Ik belde vandaag de gyn toch maar even.. zegt de dame bij de balie (na mijn uitleg) als je over een week nog niet ongesteld bent dan moet je nog maar een keertje testen. Dat kan gebeuren... nou ja denk t niet .. hoe kun je nou een streepje hebben... dan niet meer en dan een week later weer wel..pfff volgens mij een hele domme doos aan de balie..🤐 Kom op mal oud wijf ...wordt gewoon ongesteld pfff haha Sorry ik irriteer me mateloos aan mijn cyclus deze maand. Succes testende dames!!!!!
Ik heb heel wat bij te lezen, ga ik vanavond doen. Inmiddels weer opgeknapt van de griep, had het goed te pakken. Ah Number 2, wat frustrerend zeg!!! En hoe goed bedoeld ook maar heb je niet veel aan dat advies van die dame. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt van je lijf.xx
Nou kon het niet laten en snel even bijgelezen. Pff veel rood wat jammer!! Onzekerheid, frustratie en 😔 wel fijn dat we een aantal zwangere dames hebben super!! Hopelijk volgende ronde meer geluk voor iedereen!!! Weet nog niet of ik in een volgende Nod groepje ga, maar zal jullie wel zo links en rechts volgen! Voor wie al uit het groepje is of gaat Bedankt voor de gezelligheid en steun de afgelopen maand!!! 😘
Goedemorgen dames, Hier wat roze bij afvegen dus denk toch dat ik ong ga worden. Maar nu weet.ik.wel wat. 😐
Lastig he, wel of niet in de volgende groep. Ik ging eerst niet, omdat ik bang was er dan teveel mee bezig te zijn, maar miste het toen ook wel een beetje. Dus ben toen toch hier gekomen en vind het toch wel erg fijn om alles te kunnen delen en samen te hopen.. is toch anders dan met enkel je vriend/man/partner. In ieder geval veel succes meid!!
Dankje! Ben zo gewend aan dit groepje, leert elkaar net kennen en dan weer hop nieuw groepje met (deels?) nieuwe meiden. Denk dat ik vooral dit clubje ga missen. Maar het delen is idd wel erg prettig!
Nou toen ik net ging plassen alleen wat bruin bij afvegen Pff het zal allemaal.wel... Ik snap er niks meer van. Maar weer afwachten.
Zo vervelend eerst die buikpijn dan voel ik weer iets dan snel naar de wc rennen en vervolgens is het of niks of het is wit 😩Nog eventjes volhouden pasr uurtjes haha
Haha wat een spanning hier!! Maar meiden, als ik oom Google goed begrijp is iets gekleurde afscheiding bij de eerste weken zwangerschap ook nog heel normaal hoor. Hier ook enkel wat doorzichtig en voel nog steeds geen ongi buik/rug.. fingers crossed! Marielle, ga je nu afwachten of misschien toch nog een keertje testen?
Jullie denken dat ik zo geduldig ben haha maar dat komt omdat ik al twee nega testen heb gehad dus t is nu meer n bevestigingvan ga k ongesteld worden daarom kan ik t zo lang uithouden nu haha anders had ik allang al getest als k nog niet eerser had getest
Ik weet het niet zo goed! Voel me sowieso totaal niet ok... misselijk en nu net weer wat bruine afscheiding maar totaal niet rood. Blehhh
Sarah!! We worden nu ongeduldig.. hoelaat ga je testen? Marielle, snap je onzekerheid hoor. . Misschien morgen ochtend een testje doen? Als die dan niet oploopt misschien toch ook even overleggen met je arts.. Number, hoe gaat het nu? Stomme assistenten altijd hè, zijn vaak zo onhandig met hun reacties.
Hi dex Ik dacht net een vleugje roze te zien maar alleen als ik erg grondig afveeg en het papiertje bekijk. Denk echt wel dat de menstruatie eraan komt maar gewoon nog wordt tegengehouden door de eventuele hormonen... :/ Jij houdt t ook weer spannend he ! Morgen testen? Kom op sarahhh