nog ruim 1,5u voor je fm...spannend!!!
��♡ NOD-lijst 8 t/m 14 September 2016 ♡�� 8 september (4) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 15 Daantje2015 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 4 Vita Rose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 14 Goey - 28 - jaar 1ste kindje - ronde 13 9 september (4) Rots - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 MRCD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 (ronde 2 na v.mk) Dora26 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 22 MMM puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 12 Elise - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 10 september (2) Poolvos - 28 jaar - 1e kindje - ronde 9 Cyd - 26 jaar - 1e kindje - 1ste ronde na mk 11 september (2) dinh - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5 12 september (3) Teddie86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 13 (ronde 5 na BBZ) Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Cindy83 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 MMM Envy - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 13 september (2) Tadja - 2e kindje - ronde 3 NicoleAM - 1e kindje - 6e ronde na miskraam 14 september (4) madameV - 26 jaar - 2e kindje - ronde 5 na mk Bixou - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA Clueless01 - 1e kindje - ronde 4 Danpas - 32 jaar - 1e kindje - ronde 10 Maddie85 - 31 jaar - 2e kindje - 3e ronde Ilseed - 22 jaar - 1e kindje - 1e ronde Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 25 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik heb het korte traject, maar ik denk dat ze in Belgie niet veel het lange doen. Ik ben op dag 3 eerst moeten starten met Cetrotide omdat alles blijkbaar al wat te vlot ging, oestrogeen stond te hoog en al enkele follikels die te groot aan het worden waren. Maar vanmorgen 8 follikels te zien op dag 12 (nu 7 dagen gonal f aan het spuiten, vandaag zou dag 8 zijn). De follikels zaten tussen 10 en 14mm dus ik ben benieuwd of ik de dosis moet verhogen of niet. Maandag mogelijk terug fm, ik wacht nog de telefoon af nadat ze mijn bloedonderzoek bekeken hebben. Voorlopig ben ik wel héél blij met die 8!
Goed nieuws! 2 super mooie grote eitjes 19 en 20 mm en 1 iets kleiner maar wel potentieel. Groen licht! En gratis ovulatietesten :-D Verwacht mijn eisprong volgende week woensdag ofzo. Ik heb een korte lf: 10 dagen. Misschien dat mijn nod datum dus nog naar voren komt maar wacht eerst de eisprong af. Zoooooo blij!
Yeaahh goed nieuws zeg!! Ben super blij voor je. Haha gratis testen, altijd leuk. Benieuwd wat er deze maand voor jou gebeuren gaat.
Ik ben ook zoo benieuwd.. Heb al allemaal dromen van een tweeling, maar ben gewoon blij dat we eindelijk voor kunnen gaan weer!
Ah ik voel gewoon dat m'n eisprong eraan zit te komen. De buikpijn is weer begonnen. Test loopt nog niet heel erg op maar vorige maand was ie ook opeens heel donker van ene op t andere moment. Ik hoop dat t dit weekend gaat gebeuren