NOD lijst 8 t/m 15 februari

Discussion in 'NOD forum' started by Chats, Jan 8, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beebj

beebj Niet meer actief

Ruilen esthertie? Lijkt me heerlijk, niet zo lang wachten😂😂

2. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

May 30, 2016
    1,124
    4
    38
    Female
    Haha ik denk dat er aan beide voor- en nadelen zitten ;)

3. Faithful

Faithful Niet meer actief

Beebj, Fijn dat het haar zo bevalt!!

Nou heb de eerste test gedaan en ik mag morgen gewoon nog een keertje testen. Op de foto nog niet heel duidelijk, maar ik zie wel een vaag streepje. Wel fijn dat ik hier gewoon overheen kan plassen en niet zoals de zwangerschapstesten in bekertje. Als idd woensdag mijn ei er is dan mag ik maandag een positieve test verwachten toch?

4. beebj

beebj Niet meer actief

Gaithful. Ik doe het altijd in een plastic bekertje, vind dat gemakkelijker, stom hè😂 Hij is idd nog negatief zie ik. Ik test tot ie positief is en daarna test ik nog door, tot ie terug negatief is. Vanaf de 1e positieve test is je eisprong er tussen de 24 en 48 uur. Als woensdag je eisprong zou zijn, zou het testje idd maandag positief kúnnen zijn. En ohja, bij mij staan er altijd 2 streepjes op ;) Test streep moet alleen wel even donker of donkerder zijn als de controle streep, dan pas is tie positief.

5. Faithful

Met bekertje kan er iig weinig mis gaan, dat scheelt.
    Ja mijn rechter streepje is een mooie 'tuur'.😁
    Heb je een speciale reden dat je ook na je positieve nog even door test?

6. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik test dan ook hoor, want soms is hij de volgende dag nog positiever of juist weer negatief en dan weet je dat ook. Zodra hij weer negatief is, dan stop ik met testen.

Pfff, nou, de vraag is of ik uberhaupt bij dit clubje kan blijven hoor. Want ik heb weer geen slijm en denk dat dit weer een hele lange cyclus gaat worden. Word er niet goed van. :(

7. beebj

beebj Niet meer actief

Faithful: Op advies van de gyno. Ik heb het ook wel eens gehad dat de ovu testjes 2 dagen achtereen positief bleven. Dan weet je dat je eisprong ook iets later komt zeg maar.

8. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Jij maandag een echo toch? Spannend hoor!

9. beebj

beebj Niet meer actief

Jaa klopt. Maandag follikel meting dmv echo bij de gyno. Voor mij niet meer zo spannend, hihi. Afgelopen week flink pijn gehad, dus denk dat 't wel netjes is gegroeid eigenlijk.

10. Faithful

Oké dan ga ik ook door testen en kijken wat het brengt.
    Fijn Beebj dat het niet spannend meer voelt, succes morgen!
    Pitahaya oh dat zou jammer zijn, hopelijk houd je lichaam je voor de gek en wordt het toch een kortere cyclus. Je hebt nu die andere testen ook binnen of niet? Wil je nu wel komende week gaan testen of wacht je toch tot het slijm weer wat meer Is?

Mijn tweede test, maar we gaan het toch ff gezellig maken. Benieuwd hoe het verloopt komende week;)

Fijne zondag allemaal!

11. beebj

beebj Niet meer actief

Nog negatief faithful, maar groot gelijk hoor! 5 dagen voor de eisprong , de dag zelf en de dag erna ben je het vruchtbaarst. Wij vrijen meestal om de dag of om de 2 dagen; zodra m'n menstruatie weg is tot na m'n eisprong. Niks aant toeval over laten😬

12. Faithful

Hier ook vergelijkbaar, gelukkig is het een leuk 'klusje' om te doen.😁

13. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

Oct 15, 2015
    3,446
    1,129
    113
    Hihi even een berichtje vanuit Afrika, ik had gisterochtend wat slijm en savonds hadden we een huisje zonder mensen in de omgeving en zonder wifi, dus wat doe je dan haha? Op dit moment hebben we een tent met uitzicht op nijlpaarden, echt fantastisch! Wil proberen manlief om de dag te versieren, al zijn we savonds doodop van alle indrukken en de warmte. Maar het is heerlijk om op vakantie te zijn en niet zo bezig te zijn met een eisprong voelen ;)

14. Faithful

Sabagirl dat klinkt als een heerlijke vakantie!!

15. beebj

beebj Niet meer actief

Hahaha idd faithful, echt een straf ist nie hè😬😂😂 Heer-lijk sabagirl! Geniet er van!

16. Number2

Number2 Fanatiek lid

Oct 10, 2016
    1,647
    495
    83
    Sabagirl: klinkt geweldig!! Geniet en wie weet wat deze vakantie brengt 😆

17. Number2

Number2 Fanatiek lid

Oct 10, 2016
    1,647
    495
    83
    Nog 2 daagjes en dan start ik ook met de testjes!

18. Marielle31

Marielle31 Actief lid

Dec 14, 2016
    221
    30
    28
    Gastouder
    Ik had volgens mij gisteren positieve ovulatie test aangezien ie vandaag weer lichter was ben ik dan nog op tijd op vanavond te klussen?

19. beebj

beebj Niet meer actief

Positief is tie pas als de test streep donkerder of even donker als de controle streep is marielle31. Als je denkt dat ie gister positief was, is je eisprong binnen 24 tot 48 uur. Dan zou ik vanavond zeker nog vrijen. Je laatste kans, vrees ik dan.

20. Faithful

Number 2 leuk!
    Marielle ik hoop het voor je, klusze!
    Zelf witte test vandaag, maar was met 'ochtend urine' hoefde vanmorgen vroeg nog niet te plassen gek genoeg. Dus probeer het straks nog een keer met 'normale urine'. Had al gelezen dat ochtend urine niet echt betrouwbaar was. 😁

Share This Page